2023-01-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är ju så där gäddorna fungerar. Ser sig som oemotståndliga och att barnen självklart vill slicka på dem. Suga. Peta i stjärten och gud vet allt som de tror att barnet vill. Fast de lagt ut bilder med sina bröst och svällande mage med hår från naveln och neråt.

Eller den där som satt på toan och hade trasiga kalsonger och sen dök upp till träffen i en tröja med en massa vit färgstänk över hela framsidan. Obetalbart hur de beter sig.
Narcissistiska/psykopatiska personer förstår inte att de inte äger hela världen och att andra är egna individer som har egna viljor och värderingar.
Sådant accepterar de inte utan det är förövarens egna begär som ska stå i centrum.

De blir galna om någon hänger ut dem med ölmage och allt, de är som troll, tål inte solljus.
Citera
2023-01-21, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Narcissistiska/psykopatiska personer förstår inte att de inte äger hela världen och att andra är egna individer som har egna viljor och värderingar.
Sådant accepterar de inte utan det är förövarens egna begär som ska stå i centrum.

De blir galna om någon hänger ut dem med ölmage och allt, de är som troll, tål inte solljus.

Jaa det är den där självkänslan som får dem att tro att en trettonåring vill bli pillade i stjärten av en gammal gubbe. Och det oavsett om det är Dumpens barnkonto eller en vilsen redan traumatiserad liten person de chattar med. När man tänker hur de mår när de väl tar sig ur en sån situation så blir det helt begripligt att de vill ta livet av sig och många av dem genomför det också. Stackars små barn.
Citera
2023-01-21, 17:50
Medlem
Citat:
Jaa det är den där självkänslan som får dem att tro att en trettonåring vill bli pillade i stjärten av en gammal gubbe. Och det oavsett om det är Dumpens barnkonto eller en vilsen redan traumatiserad liten person de chattar med. När man tänker hur de mår när de väl tar sig ur en sån situation så blir det helt begripligt att de vill ta livet av sig och många av dem genomför det också. Stackars små barn.
60minuter illustrerade det rätt bra här.
Även om det inte gick hem så är det precis så de agerar mot barn.
De ifrågasätter med härskarteknik och skapar osäkerhet.

Jag är tacksam för Dumpens arbete, de behövs för att medvetandegöra den verklighet våra barn möts av.
Citera
2023-01-21, 17:52
Medlem
Citat:
Du beskriver ju Sara till punkt och pricka :-)
Citera
2023-01-21, 17:53
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Precis där har du svaret själv? Den yngsta är 22 år ifrån Australien, precis som att det inte finns några 18-19 åringar som raggar på 14 åringar via tik tok eller instagram. Det finns fast dessa bestämmer sig P och S att ge ett så kallat ”pass” för att det inte skiljer lika mycket i ålder.ÄVEN om det är precis lika olagligt som att Bosse 62 kontaktar 13-14 åriga Lisa.

Det är inte ens rimligt att det inte finns en enda kille i den åldern som skriver till en fjortis. Det finns och sker hela tiden. Detta visar väl på att Sara och Patrik egentligen inte är det ute efter att skydda någon,utan att de stör sig bara på åldersskillnader. De tycker helt enkelt det är motbjudande och fel.Det är bevisar däremot vilken hycklare Patrik faktiskt är då han själv ligger med tjejer han skulle kunna vara morfar till.
Det är lika olagligt men det är inte lika perverterat och sjukt med två som ligger nära varandra i ålder.
Självklart är det motbjudande med vuxna som ger sig på barn.
Riktigt äckligt faktiskt när det handlar om en vuxen och ett barn
19 åringar räknas som ungdom och inte vuxna på dom flesta sätt.
Citera
2023-01-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det håller jag inte med om.
Hur kan du få ihop ekvationen till något sådant?
Har du något agg till Sara som skaver dig?

Mähä, det kan du inte svara på, så oväntat
Rabbla rappakalja utan substans är du bra på.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-21 kl. 18:19.
Citera
2023-01-21, 18:05
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Ja det beskriver Sara. Hon accepterar inte att gäddorna har egna viljor och värderingar som går emot våra lagar och traumatiserar barn. Fast det är klart att hon förstår att hon inte äger hela världen, hon samarbetar ju med polis och har diskussioner i teve med en gammal journalisträv som Janne Josefsson. Och hon argumenterar hon skriker inte åt andra människor än gäddor. Och det är helt okej med tanke på vilken verksamhet de har.

Men jag förstår att du och likasinnade kör på den metoden att försöka beskriva Saras utseende, tandlös och dan, för att försöka få henne att spricka i solen, men jag tror inte ni lyckas alls. Sara skrattar nog gott år era förtvivlade försök för ni är rätt roliga. Fast tragiskt är det likförbannat.
Citera
2023-01-21, 18:10
Medlem
Citat:
Ja det beskriver Sara. Hon accepterar inte att gäddorna har egna viljor och värderingar som går emot våra lagar och traumatiserar barn. Fast det är klart att hon förstår att hon inte äger hela världen, hon samarbetar ju med polis och har diskussioner i teve med en gammal journalisträv som Janne Josefsson. Och hon argumenterar hon skriker inte åt andra människor än gäddor. Och det är helt okej med tanke på vilken verksamhet de har.

Men jag förstår att du och likasinnade kör på den metoden att försöka beskriva Saras utseende, tandlös och dan, för att försöka få henne att spricka i solen, men jag tror inte ni lyckas alls. Sara skrattar nog gott år era förtvivlade försök för ni är rätt roliga. Fast tragiskt är det likförbannat.
Blanda inte ihop Sara med narcissistiska/psykopatiska personer som dränerar människor för sina egna behov.

I övrigt håller jag med dig men förstå och håll isär skillnaden.
Citera
2023-01-21, 18:21
Medlem
Citat:
Blanda inte ihop Sara med narcissistiska/psykopatiska personer som dränerar människor för sina egna behov.

I övrigt håller jag med dig men förstå och håll isär skillnaden.

Jag skrev inte att det var till punkt och pricka. Jag angav tydligt att det gällde att hon på ett modigt sätt inte accepterar gäddornas värdering och vilja. Hon jobbar hårt på att få de som agerar på sin vilja publiceras på Dumpen.

Självklart är hon inte narcissistisk eller/och psykopatisk. Inte Patrik heller. Men de har ju inga argument så det passar väl dem att påstå såna saker. Det skaver som du skrev. Kanske skaver i skrevet?
Citera
2023-01-21, 18:40
Medlem
Citat:
Det håller jag inte med om.
Hur kan du få ihop ekvationen till något sådant?
Har du något agg till Sara som skaver dig?

Mähä, det kan du inte svara på, så oväntat
Rabbla rappakalja utan substans är du bra på.
Oj oj vilket tålamod haha
Totalt resistent mot kritik. Bemöter alla tendenser till kritik med att antingen idiotförklara motparten, totalt förlöjliga de eller båda.
Allt annat än hennes egna agenda är sekundärt.
Diverse lögner eller förvridna sanningar när det passar henne
Exempel på sistnämda? "Dumpen tar aldrig första kontakten!" Eller jo, vänta lite... det gör dumpen om de får tips?
Senaste artikeln i ETC - säger att dumpen avpublicerat flertslet gäddor. Gädd-räknare inkl mig själv får det bara till 1, som tog livet av sig. .
Säger att "Dumpen är som vilken tidning som helst" men nämner inte att de aktivt valt att arbeta utanför alla pressetiska regler dvs - jag har rättigheter, men inga skyldigheter att respektera andras rättigheter.
Senast redigerad av Ovetade 2023-01-21 kl. 18:48. Anledning: Felstavning
Citera
2023-01-21, 18:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Dumpens mål är att uppmärksammas varje minut på dygnet. Så att alla vill påverka och tar kontakt med politiker för att ändra lagarna så att polisen kan utföra brottsprovokation och ta svinen jag menar gäddorna de svinaktiga. Jag menar det här är ju viktigt, livsviktigt faktiskt. De här gäddorna de asen kan inte lägga ner själv så då måste de få hjälp.
Man ogillar och t.o.m. hatar de som går på underåriga, och det gäller han hon hen. Men dumpen nämner inte de kvinnor som går på underåriga, inte i en enda mening bland de många meningarna på Dumpens webb nämns det. Varför, jo hela Dumpen består av feminister inkluderat Patrik, och feminister har ett genetiskt hat mot män.

Om Dumpens utfall vore signifikant för verkligheten skull ca. 15 av gäddorna vara kvinnor.
Citera
2023-01-21, 19:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Om en 19-åring söker kontakt med Dumpens barnkonton i sexuellt syfte så skulle de konfronteras på precis samma sätt oavsett ålder.

Det du skriver om nu, relationer utanför nätet, dit når inte Dumpens fiskare.

Förstår du skillnaden?

Undrar fortfarande, har du ölmage?
Måste svara på detta. Mycket mer vanligt än att en 70 åring tar kontakt, så varför finns det då ingen 19 åring bland alla, en ända 19 åring skulle betyda mindre än 1%, så Dumpen droppar de, likaså de kvinnor som de får napp på, dem droppar Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in