Jennifer är en asschyst tjej. Så himla okonstlad och bara trevlig.
Klart de andra tjejerna bleknar bredvid henne.
Naturligt söt utan smink, men hon kanske liksom skulle raka bort det där håret vid tinningen (ser lite ut som skägg, eller vad man ska säga) bara för att få det där extra allt attraktiva över sig och skapa ett starkt sug från killarna?
Killarna dras till henne delvis, tror jag, för att hon är en så reko tjej,
men ändå är de lite lama, för att bejaka henne helt.
Vilken jävla falsk manöver Linus gjorde, med att visa sig lite öppen mot henne på tu man hand, till att direkt snacka skit om henne till Lisa.
Jag börja tröttna på den där kristna fulingen, som typ känns lika oärlig som Lisa snart.
Tjurig och trist han också.
Nicci "försöker bara hålla ut" tills det dyker upp något nytt. Hon är totalt ointresserad av Andreas.
Burak, vilken fjant. Han är osedvanligt IQ-noll.
Ja, den ena är värre än den andra. Supertråkiga deltagare dom ni säger.
Jätte-gäspning även över både Celine och Adrian.
Hjälp, vem blir det kvar?
Endast Ike. Han är en gullig kille.
Med hjärtat på rätta stället. Och så Jennifer då.
Jennifer är söt och behöver inte sminka sig.
Och de andra tjejerna förstör sina hyar med allt klet.
Cred åt Jennifer som har integritet nog att avstå sminkborden. (Jag kväljs faktiskt av att tjejerna sitter där och sminkar och sminkar sig. Normativt så ska tjejerna sitta i sminklogen och tjattra och tjattra. Medan killarma ska babbla medan de lyfter skrot.
Jag som egentligen tycker illa om genus-pk-ism kräks över att det här är den enda normen som gäller i Love Island.
Jag garanterar, Jennifer kommer bli utmobbad totalt för att hon ratar att sitta där och spackla sig. Men hon har mer integritet än någon av de andra tjejerna.
Lisa kommer flå henne, för att hon inte är i närheten att vara så rak och naturlig som Jennifer.
Klart de andra tjejerna bleknar bredvid henne.
Naturligt söt utan smink, men hon kanske liksom skulle raka bort det där håret vid tinningen (ser lite ut som skägg, eller vad man ska säga) bara för att få det där extra allt attraktiva över sig och skapa ett starkt sug från killarna?
Killarna dras till henne delvis, tror jag, för att hon är en så reko tjej,
men ändå är de lite lama, för att bejaka henne helt.
Vilken jävla falsk manöver Linus gjorde, med att visa sig lite öppen mot henne på tu man hand, till att direkt snacka skit om henne till Lisa.
Jag börja tröttna på den där kristna fulingen, som typ känns lika oärlig som Lisa snart.
Tjurig och trist han också.
Nicci "försöker bara hålla ut" tills det dyker upp något nytt. Hon är totalt ointresserad av Andreas.
Burak, vilken fjant. Han är osedvanligt IQ-noll.
Ja, den ena är värre än den andra. Supertråkiga deltagare dom ni säger.
Jätte-gäspning även över både Celine och Adrian.
Hjälp, vem blir det kvar?
Endast Ike. Han är en gullig kille.
Med hjärtat på rätta stället. Och så Jennifer då.
Jennifer är söt och behöver inte sminka sig.
Och de andra tjejerna förstör sina hyar med allt klet.
Cred åt Jennifer som har integritet nog att avstå sminkborden. (Jag kväljs faktiskt av att tjejerna sitter där och sminkar och sminkar sig. Normativt så ska tjejerna sitta i sminklogen och tjattra och tjattra. Medan killarma ska babbla medan de lyfter skrot.
Jag som egentligen tycker illa om genus-pk-ism kräks över att det här är den enda normen som gäller i Love Island.
Jag garanterar, Jennifer kommer bli utmobbad totalt för att hon ratar att sitta där och spackla sig. Men hon har mer integritet än någon av de andra tjejerna.
Lisa kommer flå henne, för att hon inte är i närheten att vara så rak och naturlig som Jennifer.