2023-02-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morkasidan74
Haha. Nu har någon skvallrat för feministen. Hoppas någon sparade ner allt och skickade till organisationerna hon var med i. För nu är alla bilder borttagna.

Jag börjar nog tro mer och mer att hon kan vara den skyldiga.

Sjuka feminister
Tror hon förstod själv att något var konstigt när det säkert blev en rejält ökad trafik av besökare 😂
Citera
2023-02-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperdawg
Några år 🤣🤣 han har ju inte ens ägt stället i några år.
Det verkar ju som att han köpte gården i början av September -21

Kan någon av tjejkompisarna kanske delge lite bilder från dom konversationerna så vi har lite att gotta oss i 🤗

Han har funnits på dessa sidor enda sedan han var gift. Han sökte "lite roligt" utanför äktenskapet skrev han till en.
Samtliga av de jag känner blockade honom, delvis för att han var otäckt pushig med dickpics direkt och för att det han skrev anspelade på sex, men framförallt så var han inte deras typ eftersom de sökte seriöst.
Citera
2023-02-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oiamant
Han har funnits på dessa sidor enda sedan han var gift. Han sökte "lite roligt" utanför äktenskapet skrev han till en.
Samtliga av de jag känner blockade honom, delvis för att han var otäckt pushig med dickpics direkt och för att det han skrev anspelade på sex, men framförallt så var han inte deras typ eftersom de sökte seriöst.

Okej, men det du pratar om låter som en vanlig average kille med lite sexissues. Därifrån till att helt plötsligt ha en jävla massa barnporr på 2-8 åringar är väl en bra bit ifrån det du beskriver?
Citera
2023-02-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Okej, men det du pratar om låter som en vanlig average kille med lite sexissues. Därifrån till att helt plötsligt ha en jävla massa barnporr på 2-8 åringar är väl en bra bit ifrån det du beskriver?

Helt klart ett långt spann. Tveksamt om det är något han gått igång på men med tanke på hans verklighetsfrånvända karaktär allmänt så tror jag att möjligheten finns att han har tyckt att det har varit roande att nätverka i dom kretsarna. Tycker det är mycket märkligt att ta närbilder på sina egna barns kön. Det är ingenting som varken exfrun har tagit eller exet har "planterat". Det är helt och hållet hans sjuka drift.
Citera
2023-02-01, 19:30
Medlem
Citat:
Helt klart ett långt spann. Tveksamt om det är något han gått igång på men med tanke på hans verklighetsfrånvända karaktär allmänt så tror jag att möjligheten finns att han har tyckt att det har varit roande att nätverka i dom kretsarna. Tycker det är mycket märkligt att ta närbilder på sina egna barns kön. Det är ingenting som varken exfrun har tagit eller exet har "planterat". Det är helt och hållet hans sjuka drift.

Var har du sett att han tagit närbilder på sina barns kön? Det har jag missat?

Hittar bara att det fanns bilder på barnen som dom frågade honom om i början, men efter analys så la dom ner dom anklagelserna ju.
Citera
2023-02-01, 19:38
Medlem
Citat:

Eller så är det exet som faktiskt satt ditt honom. Väcker det inte lite frågor i dig att i konversationen dem emellan EFTER att hon "hittat" barnporr hos honom, fokuserar till 99% på att hon är sårad eller annat än just delen om barnporr? Den delen borde kanske vara jävligt central, framförrallt med tanke på vem hon är. Dvs en ordförande i en tjejjour vars enda syfte ska vara att kämpa mot tex sexuellt våld?

Lägg sen till att hon råkade hitta ett usbminne helt öppet under hans säng när hon var där en gång efter det tagit slut. Och att hon sen av någon helt absurd anledning tyckte att ett usb löst liggandes under sängen var så anmärkningsvärt att hon kände sig illa tvungen att kolla vad det innehöll?
Citera
2023-02-01, 19:39
Medlem
Citat:
Var har du sett att han tagit närbilder på sina barns kön? Det har jag missat?

Hittar bara att det fanns bilder på barnen som dom frågade honom om i början, men efter analys så la dom ner dom anklagelserna ju.

Citerar fup "bilder med olika inzoomningar med och utan naket underliv i bild" dessa bilder återfinns även i beslagtagen Iphone. Alltså inte bara på en usbsticka
Citera
2023-02-01, 19:50
Medlem
Citat:
Jag döööööööör.
Var tvungen att kolla upp den där tjej jouren lite.
Kolla vad ”ordföranden” till lika webmastern delar 🤣

Detta blir ju bara sjukare och sjukare 🤣

Hon vill alltså bli förnedrad, ha gangbangs osv, ”absolut inget fel i det” men så sitter man och predikar på en FB grupp man driver om hur sjukt det är

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0EH2Pk2hiCahBTAkayjdFFEb FQeBvzt4DnRrwX6CaRKcMu9rA2rnxwdE5Ca46DzzQl&id=4785 23172166269

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0VmH5JyQ23KGnzHnLJoEeico vEdSQtwyNFrCYSNXk7YQmCL1qNpamsW83ZY5PqCA4l&id=4785 23172166269

Haha där skulle man droppat en screenshot på hennes konto på DS!
Citera
2023-02-01, 20:15
Medlem
Citat:
Citerar fup "bilder med olika inzoomningar med och utan naket underliv i bild" dessa bilder återfinns även i beslagtagen Iphone. Alltså inte bara på en usbsticka

Beslagtagen iPhone som sedan lämnats tillbaka för att det inte ansågs vara något utöver det vanliga.
Med tanke på allt som hittats så lär dom varit väldigt noga med att överväga material som kunde användas emot honom.

Det enda kvar i beslag är två hårdiskar och en USB, det var dessutom på USBn näst intill allt material var.
Citera
2023-02-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paytojump
Jag har som sagt känt honom många år och den uppfattningen har inte jag.
Men ja jag tycker nog att om man har dålig kvinnosyn så är man inte så omhändertagande mot kvinnor som han är.

Men lets agree to disagree. Känns som någons tå blev lite trampad på

Kände du honom när han var 22-23 år och bodde i en etta i Nättraby centrum och hade 14-15 åriga tjejer hemma som han bjöd på alkohol? Han hade även sex med en av dem. Enligt dig och kvinnosyn så kanske du tycker att han var generös mot tjejerna, eftersom han "bjöd på sig själv"..
Citera
2023-02-01, 20:29
Medlem
Alltså…! Bilden i FUP:en med bilden från badrummet där han provar brandvarnarkameran
Helt sjukt, ja oavsett om han blir fälld för anklagelserna så är han inte helt frisk.

Konversationen med kusinen är lite sjuk, man märker ju att hon egentligen inte vill ha med honom att göra…
Citera
2023-02-01, 20:35
Medlem
Citat:
”Bilder med olika inzoomningar med och utan naket underliv i bild” är inte detsamma som närbilder på deras underliv. En av bilderna där flickan sitter naken var ju senare beskuren och upplagd på Instagram.
Att de bilderna ligger på en gammal telefon, den som förmodligen användes i familjen då, och i datorn är inget konstigt. Var ska man annars göra av bilderna när telefonen börjar gå sönder?
En del av dem låg ju dessutom i en mapp som hette ”Till Sudden”, exfrun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in