2023-01-29, 00:38
Medlem
Gamebreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Så du menar att det är vanligt att en ung tjej lurar ut en ung kille att bli mördad? Lol

Helt ärligt och utifrån erfarenhet. Tjejer är oftare än du kan tro uppviglare till saker som får stora konsekvenser. Utöver det, helt renons på samvete.
Citera
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Hon kanske hade legat med den kurdiske räven.

Den kurdiska röven har väl flytt Sverige och sitter väl och trycker i någon håla någonstans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Han var i centrum dagligen... de ville kanske ha dit han en specifik tid iofs.

Såg nu att brottsplats_stockholm uppdaterat texten så att det står ”lurad till restaurangen” i stället för ”lurad till Skogås” som det stod från början.
Citera
2023-01-29, 00:40
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning om så är fallet. Men det är väl inte värre än att en ung kille lurar ut en kompis för att bli mördad.

Jag tycker inte det är uppseendeväckande överhuvudtaget faktiskt. Varför skulle inte kvinnorna kunna vara insyltade i gängkrigen också?

Eller så hade hon blivit hotad eller dylikt, vad fan vet jag. Eller så ville hon bli av med avskrädet för att han stalkade henne. Jag tycker detta inte är det minsta uppseendeväckande sett till kontexten.

Det är vanligt med tjejer som goar. Räcker med att lyssna på varannan raplåt så fattar man det.
Citera
2023-01-29, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Den kurdiska röven har väl flytt Sverige och sitter väl och trycker i någon håla någonstans.

Möjligt. Oavsett vad är det väl inget uppseendeväckande att kvinnor både används samt förmodligen själva också kan vara inblandade i dessa konflikter, även fast de inte skjuter själva.

Jag ser det inte som värre att bli utlockad av en kvinna än av en manlig kompis. Jag förstår inte hur just detta kan uppröra någon i detta fall.
Citera
2023-01-29, 00:43
Medlem
Rätt smart att använda kvinnor på detta sätt för övrigt. Finns nog få grejer som kan locka en sådan här person mer än att försöka få ett ligg i den åldern.

Hatten av till den kurdiske räven för en slug krigsföring.
Citera
2023-01-29, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamebred
En intressant anekdot är att puberteten, rent vetenskapligt, inträffar allt tidigare. Kanske är dags att revidera vad som är barn och inte.

Gällande att försvara det land ’vi’ inbillar oss tillhöra.. nej, det kommer stå jävligt klart att få är redo att försvara denna röra. Tror du de med rötter en generation tillbaka känner någon plikt? Likaledes kommer knappt någon alls med anor i landet lyfta et finger, det som byggdes av deras förfäder har ju lagts ut på rea, så att säga.

Till sist, svenskar är självklart på väg utför i 180 de också. Hur tror du en civiliserad vaniljpojke klarar sig numer? Han får boken nerkörd i halsen samtidigt som han rövknullas, såklart.

Summa summarum, svenskar är snart på exakt samma nivå. Vi har ett neandertalarsamhälle framför oss - och den goda feminismen på det.

Resultat: noll frihet och noll medmänsklighet.
Han var 15 och man är barn till 18, det har inte enbart, minst faktiskt, med pubertet att göra utan mental mognad, utbildning och förmåga. Vad gäller det skulle man fan höja barnåldern till 30.
Citera
2023-01-29, 00:47
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Möjligt. Oavsett vad är det väl inget uppseendeväckande att kvinnor både används samt förmodligen själva också kan vara inblandade i dessa konflikter, även fast de inte skjuter själva.

Jag ser det inte som värre att bli utlockad av en kvinna än av en manlig kompis. Jag förstår inte hur just detta kan uppröra någon i detta fall.

Jag är för min del inte det minsta upprörd.
Skjutningarna får även fortsätta också så länge det är kriminella inblandade.
Min önska är dock att skjutningarna fortsättningsvis sker på någon öde tomt där inga oskyldiga riskerar att bli inblandade
Citera
2023-01-29, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
han sköt och sprängde hos två av rävens anhöriga som man bäddar får man ligga brukar man säga

Mig veterligen hade ”rävens killar” skjutit mot bostäder hos hos Grekens anhöriga dessförinnan. Men det räknas såklart inte - vilket ju egentligen inte är förvånande med tanke på vem det handlar om här.

15-åringen agerade givetvis på uppdrag av äldre personer…och var så ung att hans hjärna fortfarande inte hade tillräcklig förmåga till reflektion och överblick. Vilket Rawa Majid såklart skulle kunnat ta i beaktning som de absolut flesta av oss andra vuxna.

Om en 36-årig ”man” beordrar mord på en 15-årig pojke så är han inte ens värd att kallas man. Det är en så liten, omogen och ynklig varelse att jag knappt finner ord.

.
Senast redigerad av Right-humanist 2023-01-29 kl. 01:23.
Citera
2023-01-29, 01:12
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Tänkte mer att hur i helvete kan man som 14-16 åring tjej stå ut med att lura ut en kille till att bli mördad? Låter som en tjej med en fin framtid.

Det är väl det senaste att dra in blåsta tonårstjejer i verksamheten?
Citera
2023-01-29, 01:12
Medlem
5fifty rapparen dissar pojken direkt efter hans mord på hans story med låten caravaggio av 1cuz o räv emoij 🦊 flera stycken
Citera
2023-01-29, 01:19
Medlem
Mina känslor spretar här, ena sekunden känner jag att fan a skönt att ett kriminellt jävla as är borta från våra gator.
Min andra känsla är att som pappa till en son i samma ålder är att fan va tragiskt att dö nså ung.
Men jag landar i att min första känsla är den rätta då denna person antagligen ställt till med ett helvete för andra redan sen han var 10-11 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in