2023-01-31, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ja, det har funnits barnporr på USB-minnet och på hårddiskarna. På sida 108 i FUP tas det som finns i mobil upp, det kan knappast klassas som normala bilder(på hans egna barn).

Han är ju inte misstänkt för något mot sina egna barn i alla fall. Det blir lite dumt att dra med sådant som inte längre är misstänkt för men det är ju så en FUP ser ut.
Man tar ju med alla delar som varit en del av utredningen. Även saker på vägen lagts ner.

Sista förhöret som är på sidan 132-133 så går man igenom på vilka media det har funnits material på.
Där står inget om telefoner etc.
Citera
2023-01-31, 22:17
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperdawg
Han är ju inte misstänkt för något mot sina egna barn i alla fall. Det blir lite dumt att dra med sådant som inte längre är misstänkt för men det är ju så en FUP ser ut.
Man tar ju med alla delar som varit en del av utredningen. Även saker på vägen lagts ner.

Sista förhöret som är på sidan 132-133 så går man igenom på vilka media det har funnits material på.
Där står inget om telefoner etc.

Kan ju vara så att man anser man har material så att det räcker som och är betydligt grövre. Men bilderna på barnen, nakenbilder på vad ska vara svärmor och den sjuka ensidiga sexchatten med kusinen kan bidra till helhetsbilden.
Citera
2023-01-31, 22:28
Medlem
Rengardes avatar
En sak jag alltid undrat över när fall liknande detta uppdagas är antalet bilder/filmer som hittas på gärningsmännens datorer. I detta fall när det ska vara "2 851 bilder och 508 filmer" så funnits på diverse enheter, betyder de då att han faktiskt sparat ner allt detta? Eller räcker det att personen i fråga varit inne på någon porrsida och kollat runt på bilder/filmer som polisen sen kunnat hitta spår från när de genomsöker enheterna?

Jag har så svårt att förstå varför någon skulle ladda ner porr och spara på sina enheter när det är så enkelt att få tag i online. Även vanlig porr (läs laglig) verkar ju helt bisarrt att ladda ner och lagra på datorn istället för att streama från diverse porrsida.
Citera
2023-01-31, 23:09
Medlem
Citat:
Men bilderna på barnen, nakenbilder på vad ska vara svärmor och den sjuka ensidiga sexchatten med kusinen kan bidra till helhetsbilden.
Chatten med kusinen är ju ensidig eftersom hon bara delat med sig av vissa bitar, och det verkar bara vara efter att hon insett att hon inte är intresserad längre. Det är ju väldigt uppenbart att hon har bjudit tillbaka med både bilder och filmer, hon hade ju även badat naken med honom och visat upp sig i underkläderna.
Hon försöker ju mörka att hon varit sugen på sin egna kusin.
Citera
2023-01-31, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekan36
Chatten med kusinen är ju ensidig eftersom hon bara delat med sig av vissa bitar, och det verkar bara vara efter att hon insett att hon inte är intresserad längre. Det är ju väldigt uppenbart att hon har bjudit tillbaka med både bilder och filmer, hon hade ju även badat naken med honom och visat upp sig i underkläderna.
Hon försöker ju mörka att hon varit sugen på sin egna kusin.

Spelar väl ingen roll om så vore fallet(verkar inte riktigt så om man läser hela konversationen), Jim verkar vara ett sjukt kräk..
Citera
2023-01-31, 23:35
Medlem
Haha. Nu har någon skvallrat för feministen. Hoppas någon sparade ner allt och skickade till organisationerna hon var med i. För nu är alla bilder borttagna.

Jag börjar nog tro mer och mer att hon kan vara den skyldiga.

Sjuka feminister
Citera
2023-01-31, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morkasidan74
Haha. Nu har någon skvallrat för feministen. Hoppas någon sparade ner allt och skickade till organisationerna hon var med i. För nu är alla bilder borttagna.

Sjuka feminister

Tror inte hon låg bakom det, det andra exet har ju förhörts med. Men rätt obegåvat att visa det mesta av ansiktet och som feminist etc. etc. ha en undergiven dansk man 😂😂
Citera
2023-01-31, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Ditsatt av exet, tacka mig senare🤭

Verkar som du var något på spåren 🤣

Citat:

Sjuka feminister

Haha, nu måste vi verkligen rota upp mer om henne. Tror säkert att organisationerna hon är med i skulle älska att se det där 🤣
Citera
2023-01-31, 23:48
Medlem
Citat:

Sjuka feminister

Någon som sparat? Vill se hur hon ser ut
Citera
2023-01-31, 23:56
Medlem
Citat:
Tror inte hon låg bakom det, det andra exet har ju förhörts med. Men rätt obegåvat att visa det mesta av ansiktet och som feminist etc. etc. ha en undergiven dansk man 😂😂

Ja snacka om att gå emot alla värderingar man sägs stå för 🤣
Otäckt med sådant hyckleri.
Citera
2023-01-31, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperdawg
Ja snacka om att gå emot alla värderingar man sägs stå för 🤣
Otäckt med sådant hyckleri.

Ja, just det har jag svårt för..
Citera
2023-02-01, 00:08
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:

Jag har sparat ner alla bilder och lite annat från deras DS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in