Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-18, 02:37
  #361
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Så vem är flickvännen? Så hemligt kan det väl ändå inte vara.
Tråden handlar om skvaller om Mauri Hermundsson, ingen annan. Jag tycker faktiskt man bör respektera det, även om jag vet att det i mången andra skvallertrådar framkommer vilka som är ihop med vem. Nu är det ju dock ingen fru som i så fall skulle bli allmängods rätt fort så du får nog ha lite is i magen om det är så viktigt för dig.
Citera
2023-01-22, 09:34
  #362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Kanske ett standing joke mellan fotografen och Mauri, vad vet jag. Ful som stryk är han i vart fall
Så in i bomben, ja 😂

Väldigt punchable face 😅
Citera
2023-01-25, 19:46
  #363
Medlem
WhereIsRussias avatar
fick nån annan känslan att Peachestjejerna hatar varann i avsnittet dom var med i?
Citera
2023-01-26, 08:43
  #364
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
fick nån annan känslan att Peachestjejerna hatar varann i avsnittet dom var med i?
'

Lite så och att de liksom vissa andra inte vill vara med i programmet alls egentligen
Citera
2023-01-26, 08:53
  #365
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Mauri borde leta åt skogsturken nästa säsong.
Jag hoppades som fan på att Mauri skulle lyckas spåra upp denna liraren, men så blev det inte.
Det verkar vara vår tids största mysterium.

https://www.youtube.com/watch?v=xGaucDp9Rls

Finns det verkligen ingen finne här på forumet som har koll på denna liraren?
Citera
2023-01-26, 15:36
  #366
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
'

Lite så och att de liksom vissa andra inte vill vara med i programmet alls egentligen

men kunde dom inte tackat nej? det var ändå väldigt lite dom var med jämfört med alla andra gäster
Citera
2023-01-26, 19:33
  #367
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Clarke
Mustiga mauri lön:
En vanligt månad efter skatt 80 000kr

Skaplig lön men kanske tjänat det dubbla om han ägde kanalen själv istället för anställd hos Aftonbladet?

Se 06:26 in i klippet kvartssamtalet på svtplay
https://www.svtplay.se/video/3690130...394&id=K5RLb11

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-mat-i-manaden

Citat:
Mauri Hermundsson äter lunch och middag på restaurang ”varje dag”.

Och den livsstilen kostar – minst sagt.

I Carina Bergfeldts talkshow avslöjar han att han lägger upp emot 20 000 kronor på mat i månaden.

Tja har man en sån månadslön så är det väl ingen större nyhet att matkostnaderna "skenar" iväg. Det måste dock bli lite tråkigt att bara äta restaurangmat.
Citera
2023-01-26, 19:45
  #368
Medlem
Har träffat honom. Han är inte lika trevlig som de kan se ut i hans program.
Citera
2023-01-26, 20:50
  #369
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag hoppades som fan på att Mauri skulle lyckas spåra upp denna liraren, men så blev det inte.
Det verkar vara vår tids största mysterium.

https://www.youtube.com/watch?v=xGaucDp9Rls

Finns det verkligen ingen finne här på forumet som har koll på denna liraren?
Förvisso håller jag med om att det vore typ den allra bästa, men han var ju troligen bara på besök i Sverige just då, de var ju från Finland. Mauri åkte bara inom Sverige när det gällde alla andra gäster, men absolut kan han ju dra utomlands nästa säsong om en sådan blir av.
Citera
2023-01-26, 20:55
  #370
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Förvisso håller jag med om att det vore typ den allra bästa, men han var ju troligen bara på besök i Sverige just då, de var ju från Finland. Mauri åkte bara inom Sverige när det gällde alla andra gäster, men absolut kan han ju dra utomlands nästa säsong om en sådan blir av.
Jag visste inte ens att det visste inte ens att det fanns en person som hette Mauri Hermundsson innan jag läste denna tråd.
Inser att jag inte hänger med min tid och har en läxa att lära...
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2023-01-26 kl. 20:58.
Citera
2023-01-26, 20:59
  #371
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag visste inte ens att det visste ens att det fanns en person som hette Mauri Hemmingsson innan jag läste denna tråd.
Inser att jag inte hänger med min tid och har en läxa att lära...
Hermundsson, jag vet, du är inte den ende som har problem med att få det rätt. Hermundstad är en vanlig missuppfattning också

Mauri är väl ingen man bör ha så jättebra koll på ännu då han mest gör trams, men kan ju bli seriösare saker i framtiden. Populär är han ju.
Citera
2023-01-26, 20:59
  #372
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag visste inte ens att det visste inte ens att det fanns en person som hette Mauri Hermundsson innan jag läste denna tråd.
Inser att jag inte hänger med min tid och har en läxa att lära...
Ah never mind, du hann rätta
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback