Citat:
Ursprungligen postat av
jagvetmera
Så hur kan man placera Zelensky i samma kategori som Churchill.
Var inte en copycat då du formulerar dig - det är så jäkla billigt.
Vad du tror ger jag fullkomligt blanka f_n i.
Kom nu med att jag heter Ivan, född i Ryssland, har bott i Serbien men kommit till Sverige som spion och jobbar för en rysk trollfabrik.
Det är din och dina gelikars mantra när argumenten tar slut.
I'm just waiting.
Jag är inte en Copy cat, snarare du. Du låter exakt som alla som stöder Ryssland här. Ljuger, påstår saker utan belägg, försöker förminska Zelensky genom att antyda att han skulle vara en massa saker som du saknar belägg för.
Skådespelaren Reagan var förstås en större ledare än Gorbatjov. Vad du tror ger jag förstås blanka fan i också. Jag skulle aldrig kunna respektera en människa som dig som ställt sig på ondskans sida.
Det finns väl vissa likheter mellan Churchill och Zelenzky, som att båda stod fast när fienden bankade på dörren. Nu ser jag det inte så. Varje människa måste bedömas utifrån sig själva. Däremot har jag större respekt för honom än för Putin. En människa med ryggrad jämfört med en utan.
Sen kan man förstås fråga sig om de som försöker leka svenska nationalister här och menar att vi är samma folk som slaver och försöker påstå att anglosaxare är ett annat folk än oss, utan att förstå vilka svenskar är, riktigt har någon koll och egentligen avslöjar sig själva. Att kalla oss för ni och svennar går inte riktigt hem. Vilket några gjort.
Vem du är vet jag inte, men dina åsikter och vilka du stöder tyder inte på att du är etnisk svensk i alla fall. I så fall skull du veta vem fienden är. Den kommer alltid från öster. Du skulle förmodligen även kunna skilja Fredrik från Kristian om du läst svensk historia. Stockholms blodbad är en betydande händelse i den svenska historien.