Citat:
Ursprungligen postat av
Familyunited
Kolla upp människorättsaktivist och barnrättsaktivist. Det är benämningen för oss. Alla som varit utsatta för detta helvete och är oskyldig vet och vi är många.
Sluta vara elaka och onda.
Är det några som är onda så är det ni i Familyunited. Jag sitter just nu och gör inlägg om dig Fia. Du och din grupp är helt otroliga. För någon dag sedan så var det två ungdomar varpå den ena var en klok, modig och helt sanningsenlig som bland annat berättade om hennes upplevelser. Hon berättade att hon blivit både fysiskt och psykiskt misshandlad av sin mamma. Hon sa också att ni i gruppen Familyunited borde växa upp och ta tag i era liv, gå i terapi och vet du vad. En 14vårig flicka greppar problemet med er egoistiska föräldrar som har en enda tanke i huvudet och det är ni själva.
Det är märkligt att ni totalt saknar verklighetsförankring och sjukdomsinsikt men ett 14årigt barn klarar av att förstå.
Och vad gör ni i din grupp? Jo först är det en av era killar som går in i hennes profil och skriver att han diggar mamman, som slagit och psykiskt misshandlat sin dotter som bland annat fått ätstörningar.
Hur ini helvetet är ni i din grupp funtade som kan bete er så. Sen vädjade flickan att ni skulle sluta trakassera henne, lyssnade ni? Nej då, flera av er andra i gruppen spydde galla över henne.
Man kan bara tacka domstolen för att i ditt fall så gjorde de helt rätt. Ingen i er grupp borde ens få komma i närheten av barn. Vad hände sen då. Jo då sitter lilla MammaFia, ironiskt namn, och spyr galla över flickan. Helt jävla makalöst och bara så du vet det så klipper jag en film med era påhopp som skall skickas till IVO, dit ni ju ska och spy galla över soc.
En från eran grupp har 33 socanmälningar på sig bland annat där ena parten anklagar den andre för sexuella övergrepp som helt saknar grund sen har den personen 21 mål hos domstolen på kort tid.
Gud förbjude att dessa människor någonsin, i vart fall inte en dag innan de kommit till insikt, gått i terapi och blivit friska. Tydligt är också när man hör era historier att ni själva har dåliga erfarenheter från er uppväxt med övergrepp av olika art. Kanske vore det ni som skulle känna empati för era barn och göra allt för dem, terapi?
Munnens bekännelse betyder ingenting, det är handling som räknas.
Nu ska jag inte spy som mycket till men Fia du säger i en av dina live som jag fått bland annat att du och din kille blockerar samtliga som ifrågasätter er och era syften.
Slutligen. När man sen upptäcker att Family united och Diktatorn Mikail i Partiet nyans det blev absolut spiken i kistan för er!!!
Mbh Jag!