2023-01-28, 13:55
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Varför skulle just hon få betala för menar du?
Hon är ju ful??
Citera
2023-01-28, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Hon är ju ful??
Tror du inte hon skulle kunna få knulla på annat vis än på film om hon betala för det?
Citera
2023-01-28, 15:19
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Hittade denna på nätet.

https://imgur.com/a/2yO8xsk
Jävlar i det, den bilden är för evigt fastetsad...
Citera
2023-01-28, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Jävlar i det, den bilden är för evigt fastetsad...

Säga vad man vill om den långhåriga jäveln, men han är riktigt professionell, DPar många riktigt fula brudar på ett bra sätt. Han är lite av nutidens Göran Vänster.
Citera
2023-01-28, 18:36
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Säga vad man vill om den långhåriga jäveln, men han är riktigt professionell, DPar många riktigt fula brudar på ett bra sätt. Han är lite av nutidens Göran Vänster.
Men hur faan klarar man av sig själv efter något dylikt? Höll nästan på att vomitera på vardasrumsmattan.
Alltså inget agg eller något annat mot personerna, alla gör som dom vill men skit i att göra det publikt i alla fall.
Citera
2023-01-28, 18:45
Medlem
Citat:
Men hur faan klarar man av sig själv efter något dylikt? Höll nästan på att vomitera på vardasrumsmattan.
Alltså inget agg eller något annat mot personerna, alla gör som dom vill men skit i att göra det publikt i alla fall.

Haha förstår vad du säger, men det är just därför man är impad! Och han har ju gjort många DP med tjocka fula snubben, tex på Blanche..
Citera
2023-01-28, 19:01
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Haha förstår vad du säger, men det är just därför man är impad! Och han har ju gjort många DP med tjocka fula snubben, tex på Blanche..
Absolut blir man en smula imponerad men ändock.
Citera
2023-01-28, 21:14
Medlem
Citat:
Absolut blir man en smula imponerad men ändock.

Frågan är hur många brudar en sådan har knullat, och har man en gång börjat knulla brudar som ser ut som heroinister eller feta som djur, då kanske det är enkelt att bara fortsätta?
Citera
2023-01-28, 21:27
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Frågan är hur många brudar en sådan har knullat, och har man en gång börjat knulla brudar som ser ut som heroinister eller feta som djur, då kanske det är enkelt att bara fortsätta?
Ja jag tror att du är något på spåren. Personligen skulle jag haft svårt för att sådan skulle spridas om det var (gud förbjude) jag som satt på bilden.
Citera
2023-01-28, 21:41
Medlem
Citat:
Ja jag tror att du är något på spåren. Personligen skulle jag haft svårt för att sådan skulle spridas om det var (gud förbjude) jag som satt på bilden.

Hah, ja, förstår vad du menar. Men samtidigt, vad gör snubben? Är ju inte direkt så att han lär ha ett respektabelt jobb, dömd för våldtäkt och allt?
Citera
2023-01-29, 10:15
Medlem
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=toejo3qWqoU
Citera
2023-01-29, 12:16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Hah, ja, förstår vad du menar. Men samtidigt, vad gör snubben? Är ju inte direkt så att han lär ha ett respektabelt jobb, dömd för våldtäkt och allt?

Är vilde dömd ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in