Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Det var inte någon siffra som han gav. Vad får du det ifrån? Den som försöker utplåna Ryssland kommer att gå under i ett kärnvapeninferno. Det är kanske värt det?
Så du menar att du ljuger eller att Black inte kan räkna
Det här skrev du
Den amerikanske översten och senatorn Richard Black hävdar de ukrainska
förlusterna 100x högre än de förluster USA led i Vietnam. Det handlar om en signifikant avbefolkning av Ukraina i vilket Zelenskys proxyregim skyfflar in ukrainska män i köttkvarnen på löpande band.
Allt fler rapporter kommer också om missförhållanden i AFU. Vapen och ammunitionsbrist. Ordervägran bland hela förband och befäl som misshandlar soldater ovilliga att gå ut på rena självmordsuppdrag.
(Min fetning)
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
Vidare skrev du
"6 miljoner ja, den magiska siffran. Nu sade den amerikanske översten och senatorn iof att han gjorde sin
förlustberäkning per capita. Det var i ett ryskt Tv-program där han intervjuades"
(Min Fetning)
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
När jag skrev 5.8 milj så var det döda. Men du skrev att Black sa förluster. Det innebär med att Ukraina ska ha tagit 21.6 milj förluster. Om vi ska tro ditt första inlägg. Om vi räknar per Capita. (Jag hoppas du vet vad det betyder). Om vi ska tro ditt andra inlägg så blir de ukrainska förlusterna 2.8 milj. Tror du att dessa siffror är korrekta eller kan Black snurrat till det, kanske ljugit.
Förluster i krig
beräknas på döda, skadade, saknade och krigsfångar. Jag var extra snäll med dig och Black då jag bort am skadade i vietnamkriget, som inte besökte sjukhus. Tarr du med dem så får du lägga till 15 milj eller 1.8 milj. Beroende på vilket av vad du skrev ovan Black sa.