Citat:
Ursprungligen postat av
60minuter
Du menar alltså att jag inte borde få ha åsikter? Det har väl alla rätten att ha. Bara för det är jag inte som gäddorna som hängts ut i Dumpen.Jag bara tror att genom att hänga ut någon så förstör man inte bara för gäddan utan för familjen,barn har blivit slagna för sin fars synder tycker du det är okej?
Och ja jag tror att vissa av dessa männen kan bli väldigt farliga i framtiden de tror jag faktiskt. Tror bara Dumpen är fel väg att gå och det har jag rätten till att tycka.
Tyck vad du vill, jag har ringat in dina mönster och har en god bild av vad du skriver.
Det en människas hjärta är fult av, det vill man prata om. Du gillar riktigt unga tjejer.
Du är sur för att du
Du tycker att man ska låta gäddorna vara i fred för att en gädda slagit sina barn.
Är det så? I så fall kom de billigt undan.
Själv ser jag hundratals eller tusentals som våldtar, minns att en bit över 20% har blivit utsatta för sexuella övergrepp.
Du är ledsen för att du inte kan komma undan med att vara 19 år och som du skriver, kunna få ihop det med en riktigt ung tjej, du är så tydlig med din sorg i detta.
Du tycker ochså att det är viktigt att lyfta fram att man kan ligga med en ung människa, så ung som möjligt.
Hur många gånger har du berört detta, att man kan gå nära de lägsta åldrarna under olika omständigheter.
Vi sparar ner det du skriver utifall att.
så vi har det i framtiden.
Dumpen har varnat tusentals föräldrar om att det finns gäddor en masse.
Det gillar du inte.
Hörru nöj dig med at tunga tjejer är söta, vackra, roliga och kanske glada och lyckliga.
MEN GE FAN I ALLT UNDER DIN ÅLDER
DU FÖRSTÖR NOG MER ÄN EN PAPPA SOM....SLAGIT ETT BARN FÖR ATT DUMPEN FÅNGAT 200 GÄDDOR.