2023-01-20, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
sen börjar häxjakten av folk som läser på Flashback, Facebook och jagar dessa gäddor med hot och våld, trakasserier så psyket och preventell är som en piss i mississippi
Buhuhuuuu då...
Citera
2023-01-20, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Så finns någon lömsk ekonomiskt motiv hos Patrik och Sara enligt dig eller bara ren elakhet mot folkgruppen förövare?

Jag tror absolut att både Sara och Patrik vinner ekonomiskt genom att hålla på med dumpen och som sjukskriven kan det inte vara mycket pengar man får vilket betyder att varenda krona är välkomnat.

För att svara på din fråga varför det verkar som att jag ”trycker ner” just Sara så beror det på att det känns som att Patrik någonstans faktiskt bry sig om barn.Fast han är hjärntvättad om vissa saker dessutom hjälper han barn på fel sätt.Och med det menar jag att i det långa loppet så blir det mer barn som lider genom att göra som dumpen.

I Patriks fall tror jag någonstans att han vill det bästa för barnen även om han må vara onödigt dryg vid vissa konfrontationer.Däremot i Saras fall så tror jag allting bygger på manshat. Dels hör man det i hennes röst fast det märks även på sättet hon för sig.
Citera
2023-01-20, 22:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag tror absolut att både Sara och Patrik vinner ekonomiskt genom att hålla på med dumpen och som sjukskriven kan det inte vara mycket pengar man får vilket betyder att varenda krona är välkomnat.

För att svara på din fråga varför det verkar som att jag ”trycker ner” just Sara så beror det på att det känns som att Patrik någonstans faktiskt bry sig om barn.Fast han är hjärntvättad om vissa saker dessutom hjälper han barn på fel sätt.Och med det menar jag att i det långa loppet så blir det mer barn som lider genom att göra som dumpen.

I Patriks fall tror jag någonstans att han vill det bästa för barnen även om han må vara onödigt dryg vid vissa konfrontationer.Däremot i Saras fall så tror jag allting bygger på manshat. Dels hör man det i hennes röst fast det märks även på sättet hon för sig.

Kan du utveckla hur du menar att Sara Nilssons rörelser uppvisar manshat..?
Citera
2023-01-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Du övertolkar Patrick och Sara med dess följare. Det är domstol som avgör om en person ska straffas eller inte. Det gör inte Patrick och Sara. Patrick och Sara synliggör ett problem som vem som helst, du eller jag också får göra.
Men både gäddorna och deras omgivning straffas ju. Hårt och skoningslöst. Av just anhängare. S&P är fullt medvetna, fördömer det inte överhuvudtaget utan säger bara "skriv inte på facebook vad ni vill göra med de, då stängs gruppen". Sara skriver rakt ut till sina följare att gäddorna inte har några rättigheter?

Så...synliggör bara ett problem?
Citera
2023-01-20, 22:39
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Konstigt att du alltid går på Sara men inte Patrik? Ett djupt rotat, odlat och kultiverat kvinnohat skönjs.
https://www.tiktok.com/@kaiakaze_sitch/video/7136480465032056107
Jag kan tydligt se ett kvinnohat som utövas mot Sara i de här trådarna.
Citera
2023-01-20, 22:51
Medlem
Haubits77Bs avatar
Polisgäddan var riktigt underhållande.
Citera
2023-01-20, 23:00
Medlem
Månsans avatar
Dom verkar köra samma ålder på flickan vid varje gäddjakt. Alltid 13 år och ska snart fylla 14.
Peddona borde bli misstänksamma och varna varandra.
Citera
2023-01-20, 23:02
Medlem
Citat:
Konstigt att du alltid går på Sara men inte Patrik? Ett djupt rotat, odlat och kultiverat kvinnohat skönjs.
https://www.tiktok.com/@kaiakaze_sitch/video/7136480465032056107
Ja där har vi en som lägger allt på Sara-sunkigt faktiskt.
Citera
2023-01-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter

Men alltså, vad håller du på med?
Du tror att fler barn blir lidande nu när dumpen avslöjat 200. Jag hade då ingen aning om att det fanns så många där ute.

Hur kan dumpen skada fler barn menar du?
Citera
2023-01-20, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Vid det här läget är det tydligt synliggjort, så de kan sluta nu, men inte, då det blivit en så bra affär för dem.

Vem ska fortsätta att fiska då? Om de slutar?
Citera
2023-01-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Vet att tråden heter "jagar män", men det är en myt att det bara är män. Men det är ju så att S+P är manshatare, så därför jagar de bara män, men det är inte seriöst.

Men du menar alltså på fullaste allvar att du skulle tycka att det var mer rättvist om det var fördelat hälften hälften män och kvinnor?

Skulle det kännas bättre för dig menar du?
Konstigt att du har så stort focus på förövarna och rättvisan.

Borde du inte ta dig en funderare om det är mer rättvist om hälften av barnen är tjejer eller killar...
Fast där är du inte så intresserad av va?

Rättvisa....

Dumma dom som tar alla män....
Dumma dumpen.....

Ankan skärp dig, för inte är väl du jagad?
Senast redigerad av Witgeinstein 2023-01-20 kl. 23:20.
Citera
2023-01-20, 23:19
Medlem
Vad har polisgäddan under naglarna som smakar så gott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in