2023-01-29, 13:48
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Det som var mest humoristiskt var ju att hon hade fått svar på proverna bara en kort stund efter hon gett dom...
Hon måste ha en superläkare med ett superlab.

Vissa prover får man svar på direkt. Tycker det är bra hon kollar upp sig för hon ser inte frisk ut.
Misstänkt hon hade blodbrist/anemi ett tag för hon är så blek och mager men dom proverna var väl bra tror jag?
Citera
2023-01-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Det som var mest humoristiskt var ju att hon hade fått svar på proverna bara en kort stund efter hon gett dom...
Hon måste ha en superläkare med ett superlab.

En superläkare som aldrig sett henne på tuben vad menar haggan att proverna visade?
Citera
2023-01-29, 16:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraulein666
En superläkare som aldrig sett henne på tuben vad menar haggan att proverna visade?

Inte på någon sjukdom vad jag förstod iaf men man får väl se vad dom andra proverna visar. Hon talade om att dom har cancer i släkten. Undernärd, näringsbrist tror jag läkaren kom fram till. Kan ha missat något. Lyssnade inte så noga.
Citera
2023-01-30, 11:07
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Inte på någon sjukdom vad jag förstod iaf men man får väl se vad dom andra proverna visar. Hon talade om att dom har cancer i släkten. Undernärd, näringsbrist tror jag läkaren kom fram till. Kan ha missat något. Lyssnade inte så noga.

Som hon säger själv i slutet: Den visade kort och gott, jag mår inte bra. Men det är på bättringsvägen och vi har en plan.

Varför tror hon att det beror på EON? Är det för att få gratis flytt?
Eller är det som elallergi? Så fort hon ser röken som en elallergiker ser ett batteri i närheten så får hon symptom?
Citera
2023-01-30, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Som hon säger själv i slutet: Den visade kort och gott, jag mår inte bra. Men det är på bättringsvägen och vi har en plan.

Varför tror hon att det beror på EON? Är det för att få gratis flytt?
Eller är det som elallergi? Så fort hon ser röken som en elallergiker ser ett batteri i närheten så får hon symptom?

J hävdar att hon har nån överkänslighet för kemikalier, så hon menar att EON eldar med något som hon inte tål. Men tror absolut att detta är lite som elallergi, jag köper inte hur hon kan vara så dåligt vid sitt hus och sen bara hon går till området runt ICA så mår hon mycket bättre eller vad det är hon snackat om.
Citera
2023-01-30, 15:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
J hävdar att hon har nån överkänslighet för kemikalier, så hon menar att EON eldar med något som hon inte tål. Men tror absolut att detta är lite som elallergi, jag köper inte hur hon kan vara så dåligt vid sitt hus och sen bara hon går till området runt ICA så mår hon mycket bättre eller vad det är hon snackat om.

Det köper inte jag heller att hennes hälsa skulle påverkas av EON Det där är någon fix ide hon har. Hon självsvälter sig. Knaprar piller/ev dricker. Det är vad jag tror. Nu känner jag inte till Kumla men tror mer på att det kanske är finare lägenheter vid ICA, ett *bättre* område. Bodde inte Ormkillen där också? Jag tror hon helt enkelt vill bo bättre.
Citera
2023-01-30, 23:22
Medlem
Citat:
Det köper inte jag heller att hennes hälsa skulle påverkas av EON Det där är någon fix ide hon har. Hon självsvälter sig. Knaprar piller/ev dricker. Det är vad jag tror. Nu känner jag inte till Kumla men tror mer på att det kanske är finare lägenheter vid ICA, ett *bättre* område. Bodde inte Ormkillen där också? Jag tror hon helt enkelt vill bo bättre.

Det är ju alltid en ny grej som hon inte tål heller, i Sorsele mådde hon dåligt för att det var så många som eldade med ved. I Norrköping var det avgaser och sköljmedel och nu är det EON.
Japp, Ormkillen bodde över ICA.
Citera
2023-01-31, 17:59
Medlem
Acevixens avatar
Måste säga det gör mig glad att Jewels börjat söka hjälp, det är något man ändå velat hon ska göra trots att hon är en skit människa.
Tråkigt att hon skyller på Issys dofter och att det är därför dom bråkar och är rent av vidrig mot henne. Och att hon säger hon blir missförstånd. Idiot..
Men dehär med att hon drog upp cancer mm visar igen att hon bara letar efter sätt att försöka vara/verka sjuk för sympati.
Men det som gör henne ”sjuk” är hennes undervikt. Hon blev inte yr av nån hårolja utan för hon promenerar och rör på sig för hennes kropp är så undernärd att den pallar inte den ansträngningen..
Citera
2023-02-01, 08:20
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato

Ah, då är jag med. Nej jag tror inte heller på det, det sitter bara i huvudet på henne. Alternativt att hon gör det bara för att få uppmärksamhet/hjälp med ny lägenhet.

Som nån påpekat långt bak i tråden går det ju alldeles utmärkt att färga håret med starka kemikalier...
Citera
2023-02-01, 21:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Skrev ju det..

Det är ett bättre område hon letar efter.
https://youtu.be/Wnwhbl6Jq4Y
.. Ursh.. Slumområde, inte hennes stil
Nu var det inte så viktigt med luften längre.
Citera
2023-02-02, 01:32
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Skrev ju det..

Det är ett bättre område hon letar efter.
https://youtu.be/Wnwhbl6Jq4Y
.. Ursh.. Slumområde, inte hennes stil
Nu var det inte så viktigt med luften längre.

i liked her last video, big talk about collecting her stool samples and needing an assistance person to help her do the most basic of life tasks like going to fill out a form.....

Also whatever place she moves into she will find a reason to want to move YET AGAIN, imagine all the exotic smells that must eminate from an apartment complex of that size......she should go visit the place on the weekend or during dinner time and see what smells her super strength nose can detect

imagine moving from clean air sorsele with low density housing to the south of sweden with lots of high density housing and more air pollution (even though i am sure air pollution in Sweden is pritty dam low).......ida really is a genius
Citera
2023-02-02, 06:59
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
i liked her last video, big talk about collecting her stool samples and needing an assistance person to help her do the most basic of life tasks like going to fill out a form.....

Also whatever place she moves into she will find a reason to want to move YET AGAIN, imagine all the exotic smells that must eminate from an apartment complex of that size......she should go visit the place on the weekend or during dinner time and see what smells her super strength nose can detect

imagine moving from clean air sorsele with low density housing to the south of sweden with lots of high density housing and more air pollution (even though i am sure air pollution in Sweden is pritty dam low).......ida really is a genius

Det var bort från EON hon ville. Men slumområdet dög inte Det var mycket namn med utländskt påbrå i det huset och det blir ju problem för dom anv mycket parfym bla bla.. Hon insåg väl att det var inte så illa där dom nu bodde..
Vad är det hon förväntar sig för boende undrar jag?
Vi får väl se på Fredag. Då skulle hon titta på lägenheten i slumområdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in