2023-02-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Räven är en jävla kärring som inte öppnade käften eller ens försökte innan Encro härvan då det var betydligt stabilare grabbare som skötte leden igenom Sverige o speciellt Västernorrland(medelpad).

Men han passar på och försöker nu då alla topparna sitter inne.

jag antar att du pratar med stor okunskap nu men om inte så vilka fler bör han ha kört mot utöver dessa?

han tog en viktig spelare i 24ks liv.
han körde mot 24k igen bara för en månad sedan i järfälla.
han tog en viktig spelare i hsl's liv.
han sköt mot namo i spanien.
han sköt mot evy mitt i stan.
han körde mot bmc så pass att dom valde att betala böter och avsluta kriget.
han körde mot rågsved/hagsätra under 2022 så pass att dom valde att betala böter och avsluta kriget.

så säg till mig nu vilka möjliga större spelare det finns att köra mot i sverige innan encrohärvan samt säg mig en enda annan person som kör mot såhär många samtidigt och leder i varje krig?
jag väntar.
Citera
2023-02-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
jag antar att du pratar med stor okunskap nu men om inte så vilka fler bör han ha kört mot utöver dessa?

han körde mot rågsved/hagsätra under 2022 så pass att dom valde att betala böter och avsluta kriget.

så säg till mig nu vilka möjliga större spelare det finns att köra mot i sverige innan encrohärvan samt säg mig en enda annan person som kör mot såhär många samtidigt och leder i varje krig?
jag väntar.
Är du helt tappad? Kolla inlägget ovanför ditt eget så får du nu mitt sista svar i den här tråden. Och fanns fler spelare och med större våldskapital och med ett bredare kontaktnät än du kan ana. Vilket du uppenbarligen har noll koll på. Finns fortfarande folk som kan röra sig i skuggorna. Så snälla du, öppna inte käften och lek expert utan att sitta med mer info i handen. Det händer saker som det inte skrivs om på flashback bara så du vet. Hahah..

Hörs fanboy.
Citera
2023-02-04, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Är du helt tappad? Kolla inlägget ovanför ditt eget så får du nu mitt sista svar i den här tråden. Och fanns fler spelare och med större våldskapital och med ett bredare kontaktnät än du kan ana. Vilket du uppenbarligen har noll koll på. Finns fortfarande folk som kan röra sig i skuggorna. Så snälla du, öppna inte käften och lek expert utan att sitta med mer info i handen. Det händer saker som det inte skrivs om på flashback bara så du vet. Hahah..

Hörs fanboy.

ha ha ha jag lovar dig att jag om någon har koll på den världen. du är välkommen att fortsätta denna diskussion i pm så kan vi se för du har uppenbarligen noll koll.

tänker inte skiter ner tråden mer än såhär.
Citera
2023-02-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69

jag väntar.
Sköt han personligen mot evy ? Vart i stan hände det och när ?
Citera
2023-02-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Sköt han personligen mot evy ? Vart i stan hände det och när ?
Snubben slicka rävens röv.

Tjockisen räven, alla med pengar kan väl hyra folk att skjuta folk till höger och vänster. Men du vet att på andra ställen i landet eller länderna så gör man jobbet själv. Så vilket våldskapital har han? Hur många har han kallblodigt avrättat? Hahahaha hade han kommit norröver hade han fått en plågsam natt. Men iof horungen gömmer ju sig utomlands och passar på nu när folk sitter inne.

Texten är till rövslickaren.
Tydligen sitter räven på 500 Millar med enligt fanboysen 😂Och hyr in 14 åringar som misslyckas gång på gång? Med det kapitalet och droger i flödet borde han ha råd att hyra in lego soldater som plockar hela Dalen hahaha
Senast redigerad av Acaii 2023-02-05 kl. 23:43.
Citera
2023-02-06, 04:37
Medlem
knors avatar
Skall man behöva engagera sig politiskt? Vinna valet och hyra in 2000 brasilianska BOPE som kör hela den här skiten genom en köttkvarn. Det blir lite grisigt och stänker lite ett tag, men sen är det över.
Citera
2023-02-06, 11:16
Medlem
LeBronThurmans avatar
Några intressanta bildlänkar.
Trådens huvudperson (alltså inte TS 😁 ) är Rawa Majid aka "Kurdiska räven" som (ser ut så här) på den bild som polisen överlämnat till Interpol i samband med den sedan lång tid tillbaka aktuella internationella efterlysningen.

Den som RM ägnat ett stort intresse åt att försöka skrämma till att backa undan narkotikamarknaden (främst i norra Sverige) sedan julveckan 2022 är Mikael Tenezos aka Greken som (ser ut så här).

Bägge personerna befinner sig utanför Sverige, och "Röven" har köpt sig ett medborgarskap i "Erdogamens diktatur".
Citera
2023-02-06, 15:45
Medlem
johnthedickholmess avatar
Hur går det för Röven och Gekko? Var befinner de sig nu? Var trycker de?
Citera
2023-02-07, 04:41
Medlem
[quote=johnthedickholmes|83385682]Hur går det för Röven och Gekko? Var befinner de sig nu? Var trycker de?[/QUOTE

Vi får hoppas att de är begravda under rasmassorna i Turkiet.
Citera
2023-02-07, 10:43
Medlem
hörde att kurdiska räven betalar 50k för att man ska elda upp koranen
*Filmbevis
*Offentligt
Sen taggar man kurdiska räven och lägger upp på sociala medier
Citera
2023-02-07, 16:40
Medlem
Hur många ligger BMC i konflikt med i egentligen ? Verkar vara nåt med kurdiska räven ochså
Citera
2023-02-08, 21:09
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/0Q3nJA/polisen-misstanker-detaljen-avslojar-kurdiska-ravens-inre-krets

Ghost från Bro med andra ord.

Någon som vet vad han heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in