Citat:
Ursprungligen postat av
clutchshooter
Mår du bra? Det är du som har kommit med en massa påståenden, då är det du som ska bevisa eller komma med länkar som styrker ditt påstående. Så, fram med dom, vi väntar.
Okej, fair enough.
Jag vill bara säga följande: jag gjorde ett längre inlägg som bestod i ett resonemang. Om du kunde vara så vänlig att bryta ned din frågeställning så att du ger mig konkreta frågor om specifika uppgifter som jag levererade i min postning, så ska jag svara på det. När du bara skriver "länka till källor!" så vet jag inte vad du menar. Med exempel på en konkret fråga menar jag spörsmål av typen: "Hur vet du att det var förband just från 58:e armén som deltog i framryckningen?"
Men kan vi då enas om följande: Du berättar för mig vad som ägt rum i Zaporizjzja under de senaste dygnen och så ger jag dig belägg på de uppgifter som du vill ha?
Kanske kan vi lyfta tråden och komma bort från utslungandet av diverse invektiv, utan istället få tillstånd en dialog där brytandet av olika åsikter leder till ökandet av kunskap på båda sidor?