Citat:
Ursprungligen postat av
RealTide
Hur skulle putler " jämnat Kiev med marken"??
Menar du att han borde använt kärnvapen för det hade varit det enda alternativet.
Ryzzland saknar konventionella förmågor att radera ut en försvarad storstad .
Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
jag försvarar inte den, kolla själv mina senaste inlägg. Men du har kanske en poäng i att jag inte borde uttala mig så kategoriskt, för min komsumtion av den är så osystematisk. Jag kommer ihåg att i starten av kriget tittade jag genom 10-15 inlägg i rad av RIA N om kriget, och konstaterade att >95% av det som var faktuellt var korrekt. Men vissa här inne har en väldigt bred syn på vad propaganda är. Lancaster, Bonnel, Reuters (!) anses i tråden vara proryska.
Du är en lustig filur, Lancaster och Bonnel har konstaterats producera propaganda för Kreml.
Anses vara proryska, ungefär som att säga att Kristersson anses vara promoderat.
Har du inte fattat att Lancaster är anställd av Kreml sen 2014 för att producera propaganda. Bonnel är väl svårare troligen blev hon bara lurad att skapa sin propagandafilm men där finns det olika uppfattningar.
Men hennes berömda film var ett beställningsjobb från Kreml där den också finansierades från.
Läs på lite om dina källor.