2023-01-20, 20:20
Medlem
Sommargays avatar
Där rasslade ratsits följa+funktion till med en ändring. Gäddan från floda som gjorde en löpning på avenyn och jobbade på med-tech-företag har bytt efternamn och delar inte längre efternamn med frugan. Fortfarande gifta och skrivna på samma adress dock.
Citera
2023-01-20, 20:21
Medlem
Skaraborg2s avatar
Järnvägsstationen och busshållplatserna.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Ja se där, då kanske han inte är så korkad då.

Kanske inte det men polisstationen ligger alldeles i närheten.

Tar inte många minuter att gå dit. Kanske skulle flickan ha kommit med tåg till "farbror"? Skulle hon ha kommit med buss till honom så ligger busshållplatserna också mycket när polisstationen. Kanske kände han sig "trygg" att vara så nära till sin f. d. arbetsplats?
Citera
2023-01-20, 20:31
Medlem
https://postimg.cc/fVP7tVqP

Avståndet mellan polishuset och PP.
Citera
2023-01-20, 20:35
Medlem
Spotlifes avatar
Lite udda med en runkning med sprut och avtorkning i kompilationsvideon från dumpen
https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/ från 2.26.06.
Ska det vara en runkvideo från en av peddona?
Citera
2023-01-20, 20:38
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
https://postimg.cc/fVP7tVqP

Avståndet mellan polishuset och PP.
Polisstationen är bara öppen måndagar och torsdagar.
https://i.imgur.com/OORZJEE.png
Citera
2023-01-20, 20:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Kanske inte det men polisstationen ligger alldeles i närheten.

Tar inte många minuter att gå dit. Kanske skulle flickan ha kommit med tåg till "farbror"? Skulle hon ha kommit med buss till honom så ligger busshållplatserna också mycket när polisstationen. Kanske kände han sig "trygg" att vara så nära till sin f. d. arbetsplats?

Det känns som du säger att idioten känner sig tygg där han känner igen sig och därmed uppodlar en trygghet då han stämmer träff med barnet nära eller direkt i anslutning till sin tidigare arbetsplats. Lite som Tumstocksgäddan nummer #117 i Stockholm som stämde träff med en unge precis framför sin arbetsplats på Södersjukhuset.

I en rent rationell och logisk synvinkel så verkar det för oss normala människor totalt vanvettigt att i samband med obskyra verksamheter träffa folk i närheten av våra egna arbetsplatser eller hemadresser, än mer att ge ut våra egna namn och yrkestitlar, men med dessa tokdumma gäddor tycks verkligheten vara en annan, bort från logik sans och sunt förnuft. Många av gäddorna tycks lida av något slags demensliknande tillstånd eller helt enkelt en förlängd småbarnstid, som barn eller gamla i situation av brand i ett hus, dom går till sin egen säng eller sitt eget rum efterson dom känner igen sig där och känner en trygghet, sedan blir de lågornas rov. Detta tycker jag tyder på att gäddorna är psykiskt sjuka och egentligen agerar som förvuxna barn utan konsekvenstänk eller ansvar.

Min slutsats: Vi borde öppna upp mentalsjukhusen igen.
Citera
2023-01-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Lite udda med en runkning med sprut och avtorkning i kompilationsvideon från dumpen
https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/ från 2.26.06.
Ska det vara en runkvideo från en av peddona?
Kökshanduksrunkaren, blitt tatt 2 ganger
https://dumpen.se/2022/01/28/farsk-morgongadda-pa-restaurang-napp-igen/
https://dumpen.se/2022/09/19/morgongaddan-pa-aterbesok-napp-139-stockholm/
Citera
2023-01-20, 20:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Den här gäddan åkte direkt in i min självmordsbevakarmapp, för här har vi en kille som kan komma att försvinna ur systemen kommande veckor. Han konstaterar bara att loppet är kört och att han aldrig kommer att orka mecka med Preventell och sånt. Ensamstående, före detta polis (uppburet yrke), över sjuttio etc. Han vet att han aldrig mer kan visa sig på byn och att hela landet snart känner igen hans nuna. Han har säkert ändå haft ett bra liv. Jaktbössan eller bogserlinan kommer att åka fram redan under kommande helg, kanske efter en stänkare eller två. Och så blir det inte mer med det. Vägens ände var här.
Det beror mycket på omgivningen om han fimpar. Vad som utlöser är om omgivningen signalerar "du borde ta livet av dig" det är det mest avgörande, och om han har någon som stannar kvar hos honom och inte blir helt ensam.

De flesta gäddorna lider av tvång, och det är 10 gånger vanligare bland dem med tvång. Rent grymt att utsätta dem för detta. Dumpen lever och ger död.
Citera
2023-01-20, 20:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det beror mycket på omgivningen om han fimpar. Vad som utlöser är om omgivningen signalerar "du borde ta livet av dig" det är det mest avgörande, och om han har någon som stannar kvar hos honom och inte blir helt ensam.

De flesta gäddorna lider av tvång, och det är 10 gånger vanligare bland dem med tvång. Rent grymt att utsätta dem för detta. Dumpen lever och ger död.

Jag delar din syn på det här och därför anser jag att man borde utöka psykiatrin, göra en ny psykiatrireform och öppna upp de gamla mentalsjukhusen igen (i ny version såklart) så att gäddorna kan få vård och att samhället kan skyddas från dem. Dessutom kommer det att bli en win-win grej, eftersom massor av arbetstillfällen kommer att växa fram.

Dumpen sådde fröet!
Citera
2023-01-20, 20:52
Medlem
Brukar kolla på dumpen då och då för underhållningsvärdet. En tanke som slagit mig är att det verkar finnas pedofiler och hebefiler precis överallt. De som fångas på kamera är ju bara en extremt liten del av alla som attraheras av minderåriga. Jag börjar fundera på om det finns en gräns för hur vanligt ett beteende (sexuell dragning t.ex) är så att det inte längre kan betraktas som avvikande, utan helt normalt.

Finns det forskning på mäns attraktionskraft för olika åldrar?
Jag har för mig att jag någonstans (för många herrans år sedan) läste en artikel som hävdade att män generellt sett anser att kvinnor i 17-års åldern är de mest attraktiva.
Med tanke på att det är allmänt känt att pubertetsstarten, som bara under de senaste decennierna sjunkit i åldrarna, så är det kanske så att män som biologiska varelser inte hunnit anpassa sig efter detta faktum, vilket leder till att män rent biologiskt har en sexuell dragning till människor som i laglig mening är underåriga.

Låt mig ge ett exempel: Om ni läser Mobergs utvandrarepos, första boken "Utvandrarna" så finns där ett kapitel där Kristina beskrivs ur Karl Oskars ögon. Där står att Kristina trots sina 17 år, redan hade synligt utväxta bröst.
Idag finns det nog ingen 17-åring som inte har fått bröst, men på mitten av 1800-talet så kanske det var rätt ovanligt.

Inlägget kan kanske verka opassande för tråden i fråga men det är tankar som har uppstått hos mig efter ha tittat på dumpen.se.

Vad tror ni? Ligger det någonting i mitt resonemang? Är det inte egentligen så att många av gäddorna (de som söker efter pubertala "barn") kanske inte är "sjuka" utan fullkomligt friska?
Citera
2023-01-20, 20:52
Medlem
Skaraborg2s avatar
En mycket farlig pedofil.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det känns som du säger att idioten känner sig tygg där han känner igen sig och därmed uppodlar en trygghet då han stämmer träff med barnet nära eller direkt i anslutning till sin tidigare arbetsplats. Lite som Tumstocksgäddan nummer #117 i Stockholm som stämde träff med en unge precis framför sin arbetsplats på Södersjukhuset.

I en rent rationell och logisk synvinkel så verkar det för oss normala människor totalt vanvettigt att i samband med obskyra verksamheter träffa folk i närheten av våra egna arbetsplatser eller hemadresser, än mer att ge ut våra egna namn och yrkestitlar, men med dessa tokdumma gäddor tycks verkligheten vara en annan, bort från logik sans och sunt förnuft. Många av gäddorna tycks lida av något slags demensliknande tillstånd eller helt enkelt en förlängd småbarnstid, som barn eller gamla i situation av brand i ett hus, dom går till sin egen säng eller sitt eget rum efterson dom känner igen sig där och känner en trygghet, sedan blir de lågornas rov. Detta tycker jag tyder på att gäddorna är psykiskt sjuka och egentligen agerar som förvuxna barn utan konsekvenstänk eller ansvar.

Min slutsats: Vi borde öppna upp mentalsjukhusen igen.

Ja jag tror att han kände sig trygg där och det kändes "säkert" i detta område.

Den här mannen kommer inte ursprungligen från själva centralorten men är född i kommunen. 1970 var han boende utanför Kvänum. Först 1980 dyker han upp i själva Vara så han borde ha flyttat dit någon gång under 1970-talet. Han har aldrig varit gift vilket är förståeligt med tanke på så att han har kunnat "odla sina intressen" i lugn och ro. Det har heller inte framkommit att han har några barn.

En mycket farlig man för minderåriga flickor denne pedofil.
Citera
2023-01-20, 20:54
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja jag tror att han kände sig trygg där och det kändes "säkert" i detta område.

Den här mannen kommer inte ursprungligen från själva centralorten men är född i kommunen. 1970 var han boende utanför Kvänum. Först 1980 dyker han upp i själva Vara så han borde ha flyttat dit någon gång under 1970-talet. Han har aldrig varit gift vilket är förståeligt med tanke på så att han har kunnat "odla sina intressen" i lugn och ro. Det har heller inte framkommit att han har några barn.

En mycket farlig man för minderåriga flickor denne pedofil.

Jag tänker precis som du, den här mannen är farlig för unga tjejer och flickor och Dumpen har gjort en verklig bragd här i detta fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in