2022-09-01, 20:07
Medlem
Hej! Jag undrar om ni oxå upplever att redbull smakar väldigt olika ibland jätte gott och ibland smakar de inge bra alls. Och nu menar jag vanlig standard red bull inggem frukt skit. Asså smaken skiljer sig väldigt mycket
Citera
2022-09-01, 20:09
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koskenfilosofen
Hej! Jag undrar om ni oxå upplever att redbull smakar väldigt olika ibland jätte gott och ibland smakar de inge bra alls. Och nu menar jag vanlig standard red bull inggem frukt skit. Asså smaken skiljer sig väldigt mycket
Nej.

Möjligen att du fått en som är gammal eller kanske stått varmt som påverkat smaken.
Citera
2022-09-01, 20:10
Medlem
Citat:

Beror på vad du ätit innan.
Tycker också att det smakar olika (nu pratar jag inte om sugar free).
Citera
2022-09-01, 21:33
Medlem
Upplever inte att det smakar annorlunda. Och nu snackar jag inte om nån jävla zero calories eller något
Citera
2022-09-02, 01:01
Medlem
Citat:

Håller med dig. Märkt att det år en viss skillnad ibland. Typ ibland mer sötare ibland mer besk. Drack redbull i Turkiet och smaken var väldigt annorlunda. Samma i Sverige. Ibland kan smaken vara helt annorlunda..konstigt. skönt att jag inte är ensam
Citera
2023-01-28, 06:14
Medlem
Smaken skiljer sig ofta mellan olika butiker, Ica brukar alltid smaka bra medans redbull från Willys har någon annorlunda besk smak
Citera
2023-01-28, 18:29
Medlem
Citat:

Hade också två vanliga Red Bull nyligen och tyckte de smakade vattnigt. Shrinkflation i receptet? Jag har inte Red Bull så ofta men hade också Monster original nyligen och den smakade helt bra.
Citera
2023-01-29, 20:32
Medlem
WindowsSetups avatar
På burkens botten brukar det finnas en färgprick.

https://www.carlsbergkonsumentservice.se/org/carlsberg-sv/d/farg-under-burk/
Citera
2023-01-30, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WindowsSetup
På burkens botten brukar det finnas en färgprick.

https://www.carlsbergkonsumentservice.se/org/carlsberg-sv/d/farg-under-burk/

Intressant. Vilken är elitens kosherversion som inte ger en cancer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in