2023-01-30, 21:58
Medlem
CC75s avatar
Jag anser inte att du har agerat fel. Av det du beskriver har du agerat helt normalt och korrekt. Jag tror dock inte tjejen är helt "kry". Det var bara en tidsfråga innan "något" annat inträffat. Förstår att det svider men du ska vara glad att du kom undan en sådan omogen "mina". En del tjejer är tyvärr sådana och kommer till slut att hamna med sina katter och bitterhet som sällskap.

// CC
Citera
2023-01-30, 21:59
Medlem
orrecrists avatar
Bara dra, skit i det där gå vidare.
Citera
2023-01-30, 22:12
Medlem
flashbackkalles avatar
Du har inte gjort något fel, om det vore pga. Tinder så ligger det på henne. Vill hon inte så vill hon inte. Tråkigt men det kommer fler. Och den gången, stäng av notiser på Tinder. Rookie mistake
Citera
2023-01-31, 03:14
Medlem
xposures avatar
Stängt av notiser.
Citera
2023-01-31, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analslem
Jo jag vet att det var väldigt klumpigt av mig. Men det var därför jag erbjöd henne att ta en check av appen så hon faktiskt såg att där inte var mer än det jag berättade om.
Ufff. Det kan verka som ett bra move, men ni är typ i svartsjukefasen direkt. Leta igenom mobiler.... uffff.

Liksom hoppat fram för fort.

Jag hade aldrig erbjudit henne att kika om det var jag. Hade sagt att hon får helt enkelt lita på mig eller så får det vara.

Ingen mening att fjäska för mycket. Då sticker dom direkt. Man ska vara hård och stå på sig när dom håller på och håller på.

Låter mer som ett svepskäl. Kvinnor ÄLSKAR svepskäl.
Citera
2023-01-31, 05:06
Medlem
vichy6s avatar
Du borde adresserat den grejen direkt.

Nu har det gått för långt. Vad du än säger så är det kört.
Citera
2023-01-31, 10:06
Moderator
Maviels avatar
Rubrik förtydligad. Tidigare: Vad skulle jag gjort annorlunda?

/Moderator
Citera
2023-01-31, 10:44
Medlem
Ghastens avatar
Ja bästa hade varit att ta bort appen. Jag hade med tappat intresset om det hände mig. Håller på med en tjej och andra skickar meddelanden.

Har aldrig haft tinder men hon såg du har din profil kvar och du att hon har sin. Ibland kan det vara bra att visa att den är borta. Tycker det är för mycket spel. Det är väl bara säga nu är vi väl exklusiva med varandra.
Men vet även att just kvinnor väntar på något för att kunna gå vidare. Hon kände inte pirret då tog hon tillfället i akt och nu letar nytt.
Citera
2023-01-31, 12:11
Medlem
Nej du har inte gjort något fel, man brukar väl inte ta bort tinderapp innan man vet att det är mer seriöst.
Citera
2023-01-31, 17:52
Medlem
snooper123s avatar
Förmodligen så slapp du en tjej som är väldigt kontrollerande och som har svårt att lita på folk.
Citera
2023-01-31, 17:52
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Hej. Tycker du ska gå vidare, hon verkar väldigt kontrollerande vilket inte är särskilt charmigt. Detta var nog bra att det hände, du förtjänar bättre. Lycka till!
Citera
2023-01-31, 18:05
Medlem
Emellies avatar
För det första så använder hon ju själv tinder, så då vet hon väl hur det funkar i den svängen? Sa hon något om huruvida hon själv tagit bort tinder när ni började ses?

Hennes förklaring låter snurrig och undfallande, men utifrån ditt berättelseperspektiv så tolkar jag det som att det var appen som störde henne, alternativt något annat som hände den dagen/kvällen som du kanske inte la märke till.

Antagligen hade det inte spelat någon roll huruvida du hade tagit bort appen eller haft den kvar. Hon hade lämnat dig ändå, med största sannolikhet, eftersom det hela verkar ha hängt på en tunn tråd i vilket fall ifrån hennes perspektiv. Hade inte appen utlöst det så hade något annat mer eller mindre trivialt gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in