Rysslands brutalitet kommer vinna detta och väst kommer sluta att stödja Ukraina. Vanligt idiotfolk i våra länder förstår inte allvaret i den här konflikten. Folk brys sig inte längre och har blivit alldeles för bekväma.
Rysslands brutalitet kommer vinna detta och väst kommer sluta att stödja Ukraina. Vanligt idiotfolk i våra länder förstår inte allvaret i den här konflikten. Folk brys sig inte längre och har blivit alldeles för bekväma.
Berätta gärna ”allvaret”. Vad är det som är så allvarligt för oss?
Kört fast var? Ryssland håller just nu runt 20-30% av ”landet” Ukraina komfortabelt och mejar ner ukrainsk offensiv. Ukraina har förlorat runt 150000 man, och över 200000 skadade. Deras armé har uppskattningsvis 200000 man kvar.
Jag förstår inte var Ryssland kört fast exakt?
Hur mycket har Ryssland förlorat enligt dina källor?
Du hävdar väl inte att så är fallet? Lancaster som skrivit för Izvestija och Reuters som fram till nyligen haft samarbete med Tass?
Lancaster är naturligtvis prorysk. Och hans kanal har jag sett en hel del av. Reuters är ju absurt att hävda att de är proryska i samma mening som Lancaster.
Kört fast var? Ryssland håller just nu runt 20-30% av ”landet” Ukraina komfortabelt och mejar ner ukrainsk offensiv. Ukraina har förlorat runt 150000 man, och över 200000 skadade. Deras armé har uppskattningsvis 200000 man kvar.
Jag förstår inte var Ryssland kört fast exakt?
De körde ju fast redan den första dagen om du har missat det. haha.
Och nej, de håller inte några 30% av Ukraina så sluta tramsa med dig.