Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Av de chattar jag sett ligger dumpens "barn" i lä jämfört med gäddorna gällande pådrivande, språk och "äcklande", Dumpen hade kunnat dra på mer och ändå vara autentiska sett till hur vissa barn/unga agerar.
Det kan man tycka, vi får nöja oss med att konstatera att människor som utnyttjar svagare individer/individer i beroendeställning tillhör mänsklighetens avskräde.
Du är medveten om, att Dumpen själva väljer ut de loggar som får gäddan att se ut så dålig ut som möjlig?
Vi som läsare får aldrig den fulla bilden, vad som sagts eller gjorts.
Det vi dock vet, är att Dumpen nästan uteslutet, skickar barnporr och naket till "gäddan", för att försöka manipulera gäddan att göra samma sak.
Min erfarenhet av det materialet som jag tagit del av, och själv sett fiskare i action, är att Dumpen definitivt är den drivande parten i interaktionen, och nästan uteslutet är den som först tar kontakt med gäddan, oftast via en gruppchatt.
Jag har sagt det flera gånger tidigare, men tåls att upprepas, majoriteten av dom scenarier som målas upp av Dumpen är HELT orealistiska, inget barn hade hetsat Lennart 70 år att visa magen och resten av bagaget. Än mindre be om att bli av med oskulden, det första man gör i konversationen.
Om Dumpen verkligen värnade om våra barn, så hade dom engagerat sig partipolitiskt, och inte göra allt för en Swish.