2023-01-22, 08:49
Medlem
mammaRunkarGrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Men jaga själv dessa unga gäddor då.
Visa oss sen hur du gör.

Ja just det, det kan du inte göra, för du är anonym.

https://dumpen.se/2022/08/21/15141/

Denna gädda var 19 år vid händelsen.
Citera
2023-01-22, 08:50
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Märkligt hur ni försöker normalisera och minimalisera detta avartsbeteende som drabbar våra barn.
Det handlar knappast om en normal dejt i bästa samtycke.
Det är förhållandevis normalt med snuskgubbar på diverse forum, och det ska minimaliseras eftersom att det inte är och aldrig har varit något problem. Om man inte vill ha kontakt med dessa så är det vara att göra som svenska ungdomar redan har gjort i 30 år: Ignorera eller blocka dem.
Citera
2023-01-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är förhållandevis normalt med snuskgubbar på diverse forum, och det ska minimaliseras eftersom att det inte är och aldrig har varit något problem. Om man inte vill ha kontakt med dessa så är det vara att göra som svenska ungdomar redan har gjort i 30 år: Ignorera eller blocka dem.
Hahaha, inga problem på 30 år! Och det vet du?
Nu vill du skuldbelägga barnen som råkat i klorna på dessa manipulerande vider.
Känns det bättre för dig själv då?
Citera
2023-01-22, 09:07
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Hahaha, inga problem på 30 år! Och det vet du?
Nu vill du skuldbelägga barnen som råkat i klorna på dessa manipulerande vider.
Känns det bättre för dig själv då?
Ja, självklart har en ungdom som skriver med en gubbe en del i att en högst eventuell träff blir av. Problemet för dig är bara att det i praktiken aldrig händer, och som jag ser det så hade du i princip lika gärna kunnat vara arg på utomjordingar som sodomerar treåringar med elvisp.

Det känns mycket bra för mig att skriva detta, och det verkar som om det är jobbigt för dig. Är det att ditt godhetsknarkande blottas, eller var är problemet?
Citera
2023-01-22, 09:10
Avslutad
Citat:
Det kommer komma fram mycket mögel om denna fd polis. Detta var inte första gången han gav sig på barn.
Annat polisdistrikt är inkallat för utredning, IT-forensiker har varit på plats och det har även gjorts en husrannsakan.

Media skrev ju om rektorn så man kan ju hoppas att det skrivs om den här polisen också?
Och stämmer det dessutom att kollegorna valt att titta åt ett annat håll så borde det skrivas ännu mer.
En annan kommentar på Dumpen om samma polis:
"21 januari, 2023 kl. 19:40
Man kan ju bara hoppas att polisen kan få ut hans historik på kik, äcklet har haft kik i 3670 dagar!!"

Man kan tycka vad man vill om Dumpen och om Patrik och Sara, men i grunden öppnar det upp ögonen på samhället.
Ska rektorer, poliser, idrottslärare, kuratorer och massa annat viktigt samhällsfolk missköta de ansvarsfyllda ämbeten de dessutom lyfter lön på genom att samtidigt vara pedofiler och hebefiler?
Tycker verkligen Sveriges befolkning att det är helt i sin ordning?
Något är i grunden tvunget att förändras.
Citera
2023-01-22, 09:11
Medlem
Citat:
Ja, självklart har en ungdom som skriver med en gubbe en del i att en högst eventuell träff blir av. Problemet för dig är bara att det i praktiken aldrig händer, och som jag ser det så hade du i princip lika gärna kunnat vara arg på utomjordingar som sodomerar treåringar med elvisp.

Det känns mycket bra för mig att skriva detta, och det verkar som om det är jobbigt för dig. Är det att ditt godhetsknarkande blottas, eller var är problemet?
Problemet är vuxna som inte fattar att de har en snedvriden sexualitet. Problemet är att de försöker snärja barn som inte kan försvara sig.
Barn far illa av att bli våldtagna.
Du borde kontakta Preventel
Citera
2023-01-22, 09:16
Avslutad
Citat:
För mig är sjukdom något som har diagnoskriterier, och jag brukar därför vara mycket försiktig med att kalla människor för sjuka. Att skicka penisbilder till ett baaaarn visar att man är en snuskgubbe, inte att man är sjuk.
Man behöver inte vara sjuk för att utföra vissa handlingar som i dagligt tal kan kallas för sjuka, och ha ett beteende som kan kallas för sjukt.
Citera
2023-01-22, 09:17
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Problemet är vuxna som inte fattar att de har en snedvriden sexualitet. Problemet är att de försöker snärja barn som inte kan försvara sig.
Barn far illa av att bli våldtagna.
Du borde kontakta Preventel
Nej, problemet är sexualbrottsdårar som inte förstår att det alltid har funnits äldre herrar fantiserar om baaaarn. Så var det även när jag var baaaarn, och på den tiden så hade vi inga som helst problem att tacka nej.

Baaaarn far illa av att bli kallade för baaaarn och behandlade som utvecklingsstörda.

Kan du utan personangrepp motivera varför jag borde ringa preventel? Vad ska jag säga? Hej, jag heter Gynekologstol och har en uppfattning som avviker från godhetsknarkares?
Citera
2023-01-22, 09:19
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Man behöver inte vara sjuk för att utföra vissa handlingar som i dagligt tal kan kallas för sjuka, och ha ett beteende som kan kallas för sjukt.
Fast om vi skall använda oss av dagligt tal i den här tråden så kan vi ju sluta använda ordet barn omedelbart.
Citera
2023-01-22, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Media skrev ju om rektorn så man kan ju hoppas att det skrivs om den här polisen också?
Och stämmer det dessutom att kollegorna valt att titta åt ett annat håll så borde det skrivas ännu mer.
En annan kommentar på Dumpen om samma polis:
"21 januari, 2023 kl. 19:40
Man kan ju bara hoppas att polisen kan få ut hans historik på kik, äcklet har haft kik i 3670 dagar!!"

Man kan tycka vad man vill om Dumpen och om Patrik och Sara, men i grunden öppnar det upp ögonen på samhället.
Ska rektorer, poliser, idrottslärare, kuratorer och massa annat viktigt samhällsfolk missköta de ansvarsfyllda ämbeten de dessutom lyfter lön på genom att samtidigt vara pedofiler och hebefiler?
Tycker verkligen Sveriges befolkning att det är helt i sin ordning?
Något är i grunden tvunget att förändras.
Ja Dumpen öppnar upp och påvisar detta vanligt förekommande brott mot barn. De jobbar för en förändrad och skärpt lagstiftning som bättre kan skydda våra barn.

När det gäller polisgäddan så agerade polisen föredömligt.
De beslagtog hans mobil på plats och ringde in ett annat polisdistrikt att utreda för att det förelåg en jävssituation då det rörde en fd kollega.
IT-forensiker har varit på plats och det har även genomförts en husrannsakan hos den fd polismannen.
Dumpen har fått lämna in de uppgifter de har.
Tror säkert det kommer komma fram mera ur detta ärende.
Citera
2023-01-22, 09:24
Medlem
Citat:
För mig är sjukdom något som har diagnoskriterier, och jag brukar därför vara mycket försiktig med att kalla människor för sjuka. Att skicka penisbilder till ett baaaarn visar att man är en snuskgubbe, inte att man är sjuk.
Bara en liten ”snuskgubbe” som inte gör någon större skada…?
Så du vill minimalisera ett brott och att avarten ska accepteras.
Men vet du, det är inte och ska inte vara accepterat hur mycket du än sprattlar för den sakens skull.
En frisk sansad människa gör inte så.
Citera
2023-01-22, 09:28
Medlem
Citat:
Nej, problemet är sexualbrottsdårar som inte förstår att det alltid har funnits äldre herrar fantiserar om baaaarn. Så var det även när jag var baaaarn, och på den tiden så hade vi inga som helst problem att tacka nej.

Baaaarn far illa av att bli kallade för baaaarn och behandlade som utvecklingsstörda.

Kan du utan personangrepp motivera varför jag borde ringa preventel? Vad ska jag säga? Hej, jag heter Gynekologstol och har en uppfattning som avviker från godhetsknarkares?

Varför skriver du baaaarn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in