2023-01-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innepinne
Tack, finns någon fup tillgänglig.?

Mailat men den sekretessprövas än så länge.
Citera
2023-01-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlas456
Spayro verkar ha en förkärlek till bröder. ❤️ Skriver mer om hennes bror än om Sasha.

Snart har vi en FUP. Då ska det läsas.

Håller med dig…. Kära någon. Vad är det för dyrkande? Som om det vore en bra egenskap att vara hämndfylld och ta rätten i egna händer.

Det är så coolt va?

Stackars kvinna och barn. Lilla lilla ängel barn.
Citera
2023-01-27, 17:53
Medlem
Har inte läst på nyheterna om att sökning efter kroppen skulle eller har skett i Kvarnholmen… Läste det för första gången nu.

Trots att vi är bosatta i Nacka har vi aldrig hört från grupper heller om något sökande. Intressant. Inte heller har det uppdaterats mycket om just detta fall i media(?)

Visst var Erik från Nacka? Eller kopplingar?
Citera
2023-01-28, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
Har inte läst på nyheterna om att sökning efter kroppen skulle eller har skett i Kvarnholmen… Läste det för första gången nu.

Trots att vi är bosatta i Nacka har vi aldrig hört från grupper heller om något sökande. Intressant. Inte heller har det uppdaterats mycket om just detta fall i media(?)

Visst var Erik från Nacka? Eller kopplingar?

Erik jobbade på brandstationen i Nacka.

Vet inte om han bott där eller så.

Och det stod flera gånger om när dom dök vid Kvarnholmen i tidningarna.
Citera
2023-01-31, 15:25
Medlem
Svinet bodde en gång i tiden i Nacka på 32kvm innan han träffade Sacha och flyttade in till henne på Södermannagatan och därefter köpte de huset i Bromma med 6% andel som svinet gick in med ink lån.
Kvinnomisshandlare och kvinnomördare är prio på anstalt. Julafton med andra ord för Erik varje dag.

Du som ovan skriver att Spayro skulle ha förkärlek till bröder vet inte vad kärlek är för du är inte älskad som barn eller nu.

Sen finns det två sidor här inne men frågan är om det skulle ha varit din dotter eller syster skulle du ha skrivit på samma sätt eller hållit inne all hat? Den karamellen tåls att suga på innan den smälter, sen finns det möjlighet att åskåda allt detta när förhandlingen drar igång och titta Sachas anhöriga i ögonen och tala om vad man tycker det ser jag fram emot. Jag kommer vara på plats och observera allt inte för jag tror någon råtta kommer våga öppna sin käft men möjligheten finns.
Citera
2023-02-01, 20:13
Medlem
Ingen som sitter på fupen?
Citera
2023-02-03, 16:32
Medlem
Länken uppdaterad med fup

https://gofile.io/d/wIZKx9

.
Citera
2023-02-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Länken uppdaterad med fup

https://gofile.io/d/wIZKx9

.
Cool.

Fick precis hem den också från TR.
Citera
2023-02-04, 04:00
Medlem
Turgenjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Vilken sjuk jävel. Hade han också planer på att göra sig av med barnet må tro?
Det verkar inte vara något som tyder på det. Det är dock intressant, ur en ren juridisk synvinkel, att han åtalas för grovt barnfridsbrott med tanke på hur ungt barnet är.
Någon som är mer insatt i juridiska spörsmål kan säkert svara på hur stor sannolikheten är att han även döms för grovt barnfridsbrott?
Citera
2023-02-04, 11:47
Medlem
Någon mer än jag som reagerar på sms-historiken mellan E och S genom åren? Herregud alltså..
Citera
2023-02-04, 18:27
Medlem
Citat:
Någon mer än jag som reagerar på sms-historiken mellan E och S genom åren? Herregud alltså..

Ja. Lillgossen kunde fått haft kvar både mamma och pappa vid liv om paret hade delat på sig. Han var undergiven minst sagt.
Citera
2023-02-04, 20:00
Medlem
Citat:

Ja! Herregud säger jag också! Har inte läst så långt men läst en del av smsen….ingen charmig bild man skaffar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in