2023-01-29, 19:01
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Sååå Liverpool, vad händer?

Ingen större skräll. Brighton är farliga.

Tror du ni vinner cupen?
Citera
2023-01-29, 19:05
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ingen större skräll. Brighton är farliga.

Tror du ni vinner cupen?

Läser på reddit och ser att Klopp får skit för hur han ställer upp, byten med mera..

Vinna cupen, jag har ingen koll på vilka andra lag som är vidare som får ansess att vara farliga, United kanske?
Citera
2023-01-29, 19:59
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Sååå Liverpool, vad händer?

klopp är slut händer
Citera
2023-01-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Känns som hela Brighton's trupp är riktiga fynd. Håller med angående Mitoma men det känns ju som de skulle kunna sälja honom för 70m och ändå ersätta honom med en spelare som blir lika bra inom 6 månader för 5-10m.
Ja, det är otroligt hur de lyckats värva talanger som har utvecklats bra i klubben. Deras talangscouter har verkligen lyckats bra. Jag tror att hela klubben har gjort en gedigen satsning och Potter är en skicklig och begåvad ledare som också var med och byggde upp en passningsinriktad positiv spelfilosofi som jag tror många spelskickliga och tekniska spelare gillar att spela.
Citera
2023-01-29, 21:38
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Visst, Man City har byggt upp en fin struktur sedan 2009. Men poänget är att 100 procent av alla deras resurser kommer från oljepengar, och utan dessa så hade Man City i dag varit en lika relevant klubb som Middlesbrough.

Att du hittar på att jämföra Henry Norris med en modern oljeshejk från ett diktatur blir bara för löjligt, och det var väl inte i går eller i förrgår som AFC flyttade till Islington?

Detta kommer du aldrig begripa men Henry Norris brottsregister är faktiskt värre än Citys shejk när det en dag väl kommer upp till ytan med han har haft för sig.

En stor del av din klubbs historia är byggd på korruption, fiffel och bedrägeri. Det är något som jag aldrig sett en Gooner tagit avstånd från i hela mitt liv.
Citera
2023-01-30, 14:03
Medlem
Beaver14s avatar
Ett galet rykte som dock sprids av trovärdiga källor på Twitter är att Man City kommer att låna ut Joao Cancelo till Bayern München, med köpoption.

Låter ju helt sjukt, har inte han varit en viktig pjäs för City?
Vad säger Vatos Locos om detta?
Citera
2023-01-30, 14:19
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Ett galet rykte som dock sprids av trovärdiga källor på Twitter är att Man City kommer att låna ut Joao Cancelo till Bayern München, med köpoption.

Låter ju helt sjukt, har inte han varit en viktig pjäs för City?
Vad säger Vatos Locos om detta?

Inte läst ngt om detta men då vaknade jag för 10 minuter sedan. Läste i går dock om rykten till Milan.

Han har varit blek sedan VM men att sälja honom vore korkat då City verkar ha problem med vänsterbackar.
Citera
2023-01-30, 15:15
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Sean king Dyche är klar för Everton. Två och ett halft års kontrakt.
Citera
2023-01-30, 15:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Helgens mest pinsamma måste ju vara Caicedo. Skriver ett brev till fansen om hur glad han är att göra en rekordsäljning till klubben
Citera
2023-01-30, 15:44
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Helgens mest pinsamma måste ju vara Caicedo. Skriver ett brev till fansen om hur glad han är att göra en rekordsäljning till klubben

Ja, det kan bli lite jobbigt att reparera det förhållandet. Jag hade i princip räknat hem den transfern men blir mer och mer osäker nu. Arsenals bud är uppe i 75 miljoner har jag läst, och det börjar bli obekvämt mycket pengar.

Å andra sidan vet man inte om vi kommer ha så här bra läge på en ligatitel någon mer gång. Men långsiktigheten som genomsyrat allt annat i Arsenal de senaste åren ter sig ha fått stå åt sidan i fallet Caicedo.
Citera
2023-01-30, 15:54
Medlem
Citat:
Sean king Dyche är klar för Everton. Två och ett halft års kontrakt.

Bara att beklaga att ännu en av alla mediokra engelska B-klasstränare i ankdammen av avlagda och passerade såna där får nytt förtroende i ännu en klubb. De går runt som gamla tjackluder och åstadkommer - som alltid - just ingenting mer än kaos och nedflyttning. Kunde de inte lika gärna tagit Franks onkel, Harry Redknapp så hade inaveln varit total.
Citera
2023-01-30, 15:54
Medlem
Beaver14s avatar
Yasin Ayari till Brighton från AIK. Då vet vi vad nästa svenska storstjärna heter.
Skämtas i Arsenalläger att vi borde bjuda 60 miljoner pund för honom på stört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in