2023-01-31, 17:30
Medlem
dialektikers avatar
Jennifer är en asschyst tjej. Så himla okonstlad och bara trevlig.
Klart de andra tjejerna bleknar bredvid henne.
Naturligt söt utan smink, men hon kanske liksom skulle raka bort det där håret vid tinningen (ser lite ut som skägg, eller vad man ska säga) bara för att få det där extra allt attraktiva över sig och skapa ett starkt sug från killarna?
Killarna dras till henne delvis, tror jag, för att hon är en så reko tjej,
men ändå är de lite lama, för att bejaka henne helt.
Vilken jävla falsk manöver Linus gjorde, med att visa sig lite öppen mot henne på tu man hand, till att direkt snacka skit om henne till Lisa.
Jag börja tröttna på den där kristna fulingen, som typ känns lika oärlig som Lisa snart.
Tjurig och trist han också.

Nicci "försöker bara hålla ut" tills det dyker upp något nytt. Hon är totalt ointresserad av Andreas.

Burak, vilken fjant. Han är osedvanligt IQ-noll.

Ja, den ena är värre än den andra. Supertråkiga deltagare dom ni säger.
Jätte-gäspning även över både Celine och Adrian.

Hjälp, vem blir det kvar?
Endast Ike. Han är en gullig kille.
Med hjärtat på rätta stället. Och så Jennifer då.
Jennifer är söt och behöver inte sminka sig.
Och de andra tjejerna förstör sina hyar med allt klet.
Cred åt Jennifer som har integritet nog att avstå sminkborden. (Jag kväljs faktiskt av att tjejerna sitter där och sminkar och sminkar sig. Normativt så ska tjejerna sitta i sminklogen och tjattra och tjattra. Medan killarma ska babbla medan de lyfter skrot.
Jag som egentligen tycker illa om genus-pk-ism kräks över att det här är den enda normen som gäller i Love Island.

Jag garanterar, Jennifer kommer bli utmobbad totalt för att hon ratar att sitta där och spackla sig. Men hon har mer integritet än någon av de andra tjejerna.

Lisa kommer flå henne, för att hon inte är i närheten att vara så rak och naturlig som Jennifer.
2023-01-31, 17:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Zappade runt lite häromkvällen och hamnade på kanal 7 och Love Island.

Den där speakerrösten låter både inställsam och halvt efterbliven, Love Island var uselt redan från början men rösten gör programmet outhärdligt.

Hur tänkte produktionen där?
2023-01-31, 18:05
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Zappade runt lite häromkvällen och hamnade på kanal 7 och Love Island.

Den där speakerrösten låter både inställsam och halvt efterbliven, Love Island var uselt redan från början men rösten gör programmet outhärdligt.

Hur tänkte produktionen där?

Han är SKITJOBBIG men KUL på samma gång.
Snacka om att man blir schizofren av att man samtidigt som man lider av honom tycker att han både är kul, ger träffande kommentarer och tillför programmet något.
Du måste följa programmet för att känna "att han ger något" emellanåt.

Hatar hans speedade röst och skulle gå upp i limningen av att lyssna på honom som sportkommentator (som han verkar vara från början), men han har någon slags talang som imitatör osv. Gustav Gurra Karlsson.
https://youtu.be/XAi_YbKdo9E
https://youtu.be/Z2HjZbLTTTE

Han sätter ju blåsta deltagare på plats då de rapar ur sig massa irrelevant skit, beter sig motsägelsefullt, är fåfänga osv.
Det är roligt att han trycker ner dem på jorden.
2023-01-31, 18:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jennifer är en asschyst tjej. Så himla okonstlad och bara trevlig.
Klart de andra tjejerna bleknar bredvid henne.
Naturligt söt utan smink, men hon kanske liksom skulle raka bort det där håret vid tinningen (ser lite ut som skägg, eller vad man ska säga) bara för att få det där extra allt attraktiva över sig och skapa ett starkt sug från killarna?
Killarna dras till henne delvis, tror jag, för att hon är en så reko tjej,
men ändå är de lite lama, för att bejaka henne helt.
Vilken jävla falsk manöver Linus gjorde, med att visa sig lite öppen mot henne på tu man hand, till att direkt snacka skit om henne till Lisa.
Jag börja tröttna på den där kristna fulingen, som typ känns lika oärlig som Lisa snart.
Tjurig och trist han också.

Nicci "försöker bara hålla ut" tills det dyker upp något nytt. Hon är totalt ointresserad av Andreas.

Burak, vilken fjant. Han är osedvanligt IQ-noll.

Ja, den ena är värre än den andra. Supertråkiga deltagare dom ni säger.
Jätte-gäspning även över både Celine och Adrian.

Hjälp, vem blir det kvar?
Endast Ike. Han är en gullig kille.
Med hjärtat på rätta stället. Och så Jennifer då.
Jennifer är söt och behöver inte sminka sig.
Och de andra tjejerna förstör sina hyar med allt klet.
Cred åt Jennifer som har integritet nog att avstå sminkborden. (Jag kväljs faktiskt av att tjejerna sitter där och sminkar och sminkar sig. Normativt så ska tjejerna sitta i sminklogen och tjattra och tjattra. Medan killarma ska babbla medan de lyfter skrot.
Jag som egentligen tycker illa om genus-pk-ism kräks över att det här är den enda normen som gäller i Love Island.

Jag garanterar, Jennifer kommer bli utmobbad totalt för att hon ratar att sitta där och spackla sig. Men hon har mer integritet än någon av de andra tjejerna.

Lisa kommer flå henne, för att hon inte är i närheten att vara så rak och naturlig som Jennifer.
Enkelt sagt de som jagar Adrian är Nicci - Lisa - Celine - Jennifer om det nu undgått dig så totalt, Sedan att Nicci och Adrian har haft ngt redan på utsidan för hon tog kontakt redan i Oktober förra året med han och Andreas har hon noll intresse av!
2023-01-31, 21:26
Medlem
Vad ger ni paren för chans?

Ike & Isabelle
Ike ger lite för mkt komplimanger för att det ska vara helt genuint? Å andra sidan har han inte gjort henne besviken ännu. Ike är sprudlande och glad, social. Känns som han egentligen passar bättre med Jennifer. De är ändå de par som kommit längst.

Lisa & Linus
Nä, Linus har ju läst av att Lisa spelar ett spel..så varför går han med på det? Hade varit enormt befriande om Linus istället valde Frida eller Celine. Han verkar genuint snäll, men Lisa behandlar inte honom sjysst.

Celine & Adrian
Båda snälla, Celine verkar så go och genuin. Tyvärr är hon redan i kompisfacket? Adrian kan få vem han vill om han bara skulle steppa upp.en vem vill han ha? Känns inte som han kommer blomma ut här heller.

Andreas & Nicci
Finns kemi, frågan är bara om Nicci hellre vill ha Adrian.. jag tycker annars de verkar passa bra ihop.

Burak & Jennifer
Burre är intresserad, hoppas lite på detta paret. Jennifer är mindre konstlad. Fler killar kommer nog visa sitt intresse mot henne.

Egentligen vore det kanske bra om Adrian fick åka ut så inte alla behöver sukta efter honom ALT. Att han måste välja först och bekänna färg. HoppS tvillingarna som kommer tar för sig och är trevliga.
2023-01-31, 22:16
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox

Ike & Isabelle
Ike ger lite för mkt komplimanger för att det ska vara helt genuint? Å andra sidan har han inte gjort henne besviken ännu. Ike är sprudlande och glad, social. Känns som han egentligen passar bättre med Jennifer. De är ändå de par som kommit längst.

Lisa & Linus
Nä, Linus har ju läst av att Lisa spelar ett spel..så varför går han med på det? Hade varit enormt befriande om Linus istället valde Frida eller Celine. Han verkar genuint snäll, men Lisa behandlar inte honom sjysst.

Celine & Adrian
Båda snälla, Celine verkar så go och genuin. Tyvärr är hon redan i kompisfacket? Adrian kan få vem han vill om han bara skulle steppa upp.en vem vill han ha? Känns inte som han kommer blomma ut här heller.

Andreas & Nicci
Finns kemi, frågan är bara om Nicci hellre vill ha Adrian.. jag tycker annars de verkar passa bra ihop.

Burak & Jennifer
Burre är intresserad, hoppas lite på detta paret. Jennifer är mindre konstlad. Fler killar kommer nog visa sitt intresse mot henne.

Egentligen vore det kanske bra om Adrian fick åka ut så inte alla behöver sukta efter honom ALT. Att han måste välja först och bekänna färg. HoppS tvillingarna som kommer tar för sig och är trevliga.
Problemet är bara lite att Nicci vill ha Adrian med tanke på vad som hänt på utsidan så känns det som logiska paret i PI men han har känslor för Celine också det ser man, Problemet är man ser INTE allt vad som sker det redigeras bort säkerligen saker som man borde ha med i det hela!
Jennifer + Lisa kommer göra det dem kan för att också få Adrian så det är en jäkla rulle mellan de tre tjejerna, ALLT är avhängt på vad dessa nya killar väljer att göra och vilka dem väljer för tex tar ngn Celine då kommer Nicci lämna Andreas snabbare än han såg henne..

Lisa kör ett högt spel hon har också sagt Adrian passar henne bäst på utsidan Linus sväljer det hon säger och gör..
Nicci vill ha också Adrian och dem har haft ngt redan på utsidan iom hon tog kontakt med han i Oktober redan vilket dem visade redan i sammanfattningen....
Jennifer är den oberäkneliga personen för hon är inte där för skapa vänner det hade hon nog på utsidan hon säker kärleken..

Ike tror jag är SAFE Bella det känns lite för solid grund!
Lisa och Linus nej hon har ngt annat i siktet
Nicci Och Andreas hon bidar sin tid tills hon får läge på sitt byte
Jennifer och Burre hon bidar sin tid bara återstår se vilken väg hon tar!
Celine och Adrian well det är något på g där motsatt vad du säger iom man får fan inte se allt vad som ske...
Frida står ensam men tror nog hon hittar tebax till Andreas!
2023-01-31, 23:38
Medlem
Nej tyckte Jennifer är ok… det är rätt tråkigt hus som väldigt tidigt har fastnat i par som i viss fall inte är hållbara. Till exempel Lisa och Linus. Det måste vara rätt svårt att vara där.

Jag tycker det bara är roligt att Lisa blir utmanad. Lisa kommer troligtvis lämna Linus om en kille kommer som hon tycker är snygg.

Att det kommer in killar kan vara bra… för tjejerna kanske är lättare att rucka på i de här relativt fiktiva paren som är nu.
2023-01-31, 23:41
Medlem
Varför tror ni att Nicci inte hade mer stöd från tittarna i utröstnings-cermonin? Jag tänkte att hon borde väl haft nytta av sina följare/fans då.
2023-01-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox

Ike & Isabelle

Lisa & Linus

Celine & Adrian

Andreas & Nicci

Burak & Jennifer

Som svar på din fråga Linus vill knulla Lisa. Precis som Lisa så vill Linus ha det han inte kan få
2023-01-31, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Varför tror ni att Nicci inte hade mer stöd från tittarna i utröstnings-cermonin? Jag tänkte att hon borde väl haft nytta av sina följare/fans då.

Det var nog en nackdel att inte vara med från början. Antalet följare osv gällande de flesta influencers har jag ingen aning om.
2023-01-31, 23:55
Medlem
Jag tycker nog generellt att killarna utseendemässigt inte håller samma nivå som tjejerna än så länge i programmet.
2023-01-31, 23:58
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Folk fick reda på att Nicci & Adrian träffats på utsidan redan och de anser väl hon inte ska då in i PI, Annat svar har jag nog inte för stunden men jag tror det kommer klarna vad det lider en tror min teori är nära sanningen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in