2023-01-20, 15:01
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Sist jag kollade så är inte Addidas en "intresseorganisation" som jobbar som dumpen. För det andra så borde det väl angå alla som bryr sig om barn?
Sist jag kollade så angår det inga andra än föräldrarna vad dom klär sina barn i så länge det är adekvat klädsel.
Grinar du när barn har majblommor på sig också?
Citera
2023-01-20, 15:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Tack. Måtte du ALDRIG få gå i närheten av ett barn eller ha någon som helst roll i en uppfostran.
Eftersom du är pedofil så förstår jag att du tycker det.
Citera
2023-01-20, 15:05
Medlem
QueenJzs avatar
Spyr på fingersuttarens slappa attityd
Citera
2023-01-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
Polisen, Rektorn, Brevbäraren, Plattsättaren, Byggnadsarbetaren, Bidragstagaren, A-Lagaren, Pensionären. . .

Ja listan kan och kommer göras längre och längre och längre och. . . längre........

Vem tror ni de tar nästa gång? Är det Advokaten eller Åklagaren eller till och med Försvararen?

Advokat är redan taget i Kristianstad samt en ingenjör som åkte med av bara farten i den pittoreska skånska småstaden. Åklagare tog Dumpens systerorganisation i USA men fick lägga ner showen efter det.

Undra om man kan sortera efter yrkesstatus i Lysturkens underrättelseregister.
Citera
2023-01-20, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Sist jag kollade så angår det inga andra än föräldrarna vad dom klär sina barn i så länge det är adekvat klädsel.
Grinar du när barn har majblommor på sig också?
Övergrepp på barn angår alla och att okritiskt tuta i barn i så låg ålder att heja på dumpen och vara reklampelare för de... det är inget annat än ett övergrepp.
Kul att du jämför hur dumpen och majblomman jobbar... Kanske tycker vi ska slänga ut majblomman ur skolan, sälja dumpens produkter istället?
Citera
2023-01-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Eftersom du är pedofil så förstår jag att du tycker det.
Ja jisses säger jag bara... stackars människa.
Citera
2023-01-20, 15:12
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Sjukt, sjukare, sjukast...
Du har många bra åsikter och fina värderingar det måste jag ge dig. Men jag tror du glömmer lite vilken typ av grisar Dumpen fiskar upp. Det är livsfarliga grisar utan samvete som med berått mod vill våldta barn. Att då Dumpen offentliggör dessa grisar det är det bästa som kan hända. Dom här grisarna är obotliga och slutar aldrig leta efter barn, glöm inte det. Idag finns inget annat sätt att stoppa dessa svin på. Så tänk om lite då inser du att Dumpen är fantastiskt bra.
Citera
2023-01-20, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du har många bra åsikter och fina värderingar det måste jag ge dig. Men jag tror du glömmer lite vilken typ av grisar Dumpen fiskar upp. Det är livsfarliga grisar utan samvete som med berått mod vill våldta barn. Att då Dumpen offentliggör dessa grisar det är det bästa som kan hända. Dom här grisarna är obotliga och slutar aldrig leta efter barn, glöm inte det. Idag finns inget annat sätt att stoppa dessa svin på. Så tänk om lite då inser du att Dumpen är fantastiskt bra.
Jag tycker offentliggörandet är både fel och onödigt.
Med det sagt så är det bra att farliga människor stoppas. Jag anser dock att kompetenta människor måste få göra den bedömningen, inte Sara & Patrik och en grupp följare med helt egna tolkningar av rätt och fel.
Senast redigerad av Ovetade 2023-01-20 kl. 15:18. Anledning: Felstavning
Citera
2023-01-20, 15:19
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag tycker inte att det är ”övergrepp ” om två personer har sexuellt umgänge via samtycke och båda har en attraktion till varandra.

En 13-åring är inte mentalt färdigutvecklad.
Skärp dig.
Citera
2023-01-20, 15:20
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Sjukt, sjukare, sjukast...
Menar du Gäddorna, pedofilerna?
Citera
2023-01-20, 15:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Övergrepp på barn angår alla och att okritiskt tuta i barn i så låg ålder att heja på dumpen och vara reklampelare för de... det är inget annat än ett övergrepp.
Kul att du jämför hur dumpen och majblomman jobbar... Kanske tycker vi ska slänga ut majblomman ur skolan, sälja dumpens produkter istället?
Blir lite konstigt, när de äldre barnen frågar de yngre barnen om sex, sexuella övergrepp, va är det?? säger de då. Blir kontraproduktivt och barnen undrar, vad är det frågan om.
Citera
2023-01-20, 15:21
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jag tycker offentliggörandet är både fel och onödigt.
Med det sagt så är det bra att farliga människor stoppas. Jag anser dock att kompetenta människor måste få göra den bedömningen, inte Sara & Patrik och en grupp följare med helt egna tolkningar av rätt och fel.
Varför tycker du att offentliggörandet är både fel och onödigt. Som jag ser det är det riktigt bra och det försvårar för grisen att fortsätta sitt jagande. Eller hur tänker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in