2023-01-27, 22:50
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tydligen någon som var beredd att betala rödingar för en CD så tanken är säkert att sälja en signerad CD mot en gubbe cola. Säljer de 30 har de ju cola så de klarar sig 1 vecka vick fall
JB sålde sin cd för 500kr/st i byn, 1000 exemplar.
Citera
2023-01-27, 23:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
JB sålde sin cd för 500kr/st i byn, 1000 exemplar.
Vem köper ens cd skivor längre?

Var närmare 10 år sedan jag hade en cdläsare hemma.
Citera
2023-01-27, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vem köper ens cd skivor längre?

Var närmare 10 år sedan jag hade en cdläsare hemma.

Det är ju för folk som sitter på kåken. det enda dom får lyssna på är CD-skivor och radio.
Citera
2023-01-27, 23:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Det är ju för folk som sitter på kåken. det enda dom får lyssna på är CD-skivor och radio.
Vad tjänar dom som arbetar på kåken numera, 4 kronor i timmen? Känns ungefär lika lukrativt som att sälja sand i Sahara.
Citera
2023-01-27, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad tjänar dom som arbetar på kåken numera, 4 kronor i timmen? Känns ungefär lika lukrativt som att sälja sand i Sahara.
11 kronor i timmen. Men deras anhöriga kan köpa den och skicka in den.
Citera
2023-01-28, 06:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Bara i ditt huvud. Hur är man en legend när alla bara snackar skit om killen?
All publicitet är bra publicitet 🔥
Citera
2023-01-28, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
All publicitet är bra publicitet 🔥
Gillar att du är den enda som kör för Alex, inte ens han egna grabbar verkar göra det. Vem vet han kanske slaggat på din soffa 😂
Citera
2023-01-28, 06:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Gillar att du är den enda som kör för Alex, inte ens han egna grabbar verkar göra det. Vem vet han kanske slaggat på din soffa 😂
Eller så är jag en person som bara vill honom väl.
Citera
2023-01-28, 09:33
Medlem
Jag tror anledningen till varför Alex säger att det är hans sista album är för att han försöker sälja bilden av att han inte behöver rappa längre, han e klaaaar brushan.

Har inte hört alla tracks men i nån låt säger han att han är ”fucking rik” och har kommit lång väg från att sälja kokain. Han rappar som någon motsvarighet i USA som började med att slänga crack och nu är han superstjärna och förmögen.

Det tror jag dock först när jag ser det. Han framstår mer som en crack fiend än en pusher, och hans livsstil indikerar inte att han har mycket pengar
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-01-28 kl. 10:09.
Citera
2023-01-28, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag tror anledningen till varför Alex säger att det är hans sista album är för att han försöker sälja bilden av att han inte behöver rappa längre, han e klaaaar brushan.

Har inte hört alla tracks men i nån låt säger han att han är ”fucking rik” och har kommit lång väg från att sälja kokain. Han rappar som någon motsvarighet i USA som började med att slänga crack och nu är han superstjärna och förmögen.

Det tror jag dock först när jag ser det. Han framstår mer som en crack fiend än en pusher, och hans livsstil indikerar inte att han har mycket pengar
”Sista albumet” skriker pr trick och även att han är en attentionwhore som vill ha folk böna och be han att inte sluta.

Förstår inte heller vad som hände med youtube, från att spotta ut videos till att inte ens nämna det är konstigt. Men nu får han inte lite stim pengar ett tag iaf.

Sen som du säger är han långt ifrån den pusher han vill framstås som, finns nog ingen som släpper på krit till han för han lär ju knarka upp varenda gram. Men hoppas han slutat me youtube och musiken helt och hållet, även instagram och TikTok så kanske han och skräcködlan kan få ro, och vi kan få ro också.
Citera
2023-01-28, 11:33
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
”Sista albumet” skriker pr trick och även att han är en attentionwhore som vill ha folk böna och be han att inte sluta.

Förstår inte heller vad som hände med youtube, från att spotta ut videos till att inte ens nämna det är konstigt. Men nu får han inte lite stim pengar ett tag iaf.

Sen som du säger är han långt ifrån den pusher han vill framstås som, finns nog ingen som släpper på krit till han för han lär ju knarka upp varenda gram. Men hoppas han slutat me youtube och musiken helt och hållet, även instagram och TikTok så kanske han och skräcködlan kan få ro, och vi kan få ro också.

Alva sa för några dagar sen på insta att dom inte mått så bra men lovade dyrt och heligt sina fans att dom skulle börja med Youtube igen "ganska snart"..😅
Citera
2023-01-28, 12:17
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Alva sa för några dagar sen på insta att dom inte mått så bra men lovade dyrt och heligt sina fans att dom skulle börja med Youtube igen "ganska snart"..😅

Ja och det var ju "problem med uppladdningen" där i september.... Mycket skitsnack och ingen verkstad. De förlorar rätt mycket på att inte vara raka. Bättre att inget lova alls.

Alva behöver också sluta läsa upp förvridna bilder på sig själv och njuta av fansens "komplimanger". Man såg tydligt när de stod och söp i en bar att hon ser likadan ut som alltid. Inget viktras, samma ansikte och feta hår. Äg hur du ser ut istället.

Det måste vara tungt för dem nu. Allt har gått åt helvete verkligen. Och albumet verkar inte vara så bra som han hypat om..

Snart har han lämnat henne också, igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in