2023-01-23, 20:41
Medlem
Viktor verkar tvärsäker på att få ligga med Karin, han inser inta att alla kanske inte vill ligga runt i nationell tv...
2023-01-23, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Undrar hur mycket Sebbe väger. Minst 100 kg

Spelar det någon roll?
2023-01-23, 20:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hoppas Kung Viktor får skinka några tjejer till.

Han, den där Grandiosa* (som till och med benämnde sig själv som Farmens Bachelor när Anna stod där ) har nog större chans att få NÅGON form av utdelning om han stoppar en viss grejj i Varm- och Kallröken de ska bygga som Wincent gav dem i uppdrag i dagens avsnitt.

Inte för att jag tror att någon av tjejerna/kvinnorna skulle nappa efter det på den Grandiosa* filuren om han skulle göra det MEN han verkar så desperat på uppmärksamhet ifrån kvinnorna nu att han nog gör nog snart vad som helst för att få uppmärksamhet och medlidande ifrån Karin som han skulle försöka få medlidande utav - enligt hans omkastade planer just för nu. Det verkar faktiskt som att han tror sig själv om att lyckas med det också
Senast redigerad av CS128 2023-01-23 kl. 20:48.
2023-01-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80500
Spelar det någon roll?

Snälla id-vänster/präktighetsminister! Håll dig till familjeliv eller facebook om du skall hålla på så där.
2023-01-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Viktor verkar tvärsäker på att få ligga med Karin, han inser inta att alla kanske inte vill ligga runt i nationell tv...

Bara en tidsfråga, Kung Viktor går och väntar på hennes ägglossning.
2023-01-23, 21:12
Medlem
ChiCoLas avatar
Såg intervjun nu.
Han sitter ich tycker synd om sig själv
I 50 minuter. Istället för att typ säga ”fan vilket svin man verkar som, man kanske sa lite dumma saker ” så gnäller han och försöker framställa sig som världens bästa person all times.
2023-01-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Såg intervjun nu.
Han sitter ich tycker synd om sig själv
I 50 minuter. Istället för att typ säga ”fan vilket svin man verkar som, man kanske sa lite dumma saker ” så gnäller han och försöker framställa sig som världens bästa person all times.

Det är synd om honom, Eddie styr honom.
2023-01-23, 21:38
Medlem
N!xxos avatar
Viktor må vara en idiot MEN tror ändå att det kommer vara många unga korkade tjejer som vill fukta fittan i ansiktet på honom efter farmen, det kommer höja honom själv ännu mer tyvärr.
Varför? Jo då kan dom sedan skryta med att dom legat med en "kändis"

Samtidigt som jag ogillar hans sätt att tro han är guds gåva till kvinnan så är det roligt att det händer något.
Hoppas Karin fixar veckan som storbonde och att uppdragen blir godkända, känns dock som det verkar vara omöjligt senaste säsongerna?
2023-01-23, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Han, den där Grandiosa* (som till och med benämnde sig själv som Farmens Bachelor när Anna stod där ) har nog större chans att få NÅGON form av utdelning om han stoppar en viss grejj i Varm- och Kallröken de ska bygga som Wincent gav dem i uppdrag i dagens avsnitt.

Inte för att jag tror att någon av tjejerna/kvinnorna skulle nappa efter det på den Grandiosa* filuren om han skulle göra det MEN han verkar så desperat på uppmärksamhet ifrån kvinnorna nu att han nog gör nog snart vad som helst för att få uppmärksamhet och medlidande ifrån Karin som han skulle försöka få medlidande utav - enligt hans omkastade planer just för nu. Det verkar faktiskt som att han tror sig själv om att lyckas med det också
Haha, ja när han drog till med Farmens bachelor höll jag på att dö av skratt. Farmens lagårdsråtta skulle jag vilja säga .

Det märktes hur kul Anna hade när Viktor inte blev vald till storbonde, hon njöt av att grilla honom. Och när tänker hamburgerturken kapa av sin arm?
2023-01-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Viktor må vara en idiot MEN tror ändå att det kommer vara många unga korkade tjejer som vill fukta fittan i ansiktet på honom efter farmen, det kommer höja honom själv ännu mer tyvärr.
Varför? Jo då kan dom sedan skryta med att dom legat med en "kändis"

Samtidigt som jag ogillar hans sätt att tro han är guds gåva till kvinnan så är det roligt att det händer något.
Hoppas Karin fixar veckan som storbonde och att uppdragen blir godkända, känns dock som det verkar vara omöjligt senaste säsongerna?

Ser ut som att han har en rejäl banan också, ja många unga kvinnor kommer nog stå på kö för honom.
2023-01-23, 21:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Tova..
Hur är det ens möjligt att veta så lite om allt?
Inte sett en höna på riktigt?
Vad är det med negrer och deras jävla IQ.
Det fick ju till slut fått sin förklaring i dagens avsnitt.

Extrem syrebrist vid födseln!

Är ju helt klart betydligt mindre trångt och påfrestande för barnet att födas vaginalt.

Förklarar ju också vissa nyansskillnader.
2023-01-23, 22:53
Medlem
Zyxel04s avatar
Jag är en person som gillar drama och detta ser intressant ut med Viktor.

Han är kanske en typisk dousch men han går in stenhårt för att vinna och det gillas. Det känns dock som att han inte kommer bli långvarig, jag tror att han själv kommer be om att bli utröstad efter några veckor. Den typen av karaktär som går "all in" och är lite elak brukar inte orka psykiskt har jag märkt.

Vi får väl se om han kan "smöra" sig hos Karin vilket han hade tänkt. Känns som de kommer faila, men kanske inte.

Intressant att Julia inte valde honom till storboende. I "efter-tinget-intervjuen" så sa hon att hon hade fattat att Viktor var fejk eftersom han ej gick ner till henne när hon var på golvet. Detta känns dock långsökt. Jag undrar om inte hon hade fått reda på Viktors rätta agerande på något annat sätt, kanske genom att produktionen sa det till henne.

Eddie och Viktor har blivit lite av ett radarpar och Eddie känns lite virrigibland men verkar ändå ha en del tankar och åsikter. Han är bra att ha med för han har ändå en ambition att bli en paktledare.

Har tolkat det som om det är Sebastian, han skåningen och Tova som är lite på deras sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in