2023-01-24, 22:56
Medlem
Hej. Är helt paff.

En kille jag träffat seriöst i flera månader dumpade mig just. Anledningen är att han skulle kolla Tinder och såg att mitt avstånd hade ändrats under dagen (han har lite svårt att lita på folk så antagligen loggade han in för att kolla)

Jag har inte varit inloggad på flera månader och har inte ens appen på min telefon. Jag förstår verkligen ingenting
Är det någon som vet vad som kan ha hänt? Varför ändrades mitt avstånd och hur kan jag förklara det för honom? Jag har skrivit till honom, han har läst men vill inte svara mig
Citera
2023-01-24, 22:58
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Skit i honom och gå vidare.
Citera
2023-01-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periculum
Hej. Är helt paff.

En kille jag träffat seriöst i flera månader dumpade mig just. Anledningen är att han skulle kolla Tinder och såg att mitt avstånd hade ändrats under dagen (han har lite svårt att lita på folk så antagligen loggade han in för att kolla)

Jag har inte varit inloggad på flera månader och har inte ens appen på min telefon. Jag förstår verkligen ingenting
Är det någon som vet vad som kan ha hänt? Varför ändrades mitt avstånd och hur kan jag förklara det för honom? Jag har skrivit till honom, han har läst men vill inte svara mig
Oj, svårt läge. Du får väl försöka förklara öppet och ärligt, sen är det hans boll. Förstår att det tar emot men om han ska komma över det så måste det komma inifrån honom själv. Du kan inte göra annat än att säga din version och avvakta. Tyvärr.

Den ljusa sidan, även om den är svår att se nu, är att om han inte köper en ärlig förklaring så var det ingenting att bygga vidare på ändå. Tilliten måste med, även om det är svårt ibland.
Citera
2023-01-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Oj, svårt läge. Du får väl försöka förklara öppet och ärligt, sen är det hans boll. Förstår att det tar emot men om han ska komma över det så måste det komma inifrån honom själv. Du kan inte göra annat än att säga din version och avvakta. Tyvärr.

Den ljusa sidan, även om den är svår att se nu, är att om han inte köper en ärlig förklaring så var det ingenting att bygga vidare på ändå. Tilliten måste med, även om det är svårt ibland.

Du råkar inte veta hur det kan vara möjligt att han såg mitt avstånd ändras? Är jätteförvirrad och trodde han och jag var på samma våglängd. Tror han är sårad nu men vill ge en ärlig förklaring, dock svårt när jag inte ens vet hur sjutton det blev så här
Citera
2023-01-24, 23:07
Medlem
Den uppenbara motfrågan är ju vad han själv gjorde på Tinder.
Citera
2023-01-24, 23:09
Medlem
Citat:
Du råkar inte veta hur det kan vara möjligt att han såg mitt avstånd ändras? Är jätteförvirrad och trodde han och jag var på samma våglängd. Tror han är sårad nu men vill ge en ärlig förklaring, dock svårt när jag inte ens vet hur sjutton det blev så här

Har faktiskt också hänt mig med en dejting app där jag helt plötsligt var mitt i Norrland. Det inträffar inte så ofta men ibland. Ingen aning om varför då jag använder samma internet.

Kolla upp på nätet om det kan finnas en bra förklaring och skicka det.
Citera
2023-01-24, 23:09
Medlem
peterZiipens avatar
Din aktivitet/location uppdateras bara när appen är igång om jag har förstått saken rätt. (Enbart baserat på googlingar de senaste 2 minuterna). Det är inte så att du vänsterprasslar?

Men för att undvika framtida problem; gå in och kolla vad du har för inställningar. Du kan stänga av så att appen aldrig uppdateras din plats.
Citera
2023-01-24, 23:10
Medlem
Citat:
Enda jag kan föreställa mig är att du varit inne på appen. Om inte, så har jag ingen aning.
Citera
2023-01-24, 23:11
Medlem
Citat:
Hej. Är helt paff.

Har ni förklarat att ni är exklusiva?
Citera
2023-01-24, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Den uppenbara motfrågan är ju vad han själv gjorde på Tinder.
Han är rätt neurotisk, han skulle "kolla upp mig för att se om min profil var kvar".

Jag tror honom pga att det med tanke på omständigheterna är sannolikt
Citera
2023-01-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Din aktivitet/location uppdateras bara när appen är igång om jag har förstått saken rätt. (Enbart baserat på googlingar de senaste 2 minuterna). Det är inte så att du vänsterprasslar?

Men för att undvika framtida problem; gå in och kolla vad du har för inställningar. Du kan stänga av så att appen aldrig uppdateras din plats.
Vänsterprasslar inte, så förstår inte. Har dock inte tagit bort mitt konto
Citera
2023-01-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Har ni förklarat att ni är exklusiva?
Ja, för länge sedan och betraktar oss som tillsammans sedan flera månader.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in