Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-26, 21:02
  #373
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Hermundsson, jag vet, du är inte den ende som har problem med att få det rätt. Hermundstad är en vanlig missuppfattning också

Mauri är väl ingen man bör ha så jättebra koll på ännu då han mest gör trams, men kan ju bli seriösare saker i framtiden. Populär är han ju.
Nu fick jag lära mig att Mauri är en man också. Trodde det var en sorts kvinna först....
Men bry er inte om mitt trams, jag är bara lite förbryllad angående alla pseudokändisar som hela tiden dyker upp, som man aldrig har hört talas om...
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2023-01-26 kl. 21:07.
Citera
2023-01-26, 22:00
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Nu fick jag lära mig att Mauri är en man också. Trodde det var en sorts kvinna först....
Men bry er inte om mitt trams, jag är bara lite förbryllad angående alla pseudokändisar som hela tiden dyker upp, som man aldrig har hört talas om...

Titta på hans videos så förstår du varför han blivit så stor.
Citera
2023-01-27, 12:15
  #375
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Förvisso håller jag med om att det vore typ den allra bästa, men han var ju troligen bara på besök i Sverige just då, de var ju från Finland. Mauri åkte bara inom Sverige när det gällde alla andra gäster, men absolut kan han ju dra utomlands nästa säsong om en sådan blir av.
Fast han lyckades ju hitta den där gubben i ungern som var känd för en meme.
Samt Elnour, han lyckades ju spåra honom i Sudan.

Då borde det vara busenkelt att hitta vår finska vän i grannlandet.

Det är fortfarande ett av vår tids största mysterier.
Citera
2023-01-27, 12:26
  #376
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Fast han lyckades ju hitta den där gubben i ungern som var känd för en meme.
Samt Elnour, han lyckades ju spåra honom i Sudan.

Då borde det vara busenkelt att hitta vår finska vän i grannlandet.

Det är fortfarande ett av vår tids största mysterier.
Lyckas hitta en person som är känd över hela världen som meme-figur är väl ingen match? Alla vet hans namn, Google vet. Han kom ju till Sverige dessutom, jag upprepar att Mauri hela tiden höll sig inom Sverige.

Sudanesen håller jag med om att det tycks vara en svår biff att fixa också, men det var också den tråkigaste gästen eller i vart fall tråkigaste klippet.
Citera
2023-01-27, 13:32
  #377
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-mat-i-manaden



Tja har man en sån månadslön så är det väl ingen större nyhet att matkostnaderna "skenar" iväg. Det måste dock bli lite tråkigt att bara äta restaurangmat.

Han får förmodligen spons från olika restauranger också då han hade sin youtube kanal som handlade om just mat också
Citera
2023-01-27, 13:45
  #378
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tungklipparen
Titta på hans videos så förstår du varför han blivit så stor.

Verkligen inte. Men tittar man på samtiden så förstår man.
Citera
2023-01-27, 13:48
  #379
Medlem
heggeness avatar
Mauris Uppdrag Mat-videos är ju sanslöst välproducerade och roliga, så det är inte oväntat att det har gått så bra för denne trevliga kille.

Önskar honom all lycka!
Citera
2023-01-31, 13:33
  #380
Medlem
Är det bara jag som stör mig på hans röst? Jag förstår att han inte kan hjälpa det, men han är riktigt tröttsam att lyssna på. Låter som att han är konstant förkyld med något slags knarr i rösten.
Citera
2023-02-11, 18:50
  #381
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Är det bara jag som stör mig på hans röst? Jag förstår att han inte kan hjälpa det, men han är riktigt tröttsam att lyssna på. Låter som att han är konstant förkyld med något slags knarr i rösten.

Stör mig mer på hans homofila-skämtande som han kör med hela tiden. Det blev extra obehagligt i Mauri - vad hände sen? del 4 - Säsong 1 när han träffade Anthony den där dvärgen (säger man kortvuxen numera?) som var/är en av "nyckelbärarna" tillsammans med en annan dvärg i Fångarna på fortet.

Såg inte ett endaste avsnitt efter det, undrar vad fan han tänkte när Mauri lämnade?
__________________
Senast redigerad av Kackotopi 2023-02-11 kl. 19:30. Anledning: Lade till två länkar.
Citera
2023-02-12, 00:18
  #382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Stör mig mer på hans homofila-skämtande som han kör med hela tiden. Det blev extra obehagligt i Mauri - vad hände sen? del 4 - Säsong 1 när han träffade Anthony den där dvärgen (säger man kortvuxen numera?) som var/är en av "nyckelbärarna" tillsammans med en annan dvärg i Fångarna på fortet.

Såg inte ett endaste avsnitt efter det, undrar vad fan han tänkte när Mauri lämnade?

Har inget konto på TV4 så kan inte se klippet, vilket är tur i och för sig för jag orkar inte se den fnittrande fjanten Mauri.
Citera
2023-02-12, 01:27
  #383
Medlem
Han är en sjukt bra producent men han ska inte vara framför kameran, han är så jävla obehaglig.
Citera
2023-02-12, 06:14
  #384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Stör mig mer på hans homofila-skämtande som han kör med hela tiden. Det blev extra obehagligt i Mauri - vad hände sen? del 4 - Säsong 1 när han träffade Anthony den där dvärgen (säger man kortvuxen numera?) som var/är en av "nyckelbärarna" tillsammans med en annan dvärg i Fångarna på fortet.

Såg inte ett endaste avsnitt efter det, undrar vad fan han tänkte när Mauri lämnade?

Håller med känns som en smygbög, äckligt att behöva se det. Har inget emot bögar, men fan visa inte det för hela världen. Knulla,o hångla hemma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback