2022-12-01, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Han är kunnig och lite mästrande i sin ton. Hela uppenbarelsen med det yviga håret, skägget och fetman som han inte ursäktar sig för blir en frisk fläkt.
I tider av förnumstighet och träningsbilagor blir Edvards antites med frosseri väldigt befriande.

Det uppstår nån spänning i rutan och man vet inte om man gillar honom eller om man tycker att han är jävligt jobbig.
Den där dynamiken gör honom spännande och intressant att kolla på!
Tillhör den skalan som inte gillar honom då! Hade han inte pratat erhört bögigt så hade det kanske ursäktas, lite som Carl-Jan men föredrar nog honom före Edward.
Citera
2022-12-01, 12:27
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Tillhör den skalan som inte gillar honom då! Hade han inte pratat erhört bögigt så hade det kanske ursäktas, lite som Carl-Jan men föredrar nog honom före Edward.

Edward är en modernare version av Carl-Jan som på samma sätt utnyttjar den lite bögiga uppsynen och stora kunskapen för att skapa irritation och nyfikenhet hos tittaren.

Dom båda funkar utmärkt bra och är skickliga på det dom gör!
Citera
2022-12-01, 14:45
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Den fantastiska Edward Blom gästar den något buffliga kapten mat igen. Rekommenderas.

Edward dominerar totalt🙂 Snacka om att han är en bättre människa än de flesta idioterna som skriver i den här tråden💪💪

https://youtu.be/8ScQHIdtGlQ

Numer har Edward en lätt bakåtlutad hållning för att balansera den massiva kroppshyddan.
Citera
2022-12-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Varför, jag undrar verkligen, varför deltar Edward Blom inte i Sveriges Mästerkock VIP??

Han skulle ensam locka riktigt många tittare. (ja jag hade gärna sett honom neuros-svettig laga ”rolig” mat) .. Och Edward Blom har ju inte jobb upp till nacken precis. Tid att deltaga finns.

Dessutom skulle hans lite insomnade karriär få en skjuts, och med det nya jobb, som ger goa cash till mer öl!!

Han är alldeles för rädd för covid för att göra studioinspelningar, har tackat nej till allt sådant senaste tre åren - och så hatar han att tävla.
Citera
2022-12-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Är helt övertygad. Det är inte hans egna tänder där nere.

Har du sett hans Facebook:

Edward Blom
24 oktober
·
Delat med Offentlig
Av allt dumt som skrivits om mig på Flashback, nu påstår de att jag har löständer också ...
Citera
2022-12-01, 22:33
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag är inte riktigt lika hård, men visst, Edward är inte en såndär überangelägenhet och störtskön som jag uppfattade honom förr. Han är lite för mycket en kopia av sig själv, på ett sätt som börjar kännas urvattnat.

,

Blom ska inte njutas i för små bitar. Är det bara fem minuters inslag i andras program blir det för hetsigt, för mycket som ska hinnas med. Bäst va han nog i sina egna tidiga program där han fick lagom mycket tid att breda ut sig och där det dessutom fanns en producent och redigerare som styrde upp det.

Han behöver lite strama tyglar, tyckte det märktes i hans pod där det bara fladdrade iväg och verkligen blev något för bara de närmaste sörjande. Det sagt som nån som gillar Blom.
Citera
2022-12-04, 11:28
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piguin
Har du sett hans Facebook:

Edward Blom
24 oktober
·
Delat med Offentlig
Av allt dumt som skrivits om mig på Flashback, nu påstår de att jag har löständer också ...
Det är bara att kolla på klippet,syns rätt tydligt att det är lösgaddar.
Citera
2023-01-18, 08:13
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Någon som vet om Blom behöver luta sig bakåt när han går? Enligt somliga experter ska det vara skiljelinjen mellan att bara vara tjock och att vara intergalaktiskt smällfet.
Citera
2023-01-21, 14:06
Medlem
Detta var rätt roligt om Edward: "Edward Bloms gås används i ukrainsk meme"

Bilden i fråga kan ses här.

Kungligt!
Citera
2023-01-21, 14:08
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Detta var rätt roligt om Edward: "Edward Bloms gås används i ukrainsk meme"

Bilden i fråga kan ses här.

Kungligt!
Nej osmakligt.
Citera
2023-01-21, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Nej osmakligt.

Kanske, men Edward själv sa i artikeln att han inte hade nåt emot detta.
Citera
2023-01-21, 14:13
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Kanske, men Edward själv sa i artikeln att han inte hade nåt emot detta.
Nej såklart. Men det är inga problem att frossa i ryska delikatesser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in