2023-02-01, 11:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Dj Putte, Håller med dig
Allt handlar om vem kommer få Adrian av Celine - Nicci - Lisa + Jennifer och hur det kommer ske är nog det mest intressanta, Mitt tips ligger lik förbannat på Nicci avd vem av dem tre det är lågt odds men Jennifer är en dark horse som inte drar sig för att göra något!
Senast redigerad av DjPutte 2023-02-01 kl. 11:32.
2023-02-01, 12:59
Medlem
DjPuttes avatar
Öhh vänta nu om inte jag har fel i analysen så nobbade Adrian Frida och tror den herrens mur har Celine tagit sig bakom, Den såg jag inte riktigt eller iofs kanske för dem har sökt sig till varandra båda återstår se kan TV4 kasta in ev curbe ball som gör Adrian osäker???
Kanske läge kasta in Victoria i leken men då lär Ike inte gå säker för nu måste dem testa vad han vill på allvar, Nu är det game on och hideaway är öppen också men twinsen 18år man undrar vad gör dem där....
2023-02-01, 14:02
Medlem
DjPuttes avatar
Glömde en liten sak jäkla vad Nicci är kalkylerande i det hon gör som när Frida gick och prata med Adrian, Vem pusha henne Nicci den tjejen spelar ett spel som är högt vem ska hon här näst få till han och få nobben???
2023-02-01, 14:18
Medlem
1c9r5s avatar
Tänderna! Han har gjort tänderna också!
https://nyheter24.se/noje/tv/1125534-tittarna-kanner-igen-love-island-adrian-men-ar-det-verkligen
2023-02-01, 23:00
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Öhh vänta nu om inte jag har fel i analysen så nobbade Adrian Frida och tror den herrens mur har Celine tagit sig bakom, Den såg jag inte riktigt eller iofs kanske för dem har sökt sig till varandra båda återstår se kan TV4 kasta in ev curbe ball som gör Adrian osäker???
Kanske läge kasta in Victoria i leken men då lär Ike inte gå säker för nu måste dem testa vad han vill på allvar, Nu är det game on och hideaway är öppen också men twinsen 18år man undrar vad gör dem där....

Tycker nästan synd om tvillingarna, lite taskigt att skicka in några så unga när uppenbarligen alla tjejer där vill ha äldre killar. 😅
Frida verkar oerhört ointresserad av att lära känna dom, tycker hon borde ge i alla fall Manuel en chans! 🤷🏼‍♀️
2023-02-01, 23:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Tycker nästan synd om tvillingarna, lite taskigt att skicka in några så unga när uppenbarligen alla tjejer där vill ha äldre killar. 😅
Frida verkar oerhört ointresserad av att lära känna dom, tycker hon borde ge i alla fall Manuel en chans! 🤷🏼‍♀️
Frida vill ha tebax Andreas men problemet hon vet inte bara hur för att bli av med Nicci så måste hon få Celine från Adrian så det där är en ekvation som är svår, Sedan teens Twins det är inget fel på dem men alla är låsta och dem kommer inte åt dem tjejerna och då känns dem överflödiga...

Det måste öppna upp spelfältet och Hideaway kan ge den effekten om inget sker eller framsteg göres under den perioden....
2023-02-01, 23:43
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Frida vill ha tebax Andreas men problemet hon vet inte bara hur för att bli av med Nicci så måste hon få Celine från Adrian så det där är en ekvation som är svår, Sedan teens Twins det är inget fel på dem men alla är låsta och dem kommer inte åt dem tjejerna och då känns dem överflödiga...

Det måste öppna upp spelfältet och Hideaway kan ge den effekten om inget sker eller framsteg göres under den perioden....

Enligt Frida själv så är hon ju över andreas, det är ju tydligen adrian hon är mest intresserad av…
2023-02-02, 00:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Enligt Frida själv så är hon ju över andreas, det är ju tydligen adrian hon är mest intresserad av…
Ja du det är väl samtliga tjejer i det huset som vill åt han återstår att se om någon lyckas med att få bort Celine från han, Frida måste agera om hon ska ha han men känslan är hon är lite för avvaktande och små feg för att göra en rejäl attack...

Kommer något hända är det Nicci som gör något även kan Jennifer agera för hon skiter i om hon sårar någon av tjejerna då hon är där för finna kärlek, Situationen är rätt komplex för sända in twinsen just i detta skede för då måste man hitta någon som kan och vågar röra om bland tjejernas positioner....

Tror nog dem kommer bli utan förutom Frida om hon vill och vågar en som sagt återstår se vad hon väljer göra agera eller spela safe det är frågan!
2023-02-02, 11:11
Medlem
Alla tjejer här inne, finns det något med ADRIAN förutom utseendet?
2023-02-02, 12:16
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Nej jag tycker Adrian är jääätesöt 🥰🥰🥰
2023-02-02, 12:16
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw

Kul att du frågar, för jag förstår det inte själv. Varför tycker tjejerna att Adrian är snygg? Han ser ut som Petter som bor i en byhåla, hoppade av gymnasiet efter en vecka, hänger utanför högstadiet och köper gärna ut Är typ 25~ och dejtar en 15 åring.
2023-02-02, 12:22
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Jag gillar inte Nicci. Jag tycker att hon är en pick me och trycker ner tjejer för att hon ska glänsa. Hon vet att killarna börjar intressera sig i Jennifer (otroligt snygg tjej btw) och börjar direkt tala bakom ryggen "hon är ingen att lita på, så hemlighetsfull". När tjejerna sminkade sig så märkte man att Niccis hjärnspöken hade satts in (försöker minnas vad de sa, men något med "du vill inte vara vän med oss" eller "du är inte här för att skaffa vänner").

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in