Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Ser ut som Sebbe varit harmynt och opererats för det.
Vet Tova om att hon är en bricka i spelet? Verkar som hon var med i beslutet av förstekämpe.

Frågan är ju om hon blåser storbonden. Deras plan är väl att hon ska välja Julia som andrakämpe, men hon har ju legat i sängen och bläddrat i bondepraktikan hela veckan. Jag skulle inte bli förvånad om hon pluggat för att välja någon av killarna istället.