2023-01-29, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Han var i centrum dagligen... de ville kanske ha dit han en specifik tid iofs.

Jaså. Ja det låter ju lite skumt att han behöver luras ut isåfall. Kanske ska det ryktet med en nypa salt
Citera
2023-01-29, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Enligt rykten så blev BO lurad dit av en tjej i tron om att de skulle på dejt. FY FAN om det stämmer.

Haha, men va?

Gör det skjutningen värre då menar du? Annars vore det fair and square?

Det spelar för fan ingen roll hur han blir lockad dit.
Citera
2023-01-29, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det varierar grovt och jag bor i Bromma så nog smäller det i min närhet. Jag är inte för massinvandring på något sätt, men fatta att dessa barn, hundragubbarna, är korkade ungar som inte fattar bättre, som mutas, hotas eller luras. Få är nog psykopater sen födsel och det är definitivt inte genetiskt. Hade de fötts någon annanstans med andra föräldrar eller förutsättningar så hade de inte hamnat där.
Är man en bra förälder så kanske man har lite koll på sina barn. Är man 15 behöver man inte springa ute om nätterna.
Citera
2023-01-29, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Haha, men va?

Tänkte mer att hur i helvete kan man som 14-16 åring tjej stå ut med att lura ut en kille till att bli mördad? Låter som en tjej med en fin framtid.
Citera
2023-01-29, 00:34
Medlem
Citat:
Tänkte mer att hur i helvete kan man som 14-16 åring tjej stå ut med att lura ut en kille till att bli mördad? Fräsh brud

Hon kanske hade legat med den kurdiske räven.
Citera
Medlem
mikaelss avatar
Så TL;DR, ännu en liten gangsterblatte? Så mitt hjärta kanske inte blöder ...
May he rest in pain, al the pain he gave to others.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Är man en bra förälder så kanske man har lite koll på sina barn. Är man 15 behöver man inte springa ute om nätterna.
Så sant!
Men många har felaktig DNA-stege som gör att de måste bruka våld, våldta och vara allmänna svin för att hävda sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Varför skulle han luras dit när han bor där?

Vet du helt säkert att han bodde i Skogås? Även om för- och efternamn står skrivna här i tråden så har väl inga uppgifter om adress eller liknande framkommit?
Jag hittar ingen med det efternamnet i Skogås men hans föräldrar kanske inte heter samma sak?
Jag har ingen aning, skrev bara vad brottsplats_stockholm publicerat.
Citera
2023-01-29, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Oavsett vad, så hade han nog satt sig i skiten själv!

Exakt. Vill man nu va en hundragubbe bland dom stora fiskarna så är det sånt här som inträffar ibland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Haha, men va?

Så du menar att det är vanligt att en ung tjej lurar ut en ung kille att bli mördad? Lol
Citera
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Enligt rykten så blev BO lurad dit av en tjej i tron om att de skulle på dejt. FY FAN om det stämmer.

Sjukt. Lyssnade precis på en podd med en utredare som beskrev exakt hur dom använder tjejer på detta sätt för o döda fiender.

Det är fan sorgligt med en 15åring även om han förmodligen inte var helt oskyldig.
Citera
2023-01-29, 00:37
Medlem
Citat:
Så du menar att det är vanligt att en ung tjej lurar ut en ung kille att bli mördad? Lol

Jag har ingen aning om så är fallet. Men det är väl inte värre än att en ung kille lurar ut en kompis för att bli mördad.

Jag tycker inte det är uppseendeväckande överhuvudtaget faktiskt. Varför skulle inte kvinnorna kunna vara insyltade i gängkrigen också?

Eller så hade hon blivit hotad eller dylikt, vad fan vet jag. Eller så ville hon bli av med avskrädet för att han stalkade henne. Jag tycker detta inte är det minsta uppseendeväckande sett till kontexten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in