2023-01-19, 04:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Även fast dom vill väl så tycker jag dumpen har börjat gå över gränser med att försöka få folk att stanna med att slita i dörrar osv. Skulle dom i paniken köra eller backa över dom är dumpen lika mycket skyldig till olyckan. En som pedofil som vet att livet hållet på are rasa ihop kan ju ta sej till med vad som helst och skulle lika gärna kunna köra över folk för att ta sej därifrån. Fine om dom stannar och pratar med dom självmant men att försöka få dom att stanna kan jag inte direkt se syftet med ?
Är det olagligt att öppna en dörr? Varför skulle de INTE öppna dörren?
Citera
2023-01-19, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chadde
Vem fan har byggt den där sajten egentligen? Allting ser bara trasigt ut. Vill de ha besökare får de nog ta och investera i en riktig sajt.
Med tanke på alla kommentarer i tråden så har ju sidan tusentals besök dagligen.
Citera
2023-01-19, 04:30
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Med tanke på alla kommentarer i tråden så har ju sidan tusentals besök dagligen.
Jag tror att det är mer designen som de klagar på. Den ser faktiskt helt förjävlig ut. Den här Rumble-spelaren är dessutom helt oduglig på desktop eftersom man inte kan välja att visa i fullskärm, så man måste zooma in på sidan för att kunna se ett endaste skit.
Citera
2023-01-19, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror att det är mer designen som de klagar på. Den ser faktiskt helt förjävlig ut. Den här Rumble-spelaren är dessutom helt oduglig på desktop eftersom man inte kan välja att visa i fullskärm, så man måste zooma in på sidan för att kunna se ett endaste skit.
Ok, kanske tur då för det verkar som folk går in på sidan för att se om dom själva finns med på den, sen klagar dom på Sjöberg för att ha en ursäkt 🤣
Citera
2023-01-19, 04:59
Medlem
SwedenIsSafes avatar
Metoden som dumpen använder är ett sätt (av flera möjliga) att förhindra övergrepp och grooming på. De gör ett meningsfullt jobb.

Ni som är emot att folk hängs ut på dumpen bör isåfall ta dumpens parti om att göra det möjligt för polisen att agera på det som blottas, för då hade man inte behövt hänga ut någon. Vidare så bör polisen själv kunna ägna sig åt brottsprovokation när det gäller grooming.

Detta jävla skitsamhälle klarar inte av att skydda våra barn ens en gång. En skolpedofil får ofta jobba flera år på en skola och hinner ofta begå övergrepp på många barn. Sen är det två månader i finkan och sen är de ute och jobbar på ett dagis igen eller annan ungdomsverksamhet på ett eller annat sätt. Pedofiler slutar inte.

Polisen i de flesta andra länder förutom detta jävla kommunistland (och länder där barngifte är normen vilket ju också förekommer i Sverige i toleransens namn) gör det dumpen gör, och det fångar åtminstone en del övergrepp och blottar en del pedofiler och därmed ibland okända offer.

Men nä. Bakbind polisen istället och dela ut en massa SFI-bidrag till invandrare istället som inte lärt sig ett ord svenska på 30 år. Släpp ut dem i samhället igen också efter avtjänat straff på 2 månader för grov våldtäkt trots att de inte ens är svenska medborgare.

Dumpen fyller en viktig funktion och det skulle behövas mer utav det. Dumpen är en liten liten del av det lilla medborgargarde vi har. De bromsar den svenska samhällskollapsen något, den som politikerna styr oss mot. I det framtida laglösa Sverige kommer fler dumpen-sajter behövas.
Citera
2023-01-19, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Digitalt övergrepp, pyttsan. Nu vill jag förvisso ha penisbilder skickade till mig, men om någon tror att så inte är fallet och skickar ändå så tar jag det som en inbjudan till att trolla den personen. Jag tycker att fler borde göra som jag.
Det är din personliga uppfattning, men de flesta kvinnor jag talat med hatar dicpics, de vill inte se någons penis när de öppnar ett meddelande, de flesta tycker penisar är fula och patetiska och även om det är mannens avsikt att visa hur kåt han är på henne så gör det typ aldrig kvinnor upphetsade. En liten tjej ska inte behöva se skiten, der motsvarar att du blottat dg i hennes fejs utanför hennes hem, skola eller ridstall och det är ett brott, vad din personliga åsikt än är. Dumpen behövs uppenbarligen, du förstärker den övertygelsen.

Jag kan ha en personlig åsikt att jag och alla män har rätt att bajsa på ditt köksbord, det gör det inte lagligt. Men du vet "det är bara lite bajs, get over it".
Citera
2023-01-19, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Sant, den är skit.
Citera
2023-01-19, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Såg det med precis, tråkigt att det inte blev en konfrontation där han fick förklara sig… Han såg ju ut som en helt efterbliven genomskinlig mongolid😂😂.
Gillar dumpen och det dem gör som fan. Det jag dock blev lite skum på är Patricks agerande när han öppnar passagerardörren och börjar sig in? Vet i fan om det inte är att räkna som ett olaga intrång?? Tänker bara att dem bör passa sig lite för att bjuda på sånt.. Har inte läst på lagstiftningen riktigt när det inte gäller privat egendom, det är ju postnords bil? Reserverar mig för att jag är fel?
Uppmärksamheten det skulle väcka om Postnord tar tag i det vore obetalbar fokus på Dumpens sak, helt klart en vinst för Dumpen i längden!
Citera
2023-01-19, 08:42
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Hörrni. Färsk gäddfärs på dumpen.

Brevbäraren kommer (minst) en gång om dagen (Napp #185) Sundsvall

https://dumpen.se/2023/01/18/brevbararen-kommer-minst-en-gang-om-dagen-napp-185-sundsvall/

Rebusvila för Lysturken den här gången då chatten går under riktigt namn. Välbehövligt då förra gäddans efternamn med aningar till järnåldern var en 8-poängare på på-spåret-skalan. Linkedinprofil är första sökträffen på "gäddnamn + postnord" i google.

Andra gäddan på postnord efter pappagäddan från Kalmar som velade på Ikea.
Ho-ho-ho, här kommer den där dubbelgångaren som Snömorfar tjatade om att han hade. Tänk att han hade rätt ändå. Dubbelgångaren var en aning fetare bara. Kanske är det dessa ryggradslösa vithövdade pedofiler som härstammar från just järnåldern.

Denna var rätt härlig ändå i all sin enfald. Skapar en LinkedIn-profil lagom till pensionen så att man verkligen ska inse vilken prisad professor man har att göra med. 62 år gammal och största bedriften är:

"Aktiviteter och föreningar: Bilbingoutropare Stöde bilbingo."

Det är ungefär vad man hade kunnat skoja ihop som skämtprofil till LinkedIn. Nästan i klass med den flåsande frimärkssamlaren vi hade förra månaden. Vilken jävla stins asså!

Han får en rebus för rebusens skull:

Förnamn: Som Ragges bästa polare men byt ut första bokstaven mot den som kommer efter i alfabetet.

Förnamn 2: Samma som den killen i böckerna och filmerna om Bert som man förstår av namnet att han inte kan hänga på Flashback, givet att smeknamnet syftar på kukstorleken.

Förnamn 3: Samma som pojken som väljer ut en morfar i TV varje julafton.

Efternamn: På tal om dubbelgångare så har han samma efternamn som den svenska statsminister som växte upp med sina äldre tvillingbröder Janne och Bosse födda 1945.

Födelsedag: Född exakt samma dag som USA skjuter ut världens första vädersatellit, TIROS-1 (Television Infra-Red Observation Satellite), från Cape Canaveral AFS i Florida klockan 06.40 EST. Samma kväll introduceras satellitväderprognoser till världen via TV för första gången. Bilderna tas från en höjd av 450 engelska mil, men varken Snömorfar eller hans dubbelgångare syntes till på någon av bilderna.

Födelsedatum: Det är också värt att nämna att detta datum är årets stora skämtdag. Passar perfekt på den här skämtfiguren.
Senast redigerad av Lysturken 2023-01-19 kl. 08:47.
Citera
2023-01-19, 09:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Digitalt övergrepp, pyttsan. Nu vill jag förvisso ha penisbilder skickade till mig, men om någon tror att så inte är fallet och skickar ändå så tar jag det som en inbjudan till att trolla den personen. Jag tycker att fler borde göra som jag.
Alla är inte som du.
Citera
2023-01-19, 09:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Går inte mot grundlagarna på något sätt (vi har fyra, inte en).
Det kan knappt juristerna avgöra på en gång.
Citera
2023-01-19, 09:31
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenIsSafe
Metoden som dumpen använder är ett sätt (av flera möjliga) att förhindra övergrepp och grooming på. De gör ett meningsfullt jobb.

Ni som är emot att folk hängs ut på dumpen bör isåfall ta dumpens parti om att göra det möjligt för polisen att agera på det som blottas, för då hade man inte behövt hänga ut någon. Vidare så bör polisen själv kunna ägna sig åt brottsprovokation när det gäller grooming.

Detta jävla skitsamhälle klarar inte av att skydda våra barn ens en gång. En skolpedofil får ofta jobba flera år på en skola och hinner ofta begå övergrepp på många barn. Sen är det två månader i finkan och sen är de ute och jobbar på ett dagis igen eller annan ungdomsverksamhet på ett eller annat sätt. Pedofiler slutar inte.

Polisen i de flesta andra länder förutom detta jävla kommunistland (och länder där barngifte är normen vilket ju också förekommer i Sverige i toleransens namn) gör det dumpen gör, och det fångar åtminstone en del övergrepp och blottar en del pedofiler och därmed ibland okända offer.

Men nä. Bakbind polisen istället och dela ut en massa SFI-bidrag till invandrare istället som inte lärt sig ett ord svenska på 30 år. Släpp ut dem i samhället igen också efter avtjänat straff på 2 månader för grov våldtäkt trots att de inte ens är svenska medborgare.

Dumpen fyller en viktig funktion och det skulle behövas mer utav det. Dumpen är en liten liten del av det lilla medborgargarde vi har. De bromsar den svenska samhällskollapsen något, den som politikerna styr oss mot. I det framtida laglösa Sverige kommer fler dumpen-sajter behövas.

Väl talat men du glömmer den viktigaste ingrediensen för att stoppa övergrepp innan de kan ske.
Det handlar om föräldrarna, föräldrar har ett ansvar att informera sina barn om vad som finns ute på nätet och vilka faror som lurar bakom oskyldiga nicknames.

Föräldrarna köper en ny iPhone och sätter i händerna på en nioåring och låter nioåring upptäcka internet helt själv. Ingen kontroll, ingen information om vilka faror som finns, inga samtal om vilka nioåringen pratar med, nä man låter nioåring sitta i timtal instängd i sitt rum ensam med sin telefon och nya "vänner" på internet.

Sen ojar de sig på dumpen om män som jagar barn, nennva fan det är ju föräldrarna som öppnat dörren till pedofilerna när ni låter era barn vara på nätet helt ocensurerade.

Pedofilerna skall bort såklart men ni som har underåriga måste ta ert ansvar för att era barn inte sitter i timtal med sin lur och chattar med pedofilgubbar, fråga vad de gör, fråga med vilka de interagerar, var jobbig sim satan och be att få se vad de använder mobilen till.

Då stoppar man väldigt effektivt dessa fula gubbar, om barnet redan innan vet att de finns där.
Om barnet är informerat om att det kommer komma män som raggar på dem så ge dem verktyg att säga nej, säga stopp!

Börja i rätt ände.

Men dagens föräldrar är upptagna med sina egna mobiler så de hinner inte ta hand om sina barn, de vill att "någon annan" tar hand om problemet.
Senast redigerad av goofer 2023-01-19 kl. 09:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in