2023-01-19, 19:34
Medlem
Vi har en gammal man som har varit i kontakt med utomjordiska människor i åratal, har givit så många bevis. Har släppt värdefullt material om hur vi kan lösa alla våra problem men fortfarande vägrar folk att se det. Om jag säger till er är det enda sättet att förhindra allt kommande framtida elände genom att sprida materiellt. Skulle du hjälpa till att göra det?
utomjordiskt åt sidan. Även om du tycker att det är skitsnack med att han är i kontakt med utomjordisk och att han är de tidigare profeterna på jorden som försökte hjälpa oss men misslyckades. Läs bara hans material. Läs hans böcker. Och se om det han säger är meningsfullt eller inte.
Läs bara denna PDF, den är gratis. Läs den i några timmar och se hur mycket du kommer att lära dig, hur mycket det kommer att påverka din sinnestillstånd.
gå till sida 79 och börja läs snälla https://www.figu.org/ch/files/downloads/buecher/figu-kelch_der_wahrheit_goblet-of-the-truth_v_20150307.pdf
figu och theyflyblog är också informativa sidor
diskussion: varför vaknar inte folk till Billy Meiers material?
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-19 kl. 20:11.
Citera
2023-01-19, 19:56
Medlem
StudiumValors avatar
vad är det han menar skulle kunna rädda jorden?
Citera
2023-01-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
vad är det han menar skulle kunna rädda jorden?
hans utomjording vänner har förmågan att se i framtiden och det är några förödande saker som kommer och potentiellt tredje världskriget. Men vi kan förhindra det, om bara massan av människor runt om i världen ändrar sina tankemönster till ett positivt istället för hat, ilska och svartsjuka. Hans böcker som han släppte är tillgängliga för att hjälpa oss att reformera våra tankar. Den finns på PDF-länken.

Det mesta av den psykiska sjukdomen orsakas av religion som brukade vara hans läror men som förändrades så mycket genom åren av människor på jorden att det blev en bok som inte liknar den han gjorde. Så han har kommit igen för sista gången för att visa de sanna lärorna innan de ändrades av onda människor till något som nu får människor att bli extremister. Som till exempel islam. billy meier han var de tidigare profeterna emmanuel (jesus), mohammed och så vidare. Och deras sanna läror förfalskades i alla hans (reinkarnations) tidigare profetliv.
Jag vet att det låter galet men om du ger det en chans kommer folk som vill se det se att det är sant. Han har publicerat många fynd innan de blev kända. att läsa hans material hjälpte mig direkt
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-19 kl. 20:31.
Citera
2023-01-19, 20:18
Medlem
StudiumValors avatar
Jag är ju osäker på hans plejader och dylikt.
Tror dock på att vi behöver ändra vårt tankemönster.
men det räcker ju med en enda diktator med kärnvapen som inte har läst boken så smäller det.
Citera
2023-01-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Jag är ju osäker på hans plejader och dylikt.
Tror dock på att vi behöver ändra vårt tankemönster.
men det räcker ju med en enda diktator med kärnvapen som inte har läst boken så smäller det.
Ja, strunta bara i det där med utomjording. Läs bara hans läror och du kommer att se att ingen vanlig man kunde ha skrivit det ensam.
detta bör tas på allvar. jordens liv är på spel och ingen verkar bry sig. Och alla som letar efter sanningen kommer att inse att detta är sanningen. Det där med utomjording verkar kasta bort många från att ta det seriöst och det är synd. Alla falska kontakt personer har gjort ett hån av utomjordingar så ingen att tar det på allvar längre.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-19 kl. 20:26.
Citera
2023-01-20, 01:43
Medlem
robuxs avatar
Den här herren är tyvärr vid det här laget en ökänd kvacksalvare.
Han har påstått att han färdats tillbaka i tiden och tagit ett foto av
en Pteranodon (flygödla). I själva verket hade han fotat av en bild
från en bok.

Källa: https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/The_Pteranodon_Photo

Finns fler bevis kring hans lögner även om jag inte minns
detaljerna nu.

Jag har svårt att ta någon på allvar när de avslöjats med
att fabricera bevis. Har dock inte läst något av honom.
Hans personliga åsikter om världen kan därför vara
vettiga men man känner att man blir avskräckt från sådana
här ormoljeförsäljare.
Citera
2023-01-20, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robux
Den här herren är tyvärr vid det här laget en ökänd kvacksalvare.
Han har påstått att han färdats tillbaka i tiden och tagit ett foto av
en Pteranodon (flygödla). I själva verket hade han fotat av en bild
från en bok.

Källa: https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/The_Pteranodon_Photo

Finns fler bevis kring hans lögner även om jag inte minns
detaljerna nu.

Jag har svårt att ta någon på allvar när de avslöjats med
att fabricera bevis. Har dock inte läst något av honom.
Hans personliga åsikter om världen kan därför vara
vettiga men man känner att man blir avskräckt från sådana
här ormoljeförsäljare.
läste du hela länken (din)? det svarar på ditt problem om de falska bilderna om hur det hände
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-20 kl. 01:50.
Citera
2023-01-20, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
Vi har en gammal man som har varit i kontakt med utomjordiska människor i åratal, har givit så många bevis. Har släppt värdefullt material om hur vi kan lösa alla våra problem men fortfarande vägrar folk att se det. Om jag säger till er är det enda sättet att förhindra allt kommande framtida elände genom att sprida materiellt. Skulle du hjälpa till att göra det?
utomjordiskt åt sidan. Även om du tycker att det är skitsnack med att han är i kontakt med utomjordisk och att han är de tidigare profeterna på jorden som försökte hjälpa oss men misslyckades. Läs bara hans material. Läs hans böcker. Och se om det han säger är meningsfullt eller inte.
Läs bara denna PDF, den är gratis. Läs den i några timmar och se hur mycket du kommer att lära dig, hur mycket det kommer att påverka din sinnestillstånd.
gå till sida 79 och börja läs snälla https://www.figu.org/ch/files/downloads/buecher/figu-kelch_der_wahrheit_goblet-of-the-truth_v_20150307.pdf
figu och theyflyblog är också informativa sidor
diskussion: varför vaknar inte folk till Billy Meiers material?

Varför vaknar inte folk till.. ja du, det låter precis som helt vanlig New Age doktrin på din beskrivning. Lord Metröjan, Femte Buddhan, St Germain osv ov.
Lögner som tar bort din tro på Guds ord, bättre söka den Jesus som beskrivs i bibeln.
Citera
2023-01-20, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Varför vaknar inte folk till.. ja du, det låter precis som helt vanlig New Age doktrin på din beskrivning. Lord Metröjan, Femte Buddhan, St Germain osv ov.
Lögner som tar bort din tro på Guds ord, bättre söka den Jesus som beskrivs i bibeln.
Dessa var ord som ursprungligen användes av denna person som sedan togs av galningar och använde för att driva deras agenda och i ditt fall religion. Ge det en chans och din jesus värld kommer att falla. rädd för att ens ge den en chans och läsa hans material? Säg mig, religioner har funnits så länge nu, varför blir människor bara värre?om kristendomen eller någon religion var sanningen så skulle folk bli bättre mentalt inte sämre.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-20 kl. 02:25.
Citera
2023-01-20, 02:15
Medlem
robuxs avatar
Citat:
läste du hela länken (din)? det svarar på ditt problem om de falska bilderna om hur det hände

Nä, tyvärr har inte tid att läsa en massa text just nu.
Men skulle du kunna vara vänlig att förklara lite
kortfattat vad det är som gör denne herre och hans
åsikter om världsutvecklingen så förträfflig?

Infon jag har om denne man utmålar honom
som en bluffmakare.
Citera
2023-01-20, 02:25
Medlem
Citat:
Dessa var ord som ursprungligen användes av denna person som sedan togs av galningar och använde för att driva deras agenda och i ditt fall religion. Ge det en chans och din jesus värld kommer att falla. rädd för att ens ge den en chans och läsa hans material?

Det är ganska ont om religioner som följer Jesus och bibeln... Men det du beskriver låter som New Age ala FN.
Lyssna på lite Bill Cooper https://www.youtube.com/watch?v=2n914QJa5Kc&list=PLfqzOxBqtdDU3PQPiVs71k7F obaYKJLmL&index=28
Citera
2023-01-20, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robux
Nä, tyvärr har inte tid att läsa en massa text just nu.
Men skulle du kunna vara vänlig att förklara lite
kortfattat vad det är som gör denne herre och hans
åsikter om världsutvecklingen så förträfflig?

Infon jag har om denne man utmålar honom
som en bluffmakare.
För han ger svar på alla våra frågor. Han blir verkligen kontaktad av utomjordiska människor som försöker hjälpa oss att komma på rätt väg och inte förstöra oss själva. Informationen du har om honom som bluffare görs så medvetet så att folk inte hittar sanningen. För om hela världen gjorde det då skulle det innebära slutet för dem att behålla sin maktstatus och rikedom. För att människor skulle inse sanningen och bli av med alla människor som är i vägen för framsteg. Han gav så mycket information om allt. Från hur vi kan hålla oss friska till covid-vacciner till sann historia.
Men huvudmålet här är att sprida lärorna om sanningen för att lära jordens människor att nå sitt andliga jag och gå bort från den krigshetsande mentaliteten som kommer att döda oss alla och skapa lidande. Vi skulle kunna leva i ett paradis om vi börjar implementera detta idag. Allt det är en bok om hur man tänker. och om du tänker enligt detta som är baserat på verklighetstänkande och universella sanningar och inte övertygelser som religion så kommer du att bli en bättre människa totalt sett. Vilket kommer att påverka världen. men tillräckligt många människor behöver göra detta. Om bara ett fåtal människor följer dessa läror är det inte tillräckligt för att förhindra katastrofer och förbättra världen. Vi behöver minst halva världen. Allt som han berättar för oss är bara den enkla sanningen och ingenting dold bakom den. De valde honom eftersom hans energiska ande som förkroppsligar hans kropp är mycket gammal och har haft flest reinkarnationer. Vilket betyder att han har mycket livserfarenhet att ge oss som inte är lika gamla som honom andligt. Han fokuserade mycket på sinnet vilket jag inte sett hos andra.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-20 kl. 02:49.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in