2023-01-22, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Har du några som helst bevis för det?
Jag misstänker efter att ha läst dina inlägg att du bara är full av skit men kanske kan du överraska här.

Inga bevis fast hade inte förvånat mig.Skumt att det inte finns en enda 19 åring eller?
Citera
2023-01-22, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Så är det S och P ger 18-19 åriga gäddor ett pass för att de är nära i ålder. Det fattar man ju. Först de är inte logiskt att inte en ända 18 åring skrivit till en fjortis, killar i i den åldern gör det titt som tätt.

Fast dom man förstår skiter dumpen i dessa.

Citat:
Inga bevis fast hade inte förvånat mig.Skumt att det inte finns en enda 19 åring eller?

Inga bevis fast det skulle inte förvånat dig??
Du drägglar ner tråden med ditt ordbajseri, påståenden som saknar verklighetsförankring.
Ser du spöken i garderoben också?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-22 kl. 08:21.
Citera
2023-01-22, 08:23
Medlem
Citat:
Du menar alltså att jag inte borde få ha åsikter? Det har väl alla rätten att ha. Bara för det är jag inte som gäddorna som hängts ut i Dumpen.Jag bara tror att genom att hänga ut någon så förstör man inte bara för gäddan utan för familjen,barn har blivit slagna för sin fars synder tycker du det är okej?

Och ja jag tror att vissa av dessa männen kan bli väldigt farliga i framtiden de tror jag faktiskt. Tror bara Dumpen är fel väg att gå och det har jag rätten till att tycka.

Tyck vad du vill, jag har ringat in dina mönster och har en god bild av vad du skriver.
Det en människas hjärta är fult av, det vill man prata om. Du gillar riktigt unga tjejer.

Du är sur för att du
Du tycker att man ska låta gäddorna vara i fred för att en gädda slagit sina barn.
Är det så? I så fall kom de billigt undan.

Själv ser jag hundratals eller tusentals som våldtar, minns att en bit över 20% har blivit utsatta för sexuella övergrepp.

Du är ledsen för att du inte kan komma undan med att vara 19 år och som du skriver, kunna få ihop det med en riktigt ung tjej, du är så tydlig med din sorg i detta.

Du tycker ochså att det är viktigt att lyfta fram att man kan ligga med en ung människa, så ung som möjligt.
Hur många gånger har du berört detta, att man kan gå nära de lägsta åldrarna under olika omständigheter.

Vi sparar ner det du skriver utifall att.
så vi har det i framtiden.

Dumpen har varnat tusentals föräldrar om att det finns gäddor en masse.
Det gillar du inte.

Hörru nöj dig med at tunga tjejer är söta, vackra, roliga och kanske glada och lyckliga.
MEN GE FAN I ALLT UNDER DIN ÅLDER
DU FÖRSTÖR NOG MER ÄN EN PAPPA SOM....SLAGIT ETT BARN FÖR ATT DUMPEN FÅNGAT 200 GÄDDOR.
Senast redigerad av Witgeinstein 2023-01-22 kl. 08:30.
Citera
2023-01-22, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Med tanke på att i princip ingen som hängs ut har någon chans att få sätta på en 13-åring så tvivlar jag på det. Själv tror jag att det handlar om godhetsknarkande och att plocka billiga sociala poäng. Själv lever jag ett ganska lyckat liv och har därför inget behov av dessa saker, men om man är ett white trash vars största kvalitet är att man inte har kommit ut som hebefil så kan några ryggdunkningar nog vara lockande.

Sant ingen av ”gäddorna ” hade någonsin haft en chans på en riktigt fjortis. Om ens någon kvinna överhuvudtaget?
Citera
2023-01-22, 08:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
För många va det även först gången de skrev till ett baaaaaarn då de skrev med dumpens fiskare. Sen att några rediga as åkt dit är väl bra på ett sätt, fast hjälper de något att de finns på dumpen? Kommer de bättra sig nu?
Jag skulle kunna tänka mig att de flesta av de som hängts ut har skrivit tusentals gånger, både till baaaarn och vuxna. Jag tror dock att det var första gången i den bemärkelsen att de inte har fått någon form av svar innan Dumpen svarade. Det är detta som jag menar med att gubbarna utgör en form av bakgrundsbrus på internet, och så har det varit i 30 år. När människor säger att de innan Dumpen "inte hade någon aning" så låter de ungefär som Stefan Löfven när han "inte såg det komma".
Citera
2023-01-22, 08:35
Medlem
Citat:
Jo så är det nog de flesta hatar på dom som kan få något de själva vill ha, Svenska avundsjukan.

Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Med tanke på att i princip ingen som hängs ut har någon chans att få sätta på en 13-åring så tvivlar jag på det. Själv tror jag att det handlar om godhetsknarkande och att plocka billiga sociala poäng. Själv lever jag ett ganska lyckat liv och har därför inget behov av dessa saker, men om man är ett white trash vars största kvalitet är att man inte har kommit ut som hebefil så kan några ryggdunkningar nog vara lockande.

Citat:
Sant ingen av ”gäddorna ” hade någonsin haft en chans på en riktigt fjortis. Om ens någon kvinna överhuvudtaget?

Märkligt hur ni försöker normalisera och minimalisera detta avartsbeteende som drabbar våra barn.
Det handlar knappast om en normal dejt i bästa samtycke.
Citera
2023-01-22, 08:36
Medlem
Citat:
Jag försöker bara förklara att det finns ingen tonårs tjej eller kvinna oavsett ålder som hade varit intresserade av dessa gäddor. Att de ens själva tror att någon kvinna ska va intresserad av dom förvånar mig.

Många av de männen som hängts ut hade aldrig skrivit till en ung tjej om inte Dumpens fiskare skrivit först.

Du skyddar gäddor i onödigt stor grad.
Varför då?
Citera
2023-01-22, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp #186
Konstabelgjedde
https://dumpen.se/2023/01/20/konstapel-gadda-186-vara/

En av kommentarerna på Dumpen om polisen som åkte dit:
"21 januari, 2023 kl. 14:05
Han har alltid varit ett äckel, det borde alla hans fd kollegor sett när dom tjänstgjorde med honom. Han var vidrig mot oss tjejer i Vara när vi var i tonåren på tidigt 90-tal och framåt."
Citera
2023-01-22, 08:41
Medlem
mammaRunkarGrannens avatar
https://dumpen.se/2023/01/18/brevbararen-kommer-minst-en-gang-om-dagen-napp-185-sundsvall/?fbclid=IwAR0qkJchFxvPp4mYaDeQokHOo4xs7LFbhm0zl1iz qEFU9K-JDZ3QtrCUmqc

Vilken jävla stor dase brevbäraren har, en annan har hälften av brevbärardasen, växer den till sig på längden ju äldre man blir eller har han dragit ut den i ett skruvstäd?
Citera
2023-01-22, 08:44
Medlem
Jag håller med.
Hoppas att fler gör sig besväret att lyfta fram de som grumlar vattnet.
Citera
2023-01-22, 08:46
Medlem
Citat:
Så är det S och P ger 18-19 åriga gäddor ett pass för att de är nära i ålder. Det fattar man ju. Först de är inte logiskt att inte en ända 18 åring skrivit till en fjortis, killar i i den åldern gör det titt som tätt.

Fast dom man förstår skiter dumpen i dessa.
Men jaga själv dessa unga gäddor då.
Visa oss sen hur du gör.

Ja just det, det kan du inte göra, för du är anonym.
Citera
2023-01-22, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
En av kommentarerna på Dumpen om polisen som åkte dit:
"21 januari, 2023 kl. 14:05
Han har alltid varit ett äckel, det borde alla hans fd kollegor sett när dom tjänstgjorde med honom. Han var vidrig mot oss tjejer i Vara när vi var i tonåren på tidigt 90-tal och framåt."
Det kommer komma fram mycket mögel om denna fd polis. Detta var inte första gången han gav sig på barn.
Annat polisdistrikt är inkallat för utredning, IT-forensiker har varit på plats och det har även gjorts en husrannsakan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in