2023-01-24, 09:02
Medlem
Vem är den manliga rösten som kompletterar Julia?
2023-01-24, 09:43
Medlem
tomyhockeys avatar
Ligger det pengar om man vinner tävlingen eller vad går det ut på att knulla runt
2023-01-24, 11:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Ligger det pengar om man vinner tävlingen eller vad går det ut på att knulla runt
Pengar finns i potten ja - det är mer knulla runt än vad det kan baseras på kärlek i detta program!
2023-01-24, 11:50
Medlem
DjPuttes avatar
Alltså fan får inget grepp om det hela då man klipper samman allt synd att man inte har en 24/7 kameror så man kan se det i realtrid, Det hattar som sjutton den som har mest ljus på sig är Linus som håller tydligen på med två tjejer samtidigt och mest tid i rutan...

Sen vete sjutton vad som pågår bakom med dem andra paren men känns lite off det hela tyvärr...
2023-01-24, 12:18
Medlem
Hehe. Fan vad dryg Linus verkar vara.

Får man se nå knulla i den här skitshowen?😁
2023-01-24, 14:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Hehe. Fan vad dryg Linus verkar vara.

Får man se nå knulla i den här skitshowen?😁
Tvivlar då lär kamerorna riktas åt alla andra håll än på akten du vet TV4 och censur, Linus är dryk sedan han från GBG ser ut vara en som inte söker mer än sängvärme...
2023-01-24, 14:40
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Vem är den manliga rösten som kompletterar Julia?

Gustav ”Gurra” Karlsson
2023-01-24, 17:50
Medlem
JahLoves avatar
GAAAAH....jag blev precis påminnd varför jag inte ser på sånt här skit...
Vissa personer (Lisa) är så jävla korkad i skallen, IQ fiskmås dra åt helvete..USCH

"du skedade henne" vafan i hela jävla helvete gör hon i huset, om hon reagerar på det? Hon kommer -ALDRIG- att hitta en partner, i huset, som endast dejtar 1 person...Då har man INGENTING i huset att göra..och när han dessutom gör det i sömnen.

Vissa ställer sig å pissar i sömnen, men hon "köper inte", att man gör grejer i sömnen som man inte styr över..
Usch och tvi.
Senast redigerad av JahLove 2023-01-24 kl. 17:53.
2023-01-24, 19:01
Medlem
Cents4s avatar
Vilket jävla skräp. Valde att ge "Love" Island en chans då min partner kollar på skiten och det var bland det sämsta jag sett när det kommer till Reality TV. Bättre var det förr med gamla PH och Big Brother. Inte en enda karaktär bland de elva eller tolv människorna inne i huset. Producenterna som suger på att välja människor eller är det så pass låg ribba att detta var det bästa dom kunde gräva fram? Vad det än är så är detta i särklass det sämsta jag sett. Hade inte ens tittat på skräpet framöver om jag så fick betalt.
2023-01-24, 19:48
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Vilket jävla skräp. Valde att ge "Love" Island en chans då min partner kollar på skiten och det var bland det sämsta jag sett när det kommer till Reality TV. Bättre var det förr med gamla PH och Big Brother. Inte en enda karaktär bland de elva eller tolv människorna inne i huset. Producenterna som suger på att välja människor eller är det så pass låg ribba att detta var det bästa dom kunde gräva fram? Vad det än är så är detta i särklass det sämsta jag sett. Hade inte ens tittat på skräpet framöver om jag så fick betalt.

Kommer väl in nya under programmets gång

Just nu är det bedrövligt

Men får väl vänta å se
Räcker med en 1-2 sköna så kan man se
2023-01-24, 20:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Kommer väl in nya under programmets gång

Just nu är det bedrövligt

Men får väl vänta å se
Räcker med en 1-2 sköna så kan man se
De måste få in nya tjejer för röra om i grytan lite...
Det är tomgång och dåligt klippt för få i hop en timme av ett program....
2023-01-24, 20:06
Medlem
Är det bara det första avsnittet som de sände på TV4?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in