2023-01-19, 06:53
Medlem
leachs avatar
760 miserabla pissryssar skickade till helvetet igår. Putin måste mobilisera igen då alkisarna går åt i rasande takt.
https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Citera
2023-01-19, 06:56
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
760 miserabla pissryssar skickade till helvetet igår. Putin måste mobilisera igen då alkisarna går åt i rasande takt.
https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Gôtt mos!

Ju fler ryzz-jävlar som dör, desto bättre blir världen.

Kommer Sverige att skicka Archer, någon som vet?
Citera
2023-01-19, 06:58
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Gôtt mos!

Ju fler ryzz-jävlar som dör, desto bättre blir världen.

Kommer Sverige att skicka Archer, någon som vet?

Det får vi verkligen hoppas.
10.30 är det presskonferens med berörda regeringsmedlemmar om nästa paket från Sverige.
Citera
2023-01-19, 07:00
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Vilken jävla tomte Scholz är. Vad är planen bakom det här spelet? Kan Putin ha någon hållhake på tysken? Något är det som inte stämmer.
Klart att han har.
Finns ingen annan förklaring.
Citera
2023-01-19, 07:01
Medlem
760 pissryssar. Alldeles før få

Ær det bara rysslands smutsigaste skit som dør fortfarande?? jag vill se Moskva och st petersburg bor lida!!!
Citera
2023-01-19, 07:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Säkert nämnt tidigare i tråden, men nu går Olaf Scholz med på att skicka leopard till Ukraina - på villkor att USA skickar Abrams.
Citera
2023-01-19, 07:20
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
760 pissryssar. Alldeles før få

Ær det bara rysslands smutsigaste skit som dør fortfarande?? jag vill se Moskva och st petersburg bor lida!!!
Det är en risk för Ryssland att de bara skickar folk från landsbygden. Vad händer när varannan ung man i små byar kommer hem som köttfärs och det går upp för deras mammorn, pappor och vänner att kriget var ett olagligt överfallskrig med enda syfte att mata Putins narcissism? Risk för inbördeskrig?
Citera
2023-01-19, 07:21
Medlem
attogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Därför att bråket om (Lillryssland)Ukraina mellan (stor)ryssar och polacker är inte nytt på något sätt, utan har varat närmare tusen år.
Du skall veta att polacker var ofta lite herrefolk, i Litauen, Belarus och Ukraina.

Däremot skulle polackerna varit totalt chanslösa, om man inte fått stöd från främst Litauen, Finland och Sverige, men även av UK och USA!

Du har förstås källa och länkar till dina fanta…fakta?
Eller fria fantasier ur nr 2?
Citera
2023-01-19, 07:22
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Säkert nämnt tidigare i tråden, men nu går Olaf Scholz med på att skicka leopard till Ukraina - på villkor att USA skickar Abrams.
Känner jag tyskarna rätt, så stannar det vid Leo1!
Citera
2023-01-19, 07:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz

Ja det vet jag inte, men även om jag gärna ser Abrams i Ukraina, så tycker jag det är uselt av tyskarna att konstra så.
Citera
2023-01-19, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Ja du menar som när ett gäng vietnamesiska bönder med kalashnikovs rövknullade amerikanerna och körde ut dem från sitt land?
Ungefär som bergsbönderna i Afghanistan gjorde med ryssarna? Gerillakrigsföring är en konst men det går kanske inte att tillämpa i Ukraina i någon större grad.
Citera
2023-01-19, 07:35
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Leopard 1 är en relik från kalla kriget. De enda länderna som fortfarande opererar den är väl Grekland och Turkiet och dom lär inte skicka nått.

Tyskarna är verkligen vidriga då dom fortsätter att blocka. Antagligen gillar dom Putin då han påminner dom om deras egen gubbe på 30-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in