2023-02-03, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DDRTV
Istället för att rysssvinen våldtar, torterar och mördar civila kunde kanske ryysarna backa till sina gränser.

Då blir det fred snabbt ingen vill invardera ryssland, bygg en mur runt ryssland.
Ja fan är det nåt som är klart så är det väll att ingen vill ta med ryssarna med tång. Finns ju ingen som vill invadera Ryssland alls. Vem fan vill ha det skitfolket?
Citera
2023-02-03, 03:20
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Judisk politiker luftar sina åsikter om Zelenskyj och hans kollaboration med Bandera-nazisterna:

https://www.bitchute.com/video/DyywDXr3904n/
Jag öppnade länken och började titta. Jag är intresserad av att läsa/höra allt.
Problemet är att det inte fanns info om vilket politiker det var!. Nästa gång du postar länkar, så bifoga tillräckligt med information för att vi andra kan vara lite källkritiska...................
Citera
2023-02-03, 03:48
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnIde
Igen, källa? Vart i Eu och Usa diskuterar man seriöst hur man ska dela upp Ryssland? Kom nu inte med några macgregor länkar.

O nej. finns väldigt många rapporterade fall av Ryska våldtäkter emot Ukraina (krigsbrott). Även flera fall rapporterade av Ryska emot sin egen befolkning våldtäktsfall. Bla senast av Kadyrovs kusin emot en Rysk reporter. Hur sant det är vet jag dok inte alls

Du glömde ju nämna de Ryska Mobiks som till och med våldtar sina egna bögsoldater i deras egna träningsläger.
Citera
2023-02-03, 04:21
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjornBorg66
Ryssland har befriat och skyddat etniska ryssar i ett område som nu äntligen återgått till Ryssland.

Bara Odessa och Kharkiv kvar.

Putin bör tilldelas Nobels fredspris för sin återhållsamhet.
Förstår jag dig rätt om jag påstår att du menar att den som startar ett krig men avstår från att använda kärnvapen, är återhållsam? Tror du det var Nobels vilja att Putin ska belönas för det?
Citera
2023-02-03, 04:30
Medlem
foliekillers avatar
Citat:
I EU och USA diskuterar man hur man ska dela upp Ryssland i småstater och du påstår att ingen vill invadera?

Våldtäkter och tortyr är Kiev-nazisternas, favoritgren. Ryssarna har fått order om att gå varsamt fram mot sina slaviska bröder.
Länka gärna till dessa påståenden! Annars får vi väl anta att du sitter och ljuger som vanligt!
Citera
2023-02-03, 05:19
Medlem
Citat:
ryssar hatar varandra
nej om de hatade varandra så skulle deras land och befolkning upphöra att existera.
Citera
2023-02-03, 05:35
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Ukrainska folket vill nog det, men om du läser utländsk media så finns det både citat och videor där zelensky vägrar att fredsförhandla. Han vill inte förhandla, han kräver som vanligt så han har redan bestämt vad ett fredssamtal skall resultera i... Sjuk är han som offrar sitt folk och det gör han pga av att USA vill använda landet för fler baser nära den ryska gränsen. Sen har ju zelensky och joe biden samt knarkanvändaren hunter biden många skumma affärer med ukraina sen tiden j biden var vice precident...

Så för att du inte skall bli klassad som det du svara på mitt inlägg, så bör du införskaffa fakta och sen göra avbön här på flashback...
Det var mycket i ditt inlägg som jag skulle vilja att du förtydligade.
Men jag ber dig bara om en sak. (Ta dig den tid du behöver.)
Vilken förhandlingsuppgörelse mellan Ryssland och Ukraina anser du är rimlig?
Senast redigerad av Drooid 2023-02-03 kl. 05:38.
Citera
2023-02-03, 05:48
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Det var mycket i ditt inlägg som jag skulle vilja att du förtydligade.
Men jag ber dig bara om en sak. (Ta dig den tid du behöver.)
Vilken förhandlingsuppgörelse mellan Ryssland och Ukraina anser du är rimlig?

Du vet säkert att den du svarade är ett rysstroll. Zelensky och Ukraina som helhet har självfallet ingen som helst skyldighet att förhandla med Ryssland.
En angripare slänger man ur sitt land med militärt våld, det är det enda svaret.
Citera
2023-02-03, 05:49
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
nej om de hatade varandra så skulle deras land och befolkning upphöra att existera.
Är det inte det de håller på att göra?
Varför annars skulle ett land med så stor geografiska yta som ekonomisk potential inte ha en högre BNP eller större befolkningsmängd ?
Citera
2023-02-03, 05:55
Medlem
attogs avatar
Citat:
De blev inte lurade utan blev tvungna.

Under pistolhot antar jag?
Citera
2023-02-03, 06:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Men att våga kriga där nere gör du inte

Din töntiga hatt som snurrar

Själv befinner du förstås med de ryska trupperna i östra Ukraina och deltar i terrorn mot civilbefolkningen? Har du fått tag i en tvättmaskin än?
Senast redigerad av Clay Allison 2023-02-03 kl. 06:34.
Citera
2023-02-03, 06:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africagonzo
Så att ge pengar, vapen, ammunition, underrättelser och utbildning till krigförande land är hjälp.
Intressant att veta var gränsen till proxykrig och direkt krigsförklaring går.

Menar du att det som sker i Ukraina nu är ett iranskt proxykrig mot Ukraina? Ja? Vad är orsaken till det kriget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in