2023-02-02, 21:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Oklart om Sandra Ö kommer kunna tända på henne, konkurrens om mansgörat

Tova i stilstudie https://media.istockphoto.com/id/1050371326/sv/foto/struts.jpg?s=612x612&w=is&k=20&c=znmjmslu6ZAYK1CXL lnSm8Mxym17KiT9IUwiSbwqRRA=
det är därför Tuppen är på henne!
Var ju en tjej förra säsongen som också blev jagad av tuppen eller om det var längre bak i tiden.
2023-02-02, 21:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Var ju en tjej förra säsongen som också blev jagad av tuppen eller om det var längre bak i tiden.
Ja det var Jennifer för 2 säsonger sedan, båda två var småväxta hönor, vilket inte tuppen tål
2023-02-02, 21:23
Medlem
kubuns avatar
Citat:
"Så att man inte råkar på nån stor bov i det hela"

Victor kan verkligen inte prata, han är som kungen

Victor är glad för Anna Brolins skull över att han tillskansat sig spelamulett det är en ligg-amulett som man visar upp för samtyckes-sex med programledaren
Ja det var ju en skum tävling, men inte....flirten bara....kan nog ha haft inverkan
2023-02-02, 21:28
Medlem
Uppe i 5 avhopp nu, vad ligger rekordet på?
2023-02-02, 21:32
Medlem
BalderNords avatar
Jag som trodde African queen var bra i köket. Deg strimlorna på pajen ska ligga omlott över, under, över, under. inte såhär: https://imgur.com/kuxuEeR . Vad är det för jävla amatörer?! Ingen kommer vilja röra den där pajen.
2023-02-02, 21:54
Medlem
Hur fan kan man som kille tycka tove kan ingeting är vacker? En chimpans är söt. Men hon eller djuret och som ja kallar henne ser ju fan inte vacker ut.
2023-02-02, 22:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag som trodde African queen var bra i köket. Deg strimlorna på pajen ska ligga omlott över, under, över, under. inte såhär: https://imgur.com/kuxuEeR . Vad är det för jävla amatörer?! Ingen kommer vilja röra den där pajen.
Tror du deg strimlorna påverkar smaken?
2023-02-02, 22:35
Avslutad
Citat:
Det du beskriver är just manipulation, vara med i flera olika pakter osv.
Plus att du glömmer bort hur han spelade bort Päjvi för en storbondevecka. Han övertalade Karin att välja henne till förstakämpe samtidigt som han smörade för henne hela den veckan. Det är definitionen av manipulation.

Du får det att låta som att han har en intelligens som andra där inne inte har, och att det är det enda som räknas. Men jag tror att det är många därinne som förstår konceptet "hugga folk i ryggen" men många har inte hjärta att spela sådär jävla fult, det krävs en speciell sorts människa för att kunna le nån i ansiktet samtidigt som man sakta trycker in kniven i ryggen på dem.
Att se det där beteendet och bli imponerad snarare än äcklad säger nått om en
Det är en tävling om en halv miljon kronor. Det handlar om att spela smart men också snyggt. Man måste spela ut folk för att vinna. Vill du titta på en tävling där deltagarna inte bryr sig om att försöka vinna?

Sebastian spelade ut Päivi för att han hade stor respekt för hennes kunskap, det sa han flera gånger i synkar. Päivi kan kolla på programmet och känna sig smickrad av att Sebastian var hotad av henne. Viktor var bara nedvärderande om Julia, han spelade ut henne fult.
2023-02-02, 22:35
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Det var oväntat, var har du grävt fram det där?
på tick tock? hon ger ju ett hel-ylle svärmorsdröms intryck i rutan

Jag förutsätter att du är frälst? fula tanlines, lite för lik Andreas i ansiktet kanske?, jag ber om att få återkomma när jag skapat mig egna bilder från kommande program
Nej inte på trick tock, men på instagram, här har du länken om du vill ta en titt själv https://www.instagram.com/torabrandstrom/

Känns som att hon jobbar med lite falsk marknadsföring..?

Jo ansiktet är lite åt det manliga hållet, det verkar vara en tema för årets tjejer.. Undra varför?.. nån fetisch bland produktionen?..
2023-02-02, 22:36
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tror du deg strimlorna påverkar smaken?
Självklart. Du menar att deg inte har smak?
2023-02-02, 22:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Självklart. Du menar att deg inte har smak?
Nej, det påverkar inte smaken att deg strimlorna på pajen ligger bara rakt över istället för att ligga flätat
2023-02-02, 22:41
Medlem
KNULL-VIKTOR: from a jackass to a KING!

Tycker forfarande att han bar sig illa åt mot den Sköna Julia men efter hand så har det visat sig att han har både självdistans och humor. Nu är han plötsligt behållningen i programmen. Hoppas han får omkull hon Anna Brolin, eller åtminstone ner henne på alla fyra, innan programmen är slut!

QED: produktionen klipper och vinklar programmen något fruktansvärt för att få fram enkla karikatyrer av deltagarna och skapa så mycket drama som möjligt.

Ni skall få se när TOVA går upp i första kunskapskampen. Det kommer att visa sig att hon lurat de övriga deltagarna och, med benäget bistånd av produktionen, större delen av tv-tittarna. Hon är fan inte alls så blåst som det framställs. Dessutom har hon justa lökar och en jävligt tajt och vältränad kropp. Men där går nog Knull-Viktor bet ändå. Hon verkar kär i sin man (som ju tydligen coachat henne hårt med hjälp av sina egna erfarenheter från någon tidigare säsång, inte fan vet jag).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in