2023-01-31, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Ja det är logiskt att gäddorna blir farligar då dom inte har något att förlora. Något annat som är värt att ta upp är att barnsexförbrytare i USA oftare verkar döda barnen efter våldtäkten. Detta är också rimligt mtp deras högre straffsatser, och Sverige ska ju skärpa lagstiftningen gällande sex/våldtäkt mot minderårig.

Vad avses med att "att barnsexförbrytare i USA oftare verkar döda barnen efter våldtäkt"?

Det är väldigt svepande uttryckt av dig, så mycket att det egentligen inte betyder något. Kan du precisera det här?

Oftare verkar döda???
Citera
2023-01-31, 17:19
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Har ni tänkt på att nästan alla gäddorna är svenska?
Det är så därför att judarna, muslimerna och många andra kulturer gör våldtagandet inom sin kultur vilken tystas ner eftersom föräldrarna inte vill att det pratas om dem. Förutom att det tystas ner så tvingas flickorna ofta gifta sig för att skydda familjens ära.

Det finns många artiklar om hur småflickor och småpojkar inom andra kulturer har lidit på grund av detta. Inte alla dessa artiklar är på svenska så det gäller att du söker om du vill hitta.
Citera
2023-01-31, 17:19
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Han ropar "bra jobbat Patrik" och det måste man ju säga är sant.
Två vita riddare som suger varandra med andra ord.
Citera
2023-01-31, 17:20
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Han sa ”bra jobbat Patrik”. Han fattade att det var Dumpen
Säger du det? Du har inga fler smarta slutsatser på lager?
Citera
2023-01-31, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Fast nu behöver man ju inte vara majoritet av befolkning för att begå majoriteten av en viss kategori av brott. T.ex kan ju en etnisk grupp som representerar 6% av befolkningen stå för 90% av brotten i en viss kategori (ett exempel).

Nej där har du såklart rätt. Men som sagt. Tror inte invandrare hänger särskilt mycket i dom svenska chattforum där dumpen fiskar gäddor.
Citera
2023-01-31, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad avses med att "att barnsexförbrytare i USA oftare verkar döda barnen efter våldtäkt"?

Det är väldigt svepande uttryckt av dig, så mycket att det egentligen inte betyder något. Kan du precisera det här?

Oftare verkar döda???

Att gärningsmannen ofta tar död på sitt offer efter utförd våldtäkt är det han påstår, det står ju ganska tydligt 🤔
Citera
2023-01-31, 18:24
Medlem
Citat:
Att gärningsmannen ofta tar död på sitt offer efter utförd våldtäkt är det han påstår, det står ju ganska tydligt 🤔

verkar oftare var det sagt. "Verkar oftare" vad betyder det? Är det en känsla alltså, det känns att det verkar oftare att våldtäktsmän i USA våldtar sina offer?

Det är väldigt luddigt.
Citera
2023-01-31, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Ja det är logiskt att gäddorna blir farligar då dom inte har något att förlora. Något annat som är värt att ta upp är att barnsexförbrytare i USA oftare verkar döda barnen efter våldtäkten. Detta är också rimligt mtp deras högre straffsatser, och Sverige ska ju skärpa lagstiftningen gällande sex/våldtäkt mot minderårig.

Självklart blir en människa mycket farligare när hen har förlorat allting. Dessutom vet jag inte om hårdare straff ens hjälper.Kolla USA Kalifornien och de delstater som har 18 års åldersgräns,där sker sexualbrott emot minderåriga titt som tätt ändå.

Jag skickade även en länk tidigare i tråden med de som argumenterar emot den amerikanska version av Dumpen. Inte för att jag tror att många gör sig besväret att läsa den, fast där ser man att det är en del som faktiskt tycker detta är fel väg att gå.
Senast redigerad av 60minuter 2023-01-31 kl. 18:42.
Citera
2023-01-31, 20:15
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Självklart blir en människa mycket farligare när hen har förlorat allting. Dessutom vet jag inte om hårdare straff ens hjälper.Kolla USA Kalifornien och de delstater som har 18 års åldersgräns,där sker sexualbrott emot minderåriga titt som tätt ändå.

Jag skickade även en länk tidigare i tråden med de som argumenterar emot den amerikanska version av Dumpen. Inte för att jag tror att många gör sig besväret att läsa den, fast där ser man att det är en del som faktiskt tycker detta är fel väg att gå.
Vilken väg ska man gå då?
Citera
2023-01-31, 20:57
Medlem
Farenellis avatar
Citat:

Jag tittar mycket på true crime och det du säger stämmer nog i de fall barn kidnappas och försvinner.
Jag TROR inte att alla barn som blir våldtagna i Amerika blir dödade (förutom i själen, vilket är illa nog) efter våldtäkt.
Citera
2023-01-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Säger du det? Du har inga fler smarta slutsatser på lager?

Vad är det för slutsatser du väntar dig?? Pedoraptorkramande slutsatser??

Ja, bara gå in på Kinky-Brian videon, och lyssna in hur han utbrister ”bra jobbat Patrik”. Han syftar nog naturligtvis på Dumpen
Citera
2023-01-31, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli
Jag tittar mycket på true crime och det du säger stämmer nog i de fall barn kidnappas och försvinner.
Jag TROR inte att alla barn som blir våldtagna i Amerika blir dödade (förutom i själen, vilket är illa nog) efter våldtäkt.

Är nog långt ifrån alla som blir dödade, jag försökte dock bara förtydliga det SvenOlavsen skrev då det verkade vara svårt att förstå 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in