2023-01-25, 20:14
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Om Viktor varit målvakt är det märkligt att han inte klarar fånga ett ägg som kastas överraskande till honom. Räcker med att ha bollsinne för att klara av att snabbt förstå situationen och fånga ägget som Tova kastade. Behövs ingen målvaktsvana ens.
Jodå han har verkligen varit handbollsmålvakt så han lät nog ägget krascha med flit så Tova skulle få skit. Jag tyckte mig lägga märke till just det.

Hittade detta om hans handbollskarriär som utan tvekan blev misslyckad - berodde antagligen på missbruket för det gick till en början rätt bra men slutade med kicken från klubben.
(FB) Viktor Bergström (Farmen 2023 & f.d speltorsk)
2023-01-25, 20:23
Medlem
Intro-låten tröttnar man aldrig på.
2023-01-25, 20:32
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Men det är självfallet att hans gärningar är hans eget fel.

Men man kan ju ha i bakhuvudet var all skit som händer i dessa produktioner (som vi älskar så mycket) kommer ifrån. Hade deltagarna fått välja hade de väl legat och sovit hela dagarna.
Jag tror inte det är så vanligt att folk som vill ligga och sova hela dagarna söker till såna program utan oftare såna som söker uppmärksamhet.
Jag fattar inte vad det är du vill ha sagt? Jag menar det är bara att lyssna på hans egna ursäkter och när han skyller allt på produktionen, hans ursäkter är "De varnade inte mig när jag sa dumma saker" och "de filmade mig mycket" .
Självklart har de valt ut uppmärksamhetssökande idioter till programmet men sen behöver inte de göra så mycket mer, idioterna klarar nog av att bete sig som idioter helt utan uppmaningar. Tydligen är det enda problemet att de inte varnar (enligt Viktor själv) när man har sagt dumma saker.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-25 kl. 20:38.
2023-01-25, 20:43
Avslutad
Citat:
Men det är självfallet att hans gärningar är hans eget fel.

Men man kan ju ha i bakhuvudet var all skit som händer i dessa produktioner (som vi älskar så mycket) kommer ifrån. Hade deltagarna fått välja hade de väl legat och sovit hela dagarna.
De tävlar om en halv miljon, det är väl klart att de inte vill ligga och sova. De vill klara av uppdragen, planera smarta drag och vara med i TV. De som får folkets hat gnäller på klippningen. Tänk om folk kunde äga sitt beteende istället för att skylla på andra.

Viktor är ego och totalt likgiltig inför alla andra. Han är så långt ifrån en lagspelare som man kan komma. Att han satsade på en lagsport som handboll, vilket skämt. Jag har aldrig sett nån sämre lagspelare.

Idag sa han att om han inte fick komma till Torpet skulle han skita i att hjälpa till med uppdragen och ligga och plugga fyra dar. Och de som sett Torpet vet hur han uttalade sig i det programmet idag också. Ego, ego, ego. Äg ditt äckliga beteende, avskum.
2023-01-25, 20:44
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag tror inte det är så vanligt att folk som vill ligga och sova hela dagarna söker till såna program utan oftare såna som söker uppmärksamhet.
Jag fattar inte vad det är du vill ha sagt? Jag menar det är bara att lyssna på hans egna ursäkter och när han skyller allt på produktionen, hans ursäkter är "De varnade inte mig när jag sa dumma saker" och "de filmade mig mycket" .
Självklart har de valt ut uppmärksamhetssökande idioter till programmet men sen behöver inte de göra så mycket mer, idioterna klarar nog av att bete sig som idioter helt utan uppmaningar. Tydligen är det enda problemet att de inte varnar (enligt Viktor själv) när man har sagt dumma saker.

Jag har inte sett intervjun med Victor, jag skiter i honom.

Det jag vill ha sagt är att man kan ha i bakhuvudet vilken del produktionen har. En aktiv del. De säkerställer att drama skapas.
2023-01-25, 20:59
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Jag har inte sett intervjun med Victor, jag skiter i honom.

Det jag vill ha sagt är att man kan ha i bakhuvudet vilken del produktionen har. En aktiv del. De säkerställer att drama skapas.
Du verkar inte heller kunna komma med nått konkret..
Du menar att de kommer dit och ställer frågor, och antagligen tycker att det är guld när personer som Viktor öppnar munnen?.. Det fattar nog alla som har sett såna program.
Att han kanske överdriver sig själv som person kan jag köpa. Men det är bara larvigt att skylla på produktionen.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-25 kl. 21:10.
2023-01-25, 21:02
Medlem
orrecrists avatar
Snyggt spelat av Karin ändå & grabbarna dumstrutar fattar ingenting.

Kul att se blondies farsa där med & röra runt i den stela grytan litegrann. Hoppas det händer lite nu alltså, rätt segt gäng, lite intriger vill man ändå ha
2023-01-25, 21:09
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Du verkar inte heller kunna komma med nått konkret..
Du menar att de kommer dit och ställer frågor, och antagligen tycker att det är guld när personer som Viktor öppnar munnen?.. Det fattar nog alla som har sett såna program.

Vad snackar du om jag skrev detta mycket konkreta inlägg, ingen som helst aning om varför du känner dig kränkt.

Citat:
Jo men det måste ni ju förstå att produktionsfolket som intervjuar deltagarna i syncarna är riktiga blodhundar. När de får tag på en deltagare som snackar så kör de på om och om igen och charmar/smickrar dem och creddar dem att de är roliga osv.

De flesta deltagare är väl trötta och tråkiga av naturen och rädda för kameran så de måste lära sig att DRA fram drama ur deltagarna.

Deltagare med narcissistiska drag som tex Victor och Valle (i Robinson) kan omöjligtvis kämpa emot.
2023-01-25, 21:23
Medlem
Haloumis avatar
Fp.
Senast redigerad av Haloumi 2023-01-25 kl. 21:34.
2023-01-25, 21:25
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Vad snackar du om jag skrev detta mycket konkreta inlägg, ingen som helst aning om varför du känner dig kränkt.

"Ursprungligen postat av greta75
Jo men det måste ni ju förstå att produktionsfolket som intervjuar deltagarna i syncarna är riktiga blodhundar. När de får tag på en deltagare som snackar så kör de på om och om igen och charmar/smickrar dem och creddar dem att de är roliga osv.

De flesta deltagare är väl trötta och tråkiga av naturen och rädda för kameran så de måste lära sig att DRA fram drama ur deltagarna.

Deltagare med narcissistiska drag som tex Victor och Valle (i Robinson) kan omöjligtvis kämpa emot."
Vad är du kränkt över? du svarar på mina inlägg lika mycket som jag svarar på dina. Varför måste vi vara kränkta? Vi diskuterar ju bara.
Men då är det alltså det du syftar på.. Att de kommer dit frågar hur dagen har varit och reagerar positivt när de fått "guld" att jobba med.. Ja de i produktionen är nog inte robotar, nej.. Men för det kan man inte säga att det är deras fel och att det är manus och skit.
Tror vi har fått en ganska rättvis bild av alla.. Det är nog inte många som är helt tvärtom i verkligheten, möjligtvis att de överdriver sin egen personlighet lite.
Däremot så tror jag att många ser ut att vara bättre än vad de är för att de "mörkar" och håller tyst.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-25 kl. 21:30.
2023-01-25, 21:32
Medlem
Haloumis avatar
OBS SPOILER. Det här händer på söndag:

2023-01-25, 21:45
Medlem
NiccoJs avatar
Ska bli kul när Paolo kommer tillbaks o programmet börjar på riktigt.
Men först ska väl Vincent se till att det byggs en stuga till byhoran.
Senast redigerad av NiccoJ 2023-01-25 kl. 21:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in