Citat:
Ursprungligen postat av
commonfuckingsense
Jag har ganska bra insikt i familjen och jag tror att systrarna har en väldigt nära relation ämnad dom båda har till sin bror. Vet att som till exempel Adrig någonsin bråkat. Sen har ju Anna en sjukdomshistoria och hon har ju dragit in mer pengar än sin man när hon låg på sjukhus långa perioder och inte kunde jobba så sov Felicia hand om sina syskon i princip hela sin tonår så ibland tror jag många dömer henne för hårt. Det han inte ha varit lätt att ha en pappa som hennes biologistiska turkfarsta som Helle varit ute och slirat med L inrgrosso och småbrudar. Han har aldrig brytt sig om sin dotter. Så nånstans kan jag förstå vad det gör med någon. Felicia fick bli vuxen snabbt och hon har gått igenom mycket. Så jag beundrar henne faktiskt. Trots hennes misstag osv, vem rankan inte göra fel? Men jag har stor respekt för hur hon återhämtat sig och varje dag strävar efter att bli bättre
Fullständigt obegriplig text.
En vuxen narkotikamissbrukare som stjäl från en gammal person. Hon har säkert mer på sitt samvete, sånt som inte kommit fram. Lägre än så kan man inte sjunka.
#annasochfeliciasfanclub