Citat:
Ursprungligen postat av
RageQ
Allt skvaller är bra skvaller🙃
Ja så är det kanske.
Jag har i alla fall känt både den misstänkte och exfrun ”barnens mamma” i många år. När exfrun valde att lämna honom för sin nya flickvän så träffades han och jag lite då och då.
Jag kan säga att det troligen inte finns någon mer engagerad pappa i sina barns liv, han gör verkligen allt för dom och har inte haft det lätt då xfrun har försökt få ensam vårdnad tidigare och har anmält honom till soc med skrivelsen ”han har inte ens tavlor på väggarna” därför var det inget riktigt hem. 🙈
Xfrun har alltid haft svårt för att släppa barnen och vill ha dom själv mest hela tiden.
Någon skrev innan i tråden att han skulle ha tafsat på tjejer på gården, det kan jag med säkerhet dementera. Jag är själv väldigt häst engagerad och har rekommenderat många att flytta dit. Han har verkligen lyft det där stället enormt om man jämför med dom förra ägarna som höll på att förstöra det totalt och hotade folk på gården till höger och vänster.
Den misstänkte och jag har även pratat om tjejen han träffade som har anmält honom. Vi pratade typ i oktober om att han hade en väldigt dålig känsla av henne, hon hade polisanmält någon polis som hade varit ”otrogen” mot henne med någon yngre tjej. Hon hade visst även blivit galen och fått ett psykbryt när den misstänkte hade visat en av lägenheterna för ett yngre par, då tyckte hon att han inte var frisk som inte lät henne vara med att bestämma vilka som skulle få bo där. ”Tydlig svartsjuka”
Dom träffades ju typ i juli och hon tycker att det är lämpligt att bestämma vilkor för hans gård som han köpte för 10 miljoner på så kort tid.
Hon ville även skriva ut på facebook att dom var i förhållande efter typ två veckor dom hade träffats 🤣
Vi har varit rätt nära innan men nu senaste året har han ju träffat en annan tjej så vi har inte hört något på länge tyvärr.
Men min uppfattning om honom är verkligen att han skulle vara oskyldig. Men visst man vet ju inte, i dom lugnaste vatten. Blev orolig först så klart men efter att ha läst allt som skrivits här så känns det ändå som att jag tänker stå på hans sida tills motsatsen är bevisad.