Citat:
Ursprungligen postat av
Bollenrullar
Din djävla idiot!
Detta handlar inte inte om Jomshof eller yttrandefrihet!!
Motionen handlar om hur vi kan stärka den starkaste symbolen för vårt land, flaggan, i det multikulturella landet, eftersom du och många andra idioter sett till att det ser ut som det gör!!
Nej, jag är inte en idiot när jag skriver att SD lagt in motioner om att begränsa yttrandefriheten. Det räcker med att läsa motionerna som jag länkade till dig för att även den mediokert begåvade ska förstå det. Om inte det räcker kan du läsa senare inlägg av mig i tråden, så ser du att SD på ett mycket tydligt sätt arbetar
mot våra fri och rättigheter.
Det finns alltid bevekelsegrunder som upplevs som goda till varför man försöker begränsa yttrandefriheten eller människors fri och rättigheter; men jag förstår; när du eller SD inte gillar något så är det fritt fram. Problemet med den logiken är att det även går the other way around - det som ni gillar kan också komma att förbjudas.
Många är beredda att strida mot att förbjuda det som andra gillar men de själva kanske ogillar, eftersom de faktiskt på riktigt tror på yttrandefrihet, även för deras meningsmotståndare.
Där skiljer de sig från SD, dig och andra hycklare.