2023-01-30, 19:18
Medlem
Häromdagen så skrev en okänd tjej till mig på Whatsapp.
Hon hävdar att hon råkade skriva till fel person.
Sen började vi skriva..
Hon säger att hon bor i Sverige, men är för närvarande i Malaysia. Är född i Malaysia.
Skriver dålig engelska.

Jag har sett henne på cam och har fått ljudmeddelanden, så jag vet att hon är en tjej på riktigt (snygg och ung).

Hon ville att jag skulle installera OKX för Android, och vill att jag ska köpa 502 USDT (kryptovaluta) för 5483 kr.
Och sen hävdar hon att jag kommer enkelt tjäna 100 USDT.

Försöker hon stjäla mina pengar eller inte?

Jag har NOLL kunskap om bitcoin och allt sånt.
2023-01-30, 19:21
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Jag tänker att en sån här chans får du nog bara en gång i livet. Hon är ung och snygg samt vill ge dig tusen spänn. Ladda ner det hon tipsar om och skicka pengar till henne. Du borde också be om en bild där hon står på alla fyra och får en kastanj kastad rakt mot hennes anus medan hon särar på skinkorna och skriker högt.
2023-01-30, 19:25
Medlem
Denna tråd hade likväl kunnat vara "En nigeriansk prins skrev till min hotmail att han förvaltar Nelson Mandelas arv och jag kan få en mille om jag bara skickar några tusingar så att han kan få ut pengarna ur landet. Borde jag nappa?"

2/5 trollande. räknar med lite skön satir i svaren, hoppas bara inte nån är dum nog att skriva en varning på riktigt.
2023-01-30, 19:25
Medlem
StonedMonkeys avatar
Jag tycker du ska satsa allt du har. Så kanske du får ligga med henne, och blir svinrik du vet att det inte är bedragare när det är unga snygga tjejer, dom är helt galna i kryptovaluta
2023-01-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepDepp
Häromdagen så skrev en okänd tjej till mig på Whatsapp.
Hon hävdar att hon råkade skriva till fel person.
Sen började vi skriva..
Hon säger att hon bor i Sverige, men är för närvarande i Malaysia. Är född i Malaysia.
Skriver dålig engelska.

Jag har sett henne på cam och har fått ljudmeddelanden, så jag vet att hon är en tjej på riktigt (snygg och ung).

Hon ville att jag skulle installera OKX för Android, och vill att jag ska köpa 502 USDT (kryptovaluta) för 5483 kr.
Och sen hävdar hon att jag kommer enkelt tjäna 100 USDT.

Försöker hon stjäla mina pengar eller inte?

Jag har NOLL kunskap om bitcoin och allt sånt.

Det är klart att det är en scammer.
2023-01-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Jag tänker att en sån här chans får du nog bara en gång i livet. Hon är ung och snygg samt vill ge dig tusen spänn. Ladda ner det hon tipsar om och skicka pengar till henne. Du borde också be om en bild där hon står på alla fyra och får en kastanj kastad rakt mot hennes anus medan hon särar på skinkorna och skriker högt.
Haha, ja.
Men om jag nu köper 502 USDT, så kan jag väl inte förlora dem direkt?
Utan jag förlorar dem om jag skickar dem till nåt konstigt ställe?

Hon jobbar alltså för någon större scamgrej?
2023-01-30, 19:28
Medlem
Awkwardmans avatar
Du borde kontakta kommunen i morgon bitti och ansöka om god man.
2023-01-30, 19:29
Medlem
löls avatar
Gå all in.
Det bästa du kan göra i ditt liv.
Avkastningen måste vara fenomenal.

Bara kör på min vän 😂
2023-01-30, 19:29
Medlem
Visste inte att det finns äkta tjejer som jobbar som scammers för ännu större scammers (chefer).
2023-01-30, 19:33
Medlem
Vad ska jag skriva till henne nu? Några förslag? Jag har ju fortfarande kontakt med henne.
2023-01-30, 19:34
Medlem
BasseLerghagens avatar
Kör på! Inget konstigt med detta. De var så jag hade råd med min husbåt. Och tjejen från whatsapp flyttade in här med.
2023-01-30, 19:36
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Visste inte att det finns äkta tjejer som jobbar som scammers för ännu större scammers (chefer).
Jösses, varför skulle det inte finnas det?

Har du hört det där, att om något låter för bra för att vara sant, så är det troligen så?
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Du borde kontakta kommunen i morgon bitti och ansöka om god man.
Eller i alla fall ta kontakt med kommunens rådgivare i privatekonomiska frågor.
Citat:
Vad ska jag skriva till henne nu? Några förslag? Jag har ju fortfarande kontakt med henne.
Fråga om du kan få köpa för ett större belopp.

Eller så väljer du helt enkelt att blocka "tjejen".
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in