2023-01-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePuppetMaster
Gädda #169 dömdes till 2 år och 4 månaders fängelse, för förberedelse till grov våldtäkt och grovt koppleri. Hela hennes dom ligger helt ute på Dumpen

https://dumpen.se/2022/03/25/36-arig-kvinna-domd-for-valdtakt-mot-barn/
Hon kommer aldrig få jobb som barnskötare, förstår hon inte det? Bättre att gå en annan utbildning, helt rätt om skolan upplyste henne om det.
Citera
2023-01-23, 19:49
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Av de chattar jag sett ligger dumpens "barn" i lä jämfört med gäddorna gällande pådrivande, språk och "äcklande", Dumpen hade kunnat dra på mer och ändå vara autentiska sett till hur vissa barn/unga agerar.

Det kan man tycka, vi får nöja oss med att konstatera att människor som utnyttjar svagare individer/individer i beroendeställning tillhör mänsklighetens avskräde.

Du är medveten om, att Dumpen själva väljer ut de loggar som får gäddan att se ut så dålig ut som möjlig?
Vi som läsare får aldrig den fulla bilden, vad som sagts eller gjorts.
Det vi dock vet, är att Dumpen nästan uteslutet, skickar barnporr och naket till "gäddan", för att försöka manipulera gäddan att göra samma sak.

Min erfarenhet av det materialet som jag tagit del av, och själv sett fiskare i action, är att Dumpen definitivt är den drivande parten i interaktionen, och nästan uteslutet är den som först tar kontakt med gäddan, oftast via en gruppchatt.

Jag har sagt det flera gånger tidigare, men tåls att upprepas, majoriteten av dom scenarier som målas upp av Dumpen är HELT orealistiska, inget barn hade hetsat Lennart 70 år att visa magen och resten av bagaget. Än mindre be om att bli av med oskulden, det första man gör i konversationen.

Om Dumpen verkligen värnade om våra barn, så hade dom engagerat sig partipolitiskt, och inte göra allt för en Swish.
Citera
2023-01-23, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
<3

<3

Tack vad ni är gulliga! Jag har fullt upp irl men slänger ett öga då och då. Känner lättnad varje gång jag ser de balanserade rösterna bland spammet av moralfattiga knäppgökar.

Läsvärt? Knappast. Det finns gott om sexuellt pådrivande destruktiva barn i Sverige, inte minst bland flickor. Sexuellt utåtagerande destruktiva beteenden bland barn och unga är en varningssignal om att ett barn på något sätt far illa/lider av psykisk ohälsa. Så Dumpens "barnsamtal" sticker inte ut, de är i många fall autentiska med hur barn/unga kan bemöta äldre i den här sortens destruktiva möten där barnet/ungdomen söker bekräftelse, pengar, droger eller annan tjänst. Detta är också delförklaring till att pedofiler och hebefiler på fullt allvar lämnar redogörelser om att deras intima/sexuella relation med barn/ungdom baserats på ömsesidig kärlek. Att pedofiler/hebefiler inbillar sig att de haft/har/kan ha sexuell kärleksrelation med barn/unga kan i sig förklaras med att många av dem är behäftade med någon sorts psykiatrisk diagnos.
Kloka ord och hur gäddlingarna här och förövare irl kan ens tycka det ger dem frikort är beklämmande osunt, minst sagt.
Citera
2023-01-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Det väl främst inte autenciteten jag vill lyfta fram utan att "barnet"/fiskaren/Dumpen är pådrivande, något som brukar förnekas an dumpenfanatiker här i tråden.

Borde det inte vara olagligt att utnytta någon med självskadebeteende oavsett ålder? är väl lika skadligt för en 19-åring som en 14-åring.
Det som förnekas är två saker, att de tar första kontakten (skedde sist och då påpekades det varför, att barn hade kontaktats av mannen och kontaktat Dumpen för att få hjälp att stoppa honom. Han var alltså bekräftad aktiv barn-groomare) och att penisbilder inte efterfrågas. Barn kan vara hur pådrivande som helst, det borde tvärt om få dem att backa blixtsnabbt.
Citera
2023-01-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Du är medveten om, att Dumpen själva väljer ut de loggar som får gäddan att se ut så dålig ut som möjlig?
Det vi dock vet, är att Dumpen nästan uteslutet, skickar barnporr och naket till "gäddan", för att försöka manipulera gäddan att göra samma sak.

Min erfarenhet av det materialet som jag tagit del av, och själv sett fiskare i action, är att Dumpen definitivt är den drivande parten i interaktionen, och nästan uteslutet är den som först tar kontakt med gäddan, oftast via en gruppchatt.

Jag har sagt det flera gånger tidigare, men tåls att upprepas, majoriteten av dom scenarier som målas upp av Dumpen är HELT orealistiska, inget barn hade hetsat Lennart 70 år att visa magen och resten av bagaget. Än mindre be om att bli av med oskulden, det första man gör i konversationen.

Om Dumpen verkligen värnade om våra barn, så hade dom engagerat sig partipolitiskt, och inte göra allt för en Swish.
Vet du, vad de än kan ha sagt du tycker rättfärdigar vad som visas har du fel. De skulle kunna läsa pater noster resten av loggarna, det de skriver vi sett kan aldrig någonsin vägas upp. Vad är det för fel i huvudet på dig?!
Citera
2023-01-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fula gubbar fick man höra om ja men fula tanter är ett relativt nytt begrepp och hade sin peak när skäggbarnen började vallfärda till Sverige. Tanterna öppnade sina hem som en god fe. Dumplingarna är tyvärr inte intresserade av att ta den pucken. Skulle vara kul att se Sara konfrontera en sån fet halvdement tant.
Det var ju en pedofilkärring som åkte dit nedåt landet någonstans? Bibliotekarie. Inte tack vare Dumpen utan FBI, men ändå. Lagt ut bild på sin egen dotter som barn. Så nog finns de, men att damerna som öppnar sig för afghanska unga herrar hänger knappast på KiK.

Men då du är en sådan som stönande raljerar om "skäggbarn" och deras presumtiva ålder, tycker du inte att du skjuter dig själv i foten ganska duktigt här?
Citera
2023-01-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivhoran
Vi pissar och är helt rena, vet inte vart folk har fått att vi super och pundar varje dag, ett jävla skämt.
Sen så visst moraliskt fel absolut men att han skulle komma till skada på något sätt skulle aldrig ha hänt, hon är en fantastisk mamma och skulle aldrig låta något hända honom.
Fast det gjorde det ju precis. Fan så efterblivet resonerat.
Citera
2023-01-23, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det som förnekas är två saker, att de tar första kontakten (skedde sist och då påpekades det varför, att barn hade kontaktats av mannen och kontaktat Dumpen för att få hjälp att stoppa honom. Han var alltså bekräftad aktiv barn-groomare) och att penisbilder inte efterfrågas. Barn kan vara hur pådrivande som helst, det borde tvärt om få dem att backa blixtsnabbt.

Så de är alltså efterfrågade!?

Ja, finns sexuella motiv till att chatta borde de ju backa redan när de får åldern klar sig.
Senast redigerad av -Klarafina- 2023-01-23 kl. 20:11.
Citera
2023-01-23, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Viktigt meddelande! Viktigt meddelande! 📢🔊

En pedofil har utbrutit i byggnaden. Lämna omedelbart byggnaden genom närmaste utgång. Yes, ni hörde rätt mina vänner.

Den mest curryrykande currynegern av alla currysniffande currynegrer slog för 14 veckor sedan ner sina bopålar på ny ort, långt ifrån sina barn och före detta fru. Jag trodde det var Mumbai, men tänk vad fel jag kunde ha. Det blev ingen lokförare av den gamle ingenjörspedofilen. För nytillkomna tittare var denna halvfigur också medgrundare till ett bolag inom enzymteknik som SEB stöttat med över 100 miljoner. När konfrontationen publicerades tog det inte många timmar innan curryknarkarpeddots nuna försvann från företagets hemsida.

https://dumpen.se/2022/02/23/en-lina-bubblor-och-barn-napp-igen/

Rebus

Robin, som han kallas i videon, bor numera i den större staden som ligger längst in i Bråviken. Han borde dock kallas för Annandagspedofilen på heltid nu med tanke på det namn han nu har som tilltalsnamn, sitt tidigare andranamn.

Förnamn: Utgå från förnamnet på den Wilson som suttit länge i Let's Dance-juryn. Ta bort sista bokstaven och dubbla det du har kvar. Avsluta med att lägga till motsatsordet för "natt" och ta bort sista bokstaven.

Mellannamn: En enda bokstav. Denna bokstav är namnet på ett programspråk och en utvecklingsmiljö som huvudsakligen används för statistiska beräkningar och datavisualisering. Samt första bokstaven i förnamnet på tennisspelande Söderling.

Efternamn: Samma som den läkare och författare vid förnamn Rangan som gjort internationell succé med sina böcker Hälsobalansen och Stressbalansen. Han är förespråkare av livsstilsmedicin och i sitt arbete med patienter betonar han vikten av det man kan göra själv för att slippa bli sjuk. Driver även en populär podcast om hälsa, Feel Better, Live More. Tidigare har han gjort tv-serien Doctor in the House för BBC1.

Adress: Tre delar. Första är namnet på vår tjockaste trädart som också har en tendens att bli väldigt gammal och där en variant av trädet inleds med kork-. Andra delen är samma som namnet på ett köpcentrum sju km väster om Uddevalla. Lägg till bokstaven för genitivändelse och avsluta med en synonym till "vägen" som rimmar på flatan.

P.s. Det hade varit önskvärt med en fin tavla på currynegern att pryda min signatur med. Möjligen en "Currynegern in the box"-variant eller kanske bakom ratten på ett lok. Låt fantasin flöda.

Han var inte så Chattig och sprang bra även utan fålar. Tack turken! Bra observerat och larmat för kyven!
Citera
2023-01-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Så de är alltså efterfrågade!?

Ja, finns sexuella motiv borde de ju backa redan när de får åldern klar sig.
Läsförståelsen lite tunn? Som frisyren kanske?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino

Varför ljuger du för? Dumpen har aldrig skickat barnporr eller naket.
Citera
Medlem
JuniorDahlens avatar
http://www.bodycontact.com/kontaktannons/13221598/pappa-med-dotter-nej-inge-olagligt-%E5-hon-ska-inte-va-me

Dumpenbait? 127 hungriga gäddor har skickat in sina svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in