2023-01-21, 23:14
Medlem
SMART4SSs avatar
Buhuhu jävla Myttare! :ljuglapp:
Citera
2023-01-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
https://www.svt.se/nyheter/sapmi/jon-henrik-fjallgren-om-mordhotet-pa-skolgarden-de-gravde-en-grop

Såklart.
I dagens samhälle är SVT en trolig källa.

Vart ungen mobbad?
Säkert.
Vart han mobbad för ett han inte passa in, va lite töntig, eller helt enkelt ett mobboffer.

Ska det va så? Såklart inte.
Men gick ju bra ändå, och på bästa sändningstid.
Citera
2023-01-22, 00:05
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Han ljuger som en ren travar. Åtminstone skarvade minnesbilder och anekdoter.
Men mysig kille ändå, känns jävligt likeable på något sätt. Cool liksom.
Citera
2023-01-22, 00:09
Medlem
Buskalles avatar
Jag tror på att han hade blivit mobbad och detta är aldrig någonsin ok på någon punkt.Men det som var lite märkligt tycker jag var att han inte nämnde att han någonsin själv hade gjort något fel vilket givetvis inte berättigar att han blev mobbad men det skulle kunna vara en del av förklaringen till mobbningen . Att han blåljuger håller jag för osannolikt men om han hade ett sätt som avvek så är sådant omöjligt att hantera för barn i den åldern detta är de vuxnas uppgift .

mvh.Buskalle
Citera
2023-01-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buskalle
Jag tror på att han hade blivit mobbad och detta är aldrig någonsin ok på någon punkt.Men det som var lite märkligt tycker jag var att han inte nämnde att han någonsin själv hade gjort något fel vilket givetvis inte berättigar att han blev mobbad men det skulle kunna vara en del av förklaringen till mobbningen . Att han blåljuger håller jag för osannolikt men om han hade ett sätt som avvek så är sådant omöjligt att hantera för barn i den åldern detta är de vuxnas uppgift .

mvh.Buskalle

Blåljuger/göra sig bra i tv. Tomato, tomato.

Tycker mest synd om hunden om storyn va sann.
Citera
2023-01-22, 00:18
Medlem
Buskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Blåljuger/göra sig bra i tv. Tomato, tomato.

Tycker mest synd om hunden om storyn va sann.
Vid närmare eftertanke så är det rätt så magstarkt att skjuta en hund för att man ogillar någon kanske han ändå blåljög :-)
Citera
2023-01-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buskalle
Vid närmare eftertanke så är det rätt så magstarkt att skjuta en hund för att man ogillar någon kanske han ändå blåljög :-)

Mobbade barn kommer alltid att finnas, men skjuta (o) skyldiga hundar är inte ok.
Citera
2023-01-22, 00:25
Medlem
quts avatar
Jägarna har väl de flesta sätt, så visst finns det grottmänniskor som skjuter en hund.
Citera
2023-01-22, 00:40
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Jägarna har väl de flesta sätt, så visst finns det grottmänniskor som skjuter en hund.

Jägarna var en film.
Citera
2023-01-22, 00:42
Medlem
Stackars Jon-Henrik😢

De jävla svinen som mobbade honom borde hängas ut med namn och bild, ngn måste väl veta vilja svinen är??!
Dom ska fan i mig inte komna undan, men nu är de nog fega,
Ynkliga AS🤬
Citera
2023-01-22, 00:45
Medlem
Conams avatar
Oerhört märklig berättelse från det lilla jonet! Trovärdig?? Nja det visar sig väl.
Citera
2023-01-22, 00:48
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Jägarna var en film.
Jo men iden kommer från en verklighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto