2023-02-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Att lyfta frågan om GM var adopterad till svenska födda är ju bara ett sätt att försöka hitta en väg till att Gm ändå ska vara av utländsk härkomst så man kan fortsätta med rasistpropagandan.

EXAKT!!!!
Citera
2023-02-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okand121
Adopterad? Står ju ÄR FÖDD I SVERIGE MED TVÅ SVENSK FÖDDA FÖRÄLDRAR

Tredje generationens slödder möjligtvis?
Citera
2023-02-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SliceBySlice
Tredje generationens slödder möjligtvis?

Precis som du möjligtvis?
Citera
2023-02-03, 21:55
Medlem
Citat:
Precis som du möjligtvis?

Vad menar du? Skulle en etniskt född svensk bomba in på ett sushihak o jappa nån i bakhuvudet?
Vad är sannolikheten för det? 0.1%
Citera
2023-02-03, 22:05
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Att lyfta frågan om GM var adopterad till svenska födda är ju bara ett sätt att försöka hitta en väg till att Gm ändå ska vara av utländsk härkomst så man kan fortsätta med rasistpropagandan.
Alltså är det så svårt att fatta? Negrer och blattar står för det mesta våldet i absurdistan och skulle nån råka vara mera ljushyad så är det nog samma hjärnskada dom drabbats av!
Citera
2023-02-03, 22:30
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Eller hur!!! Lika troligt som att nya centerpartiets ledare blir statsminister.
Dagens sanning. Men korrelationen är väl för PKK. Aningen off topic.
Citera
2023-02-03, 22:54
Medlem
Ganska hyfsad karriär inom dum-i-huvudet karriären. Inte många som får en lång tråd. Grattis till Dig!
Citera
2023-02-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Man kan fråga sig varför man ens griper någon som ändå inte kommer straffas. Effekten av det blir ungefär samma som om man skulle strunta i det helt, förutom att man vill få ut lite information ur grabben. I övrigt så är det totalt lönlöst när vi har ett system som i princip uppmanar minderåriga att begå så många våldsbrott de hinner med innan de blir straffmyndiga på riktigt. Som jämförelse så var det en 15-åring i USA som mördade sin mamma när hon låg och sov, han dömdes till 70 års fängelse. Med tanke på att han planerade det i flera dagar så ansåg man inte att åldern spelade någon roll. Det är bara hjärndött att låtsas som att tonåringar inte vet vad som är rätt och fel. Det är klart att minderåriga kommer fortsätta ha ihjäl varandra när de aldrig åker dit på riktigt och istället rör sig lite som de vill genom svängdörrarna så att de kan fortsätta sin kriminella bana tills de blir måltavlor själva.

Då kan jag berätta för dig att Sveriges straffmyndighetsålder inte utmärker sig på något sätt! Den genomsnittliga straffmyndighetsåldern i Europa ligger på 14 år. Visserligen har Sverige en straffmyndighetsålder på 15 år. Men det ligger ju väldigt nära 14 år, så den svenska straffmyndighetsåldern är ju liksom varken orimlig eller befängt.

Ser man dessutom till FN:s Barnkommitté så förordar dom en straffmyndighetsålder på runt 14-16 år, och då får man väl ändå säga att Sveriges straffmyndighetsålder på mellantinget 15 år är fullt lämpligt? ...och skulle du fortfarande tycka att "15 års-gränsen" är för högt så tycker jag att du kan ta dig en titt på Polen som har en straffmyndighetsålder på 17 år(!)
Citera
2023-02-04, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hemskt! Vet hon vad hon gjorde?

Man har ju inte fått höra så mycket om tjejen så jag har ingen aning… Men enligt @brottsplats_stockholm så lurade hon BO till restaurangen i tron om att de skulle på dejt. Men jag vet inte var instagramkontot har fått de uppgifterna ifrån men det brukar vara ett trovärdigt konto så jag har svårt att tro att det bara är påhitt!
Citera
2023-02-04, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Jag förstår. Men 15?😏

Hehe nerd. Byt namn skojare.
Citera
2023-02-04, 06:36
Medlem
Citat:
Adopterad? Står ju ÄR FÖDD I SVERIGE MED TVÅ SVENSK FÖDDA FÖRÄLDRAR

Å därmed kan han vara 3e generationens invandrare.
Citera
2023-02-04, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Hehe nerd. Byt namn skojare.

Det stavas nörd👍. Hur byter man namn skojare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in