2023-01-20, 11:40
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Troligen spot on. Frågan blir vad de hittar för bevis som kan användas till annat än offentlig förnedring?
Finns det potebtial för att han är ett fysiskt hot mot S&P?

”Fysiskt hot”?
Menar du som i att han skulle ge sig på dom?

Gubben kan möjligtvis orka knäcka en tändsticka på sin höjd.
Citera
2023-01-20, 11:56
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han var ju ganska lätt att hitta. Samma efternamn som NetOnNet eget märke. Orten och ålder nämner han i chatten.
Gädda nummer 186, en konstapel. En gammal polis, det här blir fan bara roligare och roligare. När det ena dumhuvudet har avhandlats kommer en korkskalle till och tio väntar runt hörnet. Har man varit polis borde man väl ha bättre omdöme eller åtminstone vara mer försiktig, men icke.

Citat:
Efter ett liv som polis kanske han har erfarenhet av att behålla lugnet?
Världens "smartaste" polis som raggar barn på Kik med sin egen ansiktsbild. Vilken jävla dubbelnolla. Det finns inga gränser för hur stora risker män är beredda att ta för att träffa en fjortis, som sagts så många gånger innan.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-20 kl. 12:03.
Citera
2023-01-20, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Exakt! Framförallt vad gäller postmästaren. En synnerligen liten gubbkuk. Tror ni han är välkommen i kören i Stöde? Ska verkligen postanställda jaga barn i blåa bilar?
Bilderna är ju legendariska
Han är med i indals kyrkokör
Citera
2023-01-20, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
”Fysiskt hot”?
Menar du som i att han skulle ge sig på dom?

Gubben kan möjligtvis orka knäcka en tändsticka på sin höjd.
Då behöver jag inte utveckla det mer
Citera
2023-01-20, 12:09
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Instämmer i vad du skriver, speciellt gällande att herr fd polis nog garanterat hamnar i chock.

Har i tidigare yrke ”konfronterat” personer som ev kommit att göra sig skyldiga till brott (upp till domstol).
Och när det gäller just vuxna människor var spannet alltifrån det vi ser här på filmen, dvs ren chock, lugn och ett erkännande på plats till den andra änden av spannet genom full förnekelse och skrik & panik ”MEN JAG GJORDE JU INGET”.

Som någon annan skrev; fallhöjden på denna 🎣 är några meter.
Nu var han visserligen pensionerad, men att inte ens som gammal gris tänka att möjligheten finns att en dag bli påkommen med att ragga småtjejer, och det dessutom på hemmaplan (som inte verkar vara speciellt stor dessutom)..?

Priceless när fd kollegan spatserar förbi, man ser hur ridån fullkomligt rasar ner framför ens ögon.
Man borde kanske slänga ett öga då och då på Skaraborgs Läns Tidning och deras dödsannonser, eller vad tror du? finns det någon suicide risk.
Citera
2023-01-20, 12:12
Medlem
Dessa män verkar ju inte ha nån jävla självinsikt. Jag blir förbannad....de ligger i nåt snuskigt jävla sovrum med kallingarna snottrade vid anklarna o drar i sin äckliga kuk som är inbäddad i krulligt fnasigt pubishår. Hur i helvete kan de tro att någon levande varelse tänder på det. Herregud
Citera
2023-01-20, 12:14
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Hur vet du att dom vill ha upprörda?
Det är väl jättebra att dom visar den här lugna typen som vinkar till sin poliskollega, är mjuk och go och verkligen trevlig. Men ändå vill göra övergrepp på barn.
Swichar 100kr
Det vet jag inte, men jag misstänker och tror att de hellre åker 50 mil för att träffa någon som är lite våldsam av sig, än att de åker samma sträcka för att möta någon farbror som är helt lugn och accepterar situationen helt utan någon slags förnekelse i sig.
Citera
2023-01-20, 12:18
Medlem
2023-01-01s avatar
Fyfan så Dumpen kontaktade först denna man?
Citera
2023-01-20, 12:18
Medlem
Citat:
Haha ok. Tog dig liksom oå ordet och såg för mig en trupp 4-åringar, hand i hand, med dumpen-mössor

Så var det också. Dumpens samarbetspartner som tillhandahåller webbshopen erbjuder "on demand" så storlekar är inte ett problem. Man kan nog beställa en hoodie med Sara-emblem på ryggen för en extra slant. Kunden har alltid rätt.

I senaste slängde Putte ur sig 1 milj unika besökare/mån. Verkar trixas rejält med dessa siffror. Visst rektorn gav säkert Dumpen en rejäl boost men kollar man Rumbles egna siffror så landar det ofta runt 100k i antal visningar/freakshow. Andra plattformar och lite goodwill så blir det 300k. Han måste räkna med ddos-attackerna. En ekvation som inte går ihop och Dumplingarna undviker att förklara sig

I reklamsynpunkt så är det väldigt viktigt att siffrorna är i sin ordning.
Citera
2023-01-20, 12:22
Medlem
olasvenssons avatar
Till och med poliser, eller före detta polis vill ha sex med barn

Han är 71 år gammal. Jag tror han kan komma att ta livet av sig. Med tanke på att han har cirka 10 år kvar att leva. Varför plåga sig dom sista åren i livet med att leva i skam och förnedring?

Gamle polis. Åk hem och knulla på kärringen en sista gång. Sedan är det bara att ta fram snaran.
Citera
2023-01-20, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Dessa män verkar ju inte ha nån jävla självinsikt. Jag blir förbannad....de ligger i nåt snuskigt jävla sovrum med kallingarna snottrade vid anklarna o drar i sin äckliga kuk som är inbäddad i krulligt fnasigt pubishår. Hur i helvete kan de tro att någon levande varelse tänder på det. Herregud

Dom verkar ju tro att just deras äckliga kuk är nån form av gudagåva till mänskligheten.
Citera
2023-01-20, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Fyfan så Dumpen kontaktade först denna man?

Varför inte läsa artikeln? Lata jävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in