2023-01-25, 14:33
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror

Senast redigerad av Heribald.Snygge 2023-01-25 kl. 14:49.
2023-01-25, 15:02
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=4II6x5VC7PU

Vet inte om de där blivit länkat men här skyller viktor ifrån sig och nämner bland annat sin handbollskarriär som ett bevis på att han inte skulle vara en "kvinnohatare" , för i karriären har han alltid varit omtyckt

Verkar som han fått de hett om öronen iaf.. var in på hans fb och där är de mycket kommentarer.
Kollade bara på halva men det var det roligaste man han sett på länge. Två riktiga muppar.
Slutsatsen av det hela är att han inte är en kvinnohatare för att han kan spela bandy. Och det är produktionens fel att de inte sa till honom att det han sa och gjorde i farmen var fel och inte skulle se bra ut. Han sa exakt de orden "De borde ha sagt till mig att det jag sa var fel" 😂
Han verkar tro att Farmen produktionen driver nån typ av moralkurs.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-25 kl. 15:05.
2023-01-25, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Kollade bara på halva men det var det roligaste man han sett på länge. Två riktiga muppar.
Slutsatsen av det hela är att han inte är en kvinnohatare för att han kan spela bandy. Och det är produktionens fel att de inte sa till honom att det han sa och gjorde i farmen var fel och inte skulle se bra ut. Han sa exakt de orden "De borde ha sagt till mig att det jag sa var fel" 😂
Det bevisar ju bara att han själv helt saknar moralisk kompass. Han gör bort sig ännu mer .

Nu har ju hela svenska folket sagt till honom så nu kanske han fattar.
2023-01-25, 15:15
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:

Jag orkar inte titta på det själv, så jag väljer att tro på det du skriver. Det går ju helt i linje med hur han har varit på TV. Ingen hög IQ där.

Men att folk hotar honom på telefon och sociala medier är inte OK. Det finns ingen anledning till att vara så ful mot honom bara för att han är korkad.
2023-01-25, 15:24
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag orkar inte titta på det själv, så jag väljer att tro på det du skriver. Det går ju helt i linje med hur han har varit på TV. Ingen hög IQ där.

Men att folk hotar honom på telefon och sociala medier är inte OK. Det finns ingen anledning till att vara så ful mot honom bara för att han är korkad.
Ja är man en sån som kontaktar honom eller på andra sätt trakasserar honom så har man nog själv lite problem.

Men problemet är inte att han bara är lite korkad, han är ju elak. Precis som Sandrorna inte bara är "tuffa tjejer" utan också elaka, inte bara mot Tova utan Julia också.. Få se vilka mer de kommer ge sig på när de kommer in igen. Det enda anledningen till att de har sett lite normala ut senaste tiden bara för att de inte har haft nån lätt offer att ge sig på.
Av nån anledning verkar du ofta vilja ursäkta/normalisera folks elaka beteende.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-25 kl. 15:28.
2023-01-25, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Nä klarar inte farmen iår , den efterblivna pakten med bondeturken/viktor dödar programmet. Säkert produktionen son sa till Julia hur det ligger till.

Stör mig enormt på det falska fettot som lven han är med i den sk pakten och går o smörar för Karin osv nä fyfan. Av killarna är det just nu bara skådespelaren(snickargurun vvs kungen elektrikern kocken osv) som verkar vettig tyvärr nä fyfan

Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
J
Intressant att Julia inte valde honom till storboende. I "efter-tinget-intervjuen" så sa hon att hon hade fattat att Viktor var fejk eftersom han ej gick ner till henne när hon var på golvet. Detta känns dock långsökt. Jag undrar om inte hon hade fått reda på Viktors rätta agerande på något annat sätt, kanske genom att produktionen sa det till henne..
Var väl Karin? Hon pratade ju med Tova efter förstakämptevalet och då sa väl Tova att det hela är planerat av Eddie och Viktor, att hon inte alls vill åka hem, och att andrakämpen också redan är bestämd. Där och då kan ju Karin förstå att Viktor paktar ut Julia. Att Julia valde Karin tyder ju också på att Karin berättat hur det låg till...
2023-01-25, 15:29
Medlem
Citat:

Ja han verkar överhuvudtaget inte förstå att han betett sig illa, han länkar även från nån tjej på nyheter24 som inte tycker hans beteende varit så farligt... det säger ju allt. Totalt avsaknad av empati och skuldkänslor , skyller bara ifrån sig och påstår att han är felvinklad/fick en roll på farmen, skådespeleri som han så fint uttrycker det. VIlken helt sanslös människa
2023-01-25, 15:33
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Av nån anledning verkar du ofta vilja ursäkta/normalisera folks elaka beteende.

Jag anser alltså inte att deras beteende är elakt. De är bara raka i kommunikationen.
2023-01-25, 15:34
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=4II6x5VC7PU

Vet inte om de där blivit länkat men här skyller viktor ifrån sig och nämner bland annat sin handbollskarriär som ett bevis på att han inte skulle vara en "kvinnohatare" , för i karriären har han alltid varit omtyckt

Verkar som han fått de hett om öronen iaf.. var in på hans fb och där är de mycket kommentarer.
Orka inte titta länge, i Vitors försvarstal när han började prata om annat som inte ens har med Farmen att göra, hans vanliga liv. Då tröttnade jag och hoppade i videon.

Thomas Gjutarenäfve som gjort videon, han skröt om att han varit med i Sveriges värsta bilförare två gånger. Han vinklade frågorna till Viktors fördel och vill att Viktor ska vinna Farmen. Tomas verkar vara en pajas.
2023-01-25, 15:39
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag anser alltså inte att deras beteende är elakt. De är bara raka i kommunikationen.
Ja juste det, det är så det brukar låta. "jag är inte elak, jag är bara ärlig" är ju också en klassiker..
2023-01-25, 16:00
Medlem
Lite observationer:
Christoffer ter sig till Nebba eftersom de bott på torpet tillsammans, men Nebba vill inte ha in honom i VENS, han är för stark + ingen har nytta av för stora pakter, då är man så småningom tillbaka på ruta ett.

Andreas är bra mycket halare än vad man tror.

JC går hem hos många deltagare, jag tror han kan gå långt, om han inte väljs som andra kämpe pga sin ålder.

Tjejerna med uppblåsta läppar det för djävliga ut, hoppas denna vedervärdiga trend tar slut snart, de ser ut att vara i akut behov av allergimedicin.
2023-01-25, 16:03
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Orka inte titta länge, i Vitors försvarstal när han började prata om annat som inte ens har med Farmen att göra, hans vanliga liv. Då tröttnade jag och hoppade i videon.

Thomas Gjutarenäfve som gjort videon, han skröt om att han varit med i Sveriges värsta bilförare två gånger. Han vinklade frågorna till Viktors fördel och vill att Viktor ska vinna Farmen. Tomas verkar vara en pajas.
Ja otroligt seg intervju så mer än en kvart blev det inte för mig. Resten av tiden måste ha varit ett ständigt upprepande.

Hann se att han varit handbollsspelare. Det måste väl gå att få någon statistik på hans spelande eftersom han enligt egen utsago spelat i Sveriges högsta serie. Han slutade spela i relativt ung ålder. Kan han ha blivit misstänkt för läggmatcher och fick lämna klubben? Han var ju målvakt och spelmissbrukare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in